Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oddanie "PLUS-a" Do rzecznika praw konsumenta .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka Panie i Panowie .

Zakładam temat aby się dowiedzieć czy ktoś już oddawał PLUS-a do rzecznika praw konsumenta bo właśnie chce to zrobić . Miałem wcześniej u nich Mixa i byłem zadowolony do czasu .. kiedy przeszedłem na abonament ... Dużo nie dzwonię większości SMS więc wybrałem taryfę OMG za 64,90 Brutto - Nielimitowane rozmowy do plusa + 400min do wszystkich innych sieci i pakiet 500sms za 1,67 .

Wszystko niby fajnie lecz po 3 fakturze zaczeły się dziać jaja . Za miesiąc Wrzesień dostałem fakture na 140zł :shock3: dzwonie do nich i się pytam za co a oni twierdzą że wykorzystałem wszystkie minuty i dodatkowo na tyle nadzwoniłem . Mówie nie możliwe zamówiłem biling bo przy e-fakturze jej nie było dopiero od miesiąca . Przysłali mi biling ale za sierpień:facepalm: gdzie jak sprawdziłem zużycie z faktury a bilingiem to też się nie zgadzało . Złożyłem pismo reklamacyjne które odrzucili twierdząc że wszystko jest ok z ich strony i mam zapłacić . Oczywiście nie zapłaciłem i raptem otrzymałem nową fakturę na miesiąc Październik i znów :shock3: fakutra na 89zł - k**wa coś jest nie halo . Sprawdzam fakture znów wszystkie minuty wygadane a na bilingu zużycie 224min . I co teraz chciałbym zrezygnować z tej umowy całkowicie bo wiem że reklamowanie nic tutaj nie da bo sytuacja się będzie powtarzać . Czy jak się udam do rzecznika to coś się uda zrobić ? Umowa jest na 2 lata a dopiero mineło 5 miesięcy .

Myślę że jakby też zebrał parę osób z takim przypadkiem było by lepiej .

Opublikowano

Miałeś aktywną usługę Swojaki na mixie?

Opublikowano

Pierwsza sprawa to taka że faktury wystawione musisz zapłacić. Przechodziłem podobną sytuację ostatnio ale w innej sprawie. Tutaj Rzecznik ci nic nie pomoże, kilka razy korzystałem z ich usług i zawsze musiałem brać sprawy w swoje ręce. Zgłoś sprawę do prokuratury jako wyłudzenie ze strony PLUS-a. Zgłoś się do jakiegoś prawnika co by się mógł w razie czego zająć sprawą. Powiem ci że moja mama ostatnio wygrała sprawę w I instancji z ORANGE w sprawie budowy nadajnika GSM. Śmiali się ludzie z niej a tutaj w wyroku sądu jest jak byk napisane że nadajnik stoi jako samowola budowlana ponieważ ORANGE złamało kilkanaście przepisów prawa budowlanego.

Trzymam kciuki.

Opublikowano
Zgłoś sprawę do prokuratury jako wyłudzenie ze strony PLUS-a.

Nie rozpędzaj się za bardzo :wink: Obstawiam jakiś kruczek w umowie :decayed:

OMG wraz z usługą "Nielimitowane rozmowy w Plusie", która pozwala naprowadzenie rozmów bez limitów z wszystkimi numerami w sieci Plus. Ze świadczeniem usługi nie ma problemu w przypadku nowych klientów (nowych aktywacji). Nieco gorzej sytuacja wygląda w przypadku klientów przedłużających umowy w nowych taryfach z aktywną usługą Swojaki. Okazuje się, że korzystanie z tej usługi uwarunkowane jest dodatkowymi zapisami o czym często nie wiedzą klienci. Najwięcej emocji wśród abonentów budzi zapis:

W przypadku połączeń na numery zdefiniowane w usłudze "Swojaki" w okresie obowiązywania Usługi "Nielimitowane rozmowy w Plusie", połączenia na te numery będą rozliczane według zasad dla usługi "Swojaki"

To oznacza, że w momencie wejścia w życie nowej umowy z nieminiowanymi rozmowami w Plusie i braku deaktywacji usługi Swojaki przez abonenta, klient ponosi za rozmowy ze "Swojakami" opłaty zgodnie z cennikiem (19 gr za minutę). Podobnie kwestia dotyczy usługi połączeń w "Strefie Plus"

Opublikowano

Pamiętaj, że w tych "darmowych" minutach i smsach nie ma połączeń z infoliniami typu 800, 801 itd. jak również smsów specjalnych np. 721111 - za to płacisz normalnie dodatkowo. Może masz jakieś serwisy aktywowane i otrzymujesz smsy za które płacisz a nie wiesz..?

Opublikowano

Powiem tak będąc w mixie miałem taryfie MixV a nie swojaki a do tego nie dzwonie na numery specjalne czyli to odpada , raz tylko wysłałem 1 sms i jest to w rachunku uwzględnione . Podeślę wam efakture wraz z bilingiem do wglądu żebyście sobie zobaczyli jak to wygląda .Do tego w plusie są czesto problemy z zasięgiem bo zanika i po paru godzinach wraca .

Opublikowano
Do tego w plusie są czesto problemy z zasięgiem bo zanika i po paru godzinach wraca .

