darekaudi4 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 witam mam audi 1.9 tdi 90km silnik 1Z , po dluzszej jezdzie i rozgrzaniu auto szarpalo przy ruszaniu na zimnym bylo ok ,wiec po dyskusji z mechanikiem stwierdzono ze do wymiany tarcza sprzeglowa wiec zostala wymieniona na nowa docisk zostal stary , szarpac przestalo ale sprzeglo w trasie sie slizga ,panowie jak to mozliwe przeciez stara tarcza miala 7mm a nowa ma 8.5 mm wiec jakim sposobem zaczelo sie sllizgac jak na starej tylko szarpalo ale sie nie slizgalomoze jest jakas regulacja na tym silowniku w skrzyni co wyciska lozysko??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Co to za pseudo fachowcy co nie wymianiaja kompletu sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art_A4 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Dokładnie. Jak robić coś to porządnie , żeby potem cieszyć się bezawaryjnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 witam kupilem nowy zestaw ale nie sachsa bo on kosztuje ponad 1000 (cena z kosmosu) ,kupilem kpl sprzegla wloskiego firmy"MegArm" za 450zl mysle ze ze dwa lata pochodzi ,oczywiscie to moze byc tylko nadzieja ,wyglada calkiem przyzwoicie w tarczy sa podwujne sprezyny uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 witam mam audi 1.9 tdi 90km silnik 1Z , po dluzszej jezdzie i rozgrzaniu auto szarpalo przy ruszaniu na zimnym bylo ok ,wiec po dyskusji z mechanikiem stwierdzono ze do wymiany tarcza sprzeglowa wiec zostala wymieniona na nowa docisk zostal stary , szarpac przestalo ale sprzeglo w trasie sie slizga ,panowie jak to mozliwe przeciez stara tarcza miala 7mm a nowa ma 8.5 mm wiec jakim sposobem zaczelo sie sllizgac jak na starej tylko szarpalo ale sie nie slizgalomoze jest jakas regulacja na tym silowniku w skrzyni co wyciska lozysko??? kolego sprobuj odpowietrzyć układ wysprzeglania może sprzęgło jest troszkę wciśnięte????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 tez mam maly problem sprzeglo chodzi leciutko, nie slizga sie, ale po wcisnieciu pedala slychac taki dzwiek jakby dwie bleszki pukalu o siebie, nie jest to dzwiek jakis rownomiernie powtarzajacy sie, poprostu sobie popukuje jak by bylo cos luznego? czy to moze byc oznaka ze sprzeglo sie konczy? a 330tys na liczniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 tez mam maly problem sprzeglo chodzi leciutko, nie slizga sie, ale po wcisnieciu pedala slychac taki dzwiek jakby dwie bleszki pukalu o siebie, nie jest to dzwiek jakis rownomiernie powtarzajacy sie, poprostu sobie popukuje jak by bylo cos luznego? czy to moze byc oznaka ze sprzeglo sie konczy? a 330tys na liczniku... albo dwumas albo lozysko w kole zamachowym,[br]Dopisany: 10 Sierpień 2008, 16:30 _________________________________________________ witam mam audi 1.9 tdi 90km silnik 1Z , po dluzszej jezdzie i rozgrzaniu auto szarpalo przy ruszaniu na zimnym bylo ok ,wiec po dyskusji z mechanikiem stwierdzono ze do wymiany tarcza sprzeglowa wiec zostala wymieniona na nowa docisk zostal stary , szarpac przestalo ale sprzeglo w trasie sie slizga ,panowie jak to mozliwe przeciez stara tarcza miala 7mm a nowa ma 8.5 mm wiec jakim sposobem zaczelo sie sllizgac jak na starej tylko szarpalo ale sie nie slizgalomoze jest jakas regulacja na tym silowniku w skrzyni co wyciska lozysko??? sprzeglo powinno sie wymieniac w komplecie z dociskiem, lozyskiem wyciskowym, oraz lozyskiem w kole zamachowym a renomowane serwisy sugeruja rowniez wymiane dwumasa jezeli jest zamontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mroova81 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 tez mam maly problem sprzeglo chodzi leciutko, nie slizga sie, ale po wcisnieciu pedala slychac taki dzwiek jakby dwie bleszki pukalu o siebie, nie jest to dzwiek jakis rownomiernie powtarzajacy sie, poprostu sobie popukuje jak by bylo cos luznego? czy to moze byc oznaka ze sprzeglo sie konczy? a 330tys na liczniku... Raczej łożysko dociskowe, gdyż ono działa tylko w momencie naciśnięcia pedału sprzęgła. Łożysko na kole chodzi cały czas, to też cały czas by pukało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 tez mam maly problem sprzeglo chodzi leciutko, nie slizga sie, ale po wcisnieciu pedala slychac taki dzwiek jakby dwie bleszki pukalu o siebie, nie jest to dzwiek jakis rownomiernie powtarzajacy sie, poprostu sobie popukuje jak by bylo cos luznego? czy to moze byc oznaka ze sprzeglo sie konczy? a 330tys na liczniku... Raczej łożysko dociskowe, gdyż ono działa tylko w momencie naciśnięcia pedału sprzęgła. Łożysko na kole chodzi cały czas, to też cały czas by pukało. lozysko w kole zamachowym pracuje tylko w momencie wcisniecia pedalu sprzegla - walek sprzeglowy sie nie obraca, kolo zamachowe sie obraca. czyli to lozysko sie kreci wokol nieruchomego walka. gdy pedal jest puszczony kolo zamachowe, walek i sprzeglowy maja ta sama predkosc obrotowa wiec lozysko w kole sie nie obraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 stuka tylko prze wcisnietym pedale, czy to oznacze ze czas najwyzszy zeby to rozebrac i naprawic? oglnie na prace sprzegla nie moge narzekac no poze tym stukaniem (co prawda w kabinie tego nie slychac tylko jak otworze dzwi i sie nachyle pod samochód) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Przeczytaj o moich perypetiach ze sprzęgłem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_19_tdi_dumasowe_kolo_zamachowe_i_sprzeglo_cala_prawda_sachs_luk_oryginal-t41030.0.html Dowiesz się o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 wg mnie łożysko oporowe, jeżeli słychać przy wciśniętym pedale sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 albo dwumas albo lozysko w kole zamachowym, Dwumas to raczej nie nie w tym roczniku auta (początki produkcji 1Z nie miały), a co do hałasowania to na 99% łożysko oporowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się