rafal9119 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 witam mam taki problem , ostatnio dość często pada mi prawie nowa bateria. Ladowanie jest 13,9, po wlaczenie klimy itd. jest 13,7. wczoraj zrobiłem 150 km a dziś o 11 godz auto już odpalić nie chce . o co tu chodzi. jakies sugestie?
Fido Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Sprawdź aku (prąd rozruchu) może któraś cela strzeliła.
PRZEMEKC Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 moze to co pomoze ,trzeba szukac a nie odrazu temat zakadac http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/samodzielna-diagnoza-uszkodzony-akumulator-alternator-zrob-to-288945/
rafal9119 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 temat dość fajny czytałem go ale mam takie pytanie jeszcze jak sprawdzić pobor produ na wylaczonym silniku?? chodzi o to czy czasem gdzies produ nie pobiera na lewo.
PRZEMEKC Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 miernikiem to sparwdzisz nalezy podłonczyc a w zasadzie wpiac sie w obwód tak: ogólnie prad pobierany nawet jak masz jakis alarm nie powinien przekraczac a w zasadzie najlepiej by było ,granic 30-40mA a max 80mA. ---------- Post dopisany at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ---------- 1)wyjmujesz kluczyk ze stacyjki i zamykasz auto( oczywiście otwarta maska) 2) odłączasz przewód od krańcówki alarmu pod maską ( inaczej będzie wył) 3) odłaczasz ujemną klemę akumulatora 4) ustawiasz multimetr na zakres 10A (dla bezpieczenstwa bezpiecznika w mierniku,moze popłynac dość duży prąd ładujący pojemności i może przepalić bezpiecznik) 5) jeden z kabli przytykasz do czopa akumulatora (-) a drugi do wiszącej w powietrzu klemy. 6)po około 1-2 minut zmieniasz zakres na 200 -100 mA(nie przewiduje sie wiekszego poboru,ale..) i odczytujesz wynik nie masz alarmu ,sprawa jest prostsza, najlepszy jest miernik z krokodyklami,bo łatwiej wykonac pomiar,ale jak go nie masz niech ktos Ci pomoze ,4 rączki to już coś.
rafal9119 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 o widzisz wielkie dzięki. a co do alarmu to go nie posiadam
grzegorzmen Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 jak mogę tak pomogę, A jak sprawdzisz upływ prądu to pozapinaj wszystko do kupy , przełącz multimetr na woltomierz i sprawdź jakie napięcie masz w chwili włączenia rozrusznika czy nie jest niższe niż 10,5V poza tym jak postoji auto ze 3godziny to sprawdź napięcie na klemach aku.
rafal9119 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Opublikowano 31 Października 2013 wszystko posprawdzam jak tylko kumpel wroci on ma profi sprzet to tego typu zabaw ---------- Post dopisany 31-10-2013 at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany 30-10-2013 at 20:14 ---------- sprawdzlem dziś z kumplem ladowanie i takie tam ladowanie jest14,3 po obciążeniu 14,1. aku po nocy miał 12,1. podczas rozruchu ma nie pamiętam dokładnie ale cos kolo 10
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się