Mam w Play, ale ustawione na nadajniki PLUS-a i nigdy mi nic nie zanikało :whistling:

Opublikowano
Do tego w plusie są czesto problemy z zasięgiem bo zanika i po paru godzinach wraca .

Mam w Play, ale ustawione na nadajniki PLUS-a i nigdy mi nic nie zanikało :whistling:

Bo to Lublin. Ja mam Orange i w Lublinie zero problemów a aby pojade do mamy na wieś i ciężko sie dodzwonić wiec z tym zasięgiem to loteria co przy dzisiejszej technologii nie powinno mieć miejsca.

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ----------

Aron21 a w tym bilingu widzisz takie rozmowy z numerami które powinny być za free a sa naliczone normalnie czy jakies fikcyjne rozmowy?

Opublikowano

ja waśnie od stycznia albo lutego też jestem w plus i mam taryfę omg55 + 10zł za internet, też nie podoba mi się liczenie minut. niby łącznie wszystkich minut po za plus mam 550 czy coś takiego a co miesiąc miałem wyższe faktury - nie 65zł tylko koło 80, ostatnie kilka miesięcy pomijam, bo siedziałem w de i teraz mam do zapłaty ostatnią fakturę za okres, gdzie byłem w de i czekam na kolejną, co będzie. dzwoniłem do plusa, żeby mi podali kod na plus online bo tam jakiś wgląd jest do minut, a nie mogę się zalogować, podali mi jakieś śmieszne kody i do dia dzisiejszego się nie zalogowałem.

Opublikowano
Do tego w plusie są czesto problemy z zasięgiem bo zanika i po paru godzinach wraca .

Mam w Play, ale ustawione na nadajniki PLUS-a i nigdy mi nic nie zanikało :whistling:

Bo to Lublin. Ja mam Orange i w Lublinie zero problemów a aby pojade do mamy na wieś i ciężko sie dodzwonić wiec z tym zasięgiem to loteria co przy dzisiejszej technologii nie powinno mieć miejsca.

Ja nie siedzę cały czas w LU. Latam po kraju i zasięg jest. Ostatnio nawet w lesie na grzybach był ze mną :grin::grin::grin::grin:

Opublikowano

Po pierwsze, primo :decayed: billingi to podstawa.

Billing muszą Ci udostępnić z jakiego chcesz miesiąca - są przechowywane jakiś czas. Pewnie to będzie kosztowało - trzeba sprawdzić w cenniku.

Po drugie dokładnie przeczytać umowę i sprawdzić co dokładnie zawiera taryfa.

Najszybciej to chyba zalogować się na stronie plusa albo poprosić konsultanta o informacje jakie usługi są włączone (polecam włączyć w tej chwili dyktafon w telefonie).

Co do reklamacji - co reklamowałeś? Jakie zarzuty im postawiłeś? Nieumiejętnie zadane pytanie, postawione twierdzenie jest łatwe do odrzucenia.

Po któreś tam, Rzecznik Praw Konsumenta może już znać sprawę, jeżeli faktycznie PLUS coś kombinuje albo nie informuje o czymś albo robi to mało dokładnie.

Czasami tylko pismo od Rzecznika, że prosi o wyjaśnienie sprawy (generalnie, to nie ma on praaktycznie żadnej mocy prawnej) skutkuje szybkim załatwieniem sprawy.

Opublikowano

również miałem problem z plusem. u mnie chodziło o internet. zmieniałem pakiet i pracownica salonu źle mnie poinformowała odnośnie włączenia nowego pakietu, w związku z czym korzystałem z neta i ku mojemu zdziwieniu po jakimś czasie przyszedł sms informujący o wysokim zużyciu (cokolwiek to miało znaczyć, bo szczegółów nie było) na kwotę 220zł. po wielu telefonach dowiedziałem się, że chodzi o neta. w salonie miła pani przyznała, iż źle mnie poinformowała i w reklamacja napisała, że to jej błąd, zapewniając mnie, że reklamacja będzie uznana korzystnie dla mnie. wielkie zdziwienie ogarnęło mnie jak dostałem pismo z działu reklamacji, że zostało rozpatrzone negatywnie, bo powinienem znać regulamin usługi a nie słuchać ich pracownicy. rzecznik konsumenta stwierdził, iż nic się z tym nie da zrobić, bo jak walczyć z taką firmą jak plus. także plus robi klientów jak chce.

Opublikowano

Aron21 ja Ci proponuję wybrać się z tymi billingami, które posiadasz do salonu plusa(ale nie punktu tylko salonu), idź do jakiejś kumatej osoby i myślę, że wszystko Ci wytłumaczy. Prawdopodobnie jest tak jak Hugo pisze, możesz mieć aktywne jakieś usługi lub pakiety, które wzajemnie się wykluczają i wtedy są różne cyrki... Czasami uda się trafić na kogoś kumatego na infolinii, ale musi mu się akurat chcieć poszukać co jest nie tak...:)

Z doświadczenia wiem, że jeśli faktycznie wina jest po stronie Plusa to takie reklamacje są uznawane.

Zrywanie umowy nic Ci nie da, chyba że chcesz zapłacić karę, rzecznik konsumenta to ostateczna ostateczność.

Ja stawiam na nie wyłączone wcześniejsze usługi, które gryzą się z nową taryfą.

PS. Pracowałem w Plusie ładnych parę latek więc wiem co mówię:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...