imbusek Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam proszę o analizę logów auta na ssaniu na biegu jałowym autem rzuca i nierówno pracuje. Odczuwam tez mocny spadek mocy auta przy wciśnięciu pedału gazu do podłogi podczas jazdy VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ---------- Jakie powinny być wartości dla przepływomierza na ssaniu ? ---------- Post dopisany at 18:11 ---------- Poprzedni post napisany at 15:40 ---------- Aktualizuje wrzucam tutaj logi dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 auto ma lpg? to był log na benzynie?
imbusek Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Auto nie ma instalacji lpg. Na samym dole jest dosyc dobry log od 1500 tys obrotow do 5000 tys oczywiscie robione na 3 biegu
Łukasz13 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Wygląda że za mało wskazuje przepływka.
imbusek Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Ile powinna pokazywac przeplywka ?A czy widziales te logi na ssaniu ? Co mozesz o nich powiedziec
Łukasz13 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Przepływka powinna dawac ok 100 gr przy koncu obr. u Ciebie jest 60 przy 5 tys to za mało, korekta lambdy tez wskazuje na plus, jak nie ma niesczelnosci w dolocie to bedzie do wymiany.
imbusek Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Tzn dolot napewno jest caly nie lapie lewego powietrza. A ten kreator lambdy dobrze pokazuje tak powinno byc na plus ?
Łukasz13 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Hehe kreator:kox:, przepływka wskazuje mniej niż powinna i oszukuje komputer, dlatego korekty sondy sa na plus bo w rzeczywistosci do cylindrów trafia wiecej powietrza niz wskazała przepływka, a to nie dobrze, podmien na inna sprawna i bedzie dobrze.
imbusek Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Bo wogole na ssaniu to jest masakra bo cholernie nim trzesie. I tez bardzo dziwnie sie jedzie bo tak jak by przyszpieszal z opoznieniem szarpal lekko. A jak widziales w logach na ssaniu bardzo skacze pomial przeplywki ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- A jeszcze jedna moze cenna informacja nawieksze dziury sa miedzy 2000 a 3000 ---------- Post dopisany 04-11-2013 at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany 03-11-2013 at 19:04 ---------- Udalo mi sie zalatwic sprawna przeplywke i faktycznie auto ma wieksza moc i nie ma dziur w mocy. Ale jest caly czas problem na ssaniu bo autem trzesie jaka moze byc tego przyczyna ?
imbusek Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Bledow nie kasowalem bo ani na starej ani na nowej przeplywce sie nie robily. A po druge ta moja uszkodzona przeplywke zamontowalem do tego auta co mialem od niego sprawna przeplywke i u niego na ssaniu nie trzeslo samochodem ale spadki mocy byly odczuwalne
Łukasz13 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Muszisz skasować błedy chodzby ich nie było, wtedy kasują się też adaptacje sterownika.
imbusek Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Ok dzisiaj jeszcze raz podlacze kompa i zobacze jaki bedzie efekt ale przeplywke i tak bede musial kupic cos innego niz bosch warto kupowac ?
Łukasz13 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Boscha najlepiej, zamiennik może się nie sprawdzic.
imbusek Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Auto podłączyłem pod komputer błędów nie było. Wiec przyczyna dlaczego auto muli w czasie jazdy jest znana (przepływomierz padł) ale jak widać przyczyna trzęsienia autem na ssaniu nie jest przepływomierz tylko coś innego. Opisze dokładnie co się dzieje gdy auto na ssaniu trzęsie. Odpalam auto rano auto odpala na jakieś 1200 obrotów nieraz nawet 1600 obroty spadają do 1200 i skaczą 1200/1100 widać to na logach po jakiś kilku sekundach słychać jak by się coś włączyło w okolicach silnika a autem zaczyna trząś i słychać jeszcze w okolicy kolektora ssącego a przepustnicy takie dziwny hałas (stukot, pierdzenie jak by dziurawy tłumik) po jakimś czasie to coś co się włączyło w okolicy silnika jakby się wyłączyło a hałas w okolicy kolektora ssącego i przepustnicy ustaje i auto ładnie schodzi z ssania i potem już pięknie chodzi na wolnych obrotach.
pox Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Tak ja wyżej, Skasuj błędy i zrób adaptację przepustnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się