matiteam3 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 witam zauważyłem że ostatnio mi auto na zimnym silniku coś dłużej zaczęło kręcić niż na ciepłym silniku czy to może być wina akumulatora że słaby czy świece żarowe do wymiany dodam że nie ma błędów w silniku.
gontash Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Dołączam się do pytania. U mnie również dłużej kręci (nie raz dopiero za 4 obrotem łapie) na zimnym silniku. Dodatkowo telepie autem jak by na jakiś cylinder nie palił. Gdzie szukać przyczyny? :confused: Wysyłane z mojego ST27i za pomocą Tapatalk 2
melon31 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Miałem dokładnie taki sam przypadek i okazało się że to nie żadne świece czy słaby aku a rozrusznik poszedł ( na światłach włączyło sie auto start/stop i juz nie zapalił )
wrclaguna Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Troszke chłodniej zrobiło sie i niesety ciutke dłuzej pali auto ( swiece musza sie nagrzać ) .
gontash Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Wiadomo, ale do tego brzydko pali (jakoś nie równo chodzi przez 3-5 sek). Jutro wymienię komplet świeczek pomimo braku jakichkolwiek błędów ze strony komputera - może już się trochę powypalały ??
wrclaguna Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Z tego co pamietam to jak ktoras swieca szwankuje to nie wywala zadnego błedu . Trzeba sprawdzic je jak sie da kompem w Inden.rozszerzona 1A
gontash Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 W golfie v wywolało zawsze błąd z informacją na którym cylindrze. Myślę, że się nie cofnęli w rozwoju
jedrekx Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 dokładnie, w moim były A3 też VAG pokazywał, na którym cylindrze padła świeca
longerooo Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 u mnie w b8 (caga) vcds pokazał która świeczka padła:)
matiteam3 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 a gdy akumulator jest już mało wydajny to może być powodem bo latem było wszystko ok zakręcił dwa razy i palił a teraz czasami kilka sekund kręci zanim odpali a jak podgrzeje ze dwa razy świece to bez problemu
Gibons Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Grześ dobrze pisze świece muszą się zagrzać. Przypomnij sobie jak jest w starszych dieslach. Przekręcasz kluczyk czekasz aż świece się zagrzeją (zgaśnie kontrolka świec ) i można zapalać. Tutaj musisz włączyć zapłon i wtedy świece się grzeją i auto po chwili odpala. Mam tak samo i nie wydaje mi się aby to było przez akumulator. Ja to przynajmniej sobie tak tłumaczę jak napisałem
Gibons Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 U mnie wygląda to tak teraz... wciskam zapłon wszystko się uruchamia lusterka się rozkładają i silnik się zapala trwa to może 2-3sek nie uruchamiania a czas po jakim się uruchamia silnik od wciśnięcia zapłonu. Potem jest już normalnie na dotyk. Nie ma u mnie efektu kręcenia przez 3sek i dopiero odpalenia tylko wciskam zapłon wszystko się zaświeca i potem ciach odpala.
gontash Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Wymieniłem wczoraj wszystkie świeczki - chyba na darmo. Pomierzyłem je omomierzem i miały ok 1.3 Ohm tak więc wydaje się że były OK. Rano odpalałem przy temp 7 stC no i w sumie nie wiem czy jest lepiej czy tak samo. 2-3 sek grzały się świece a następnie z automatu nastąpił rozruch. Silnik odpalił za drugim - trzecim obrotem. Przez pierwsze sekundy miałem wrażenie nie równej pracy silnika. Obroty silnika jak na ciepłym silniku - 830RPM (nie powinny być wyższe przy tej temp?) U mnie wygląda to tak teraz... wciskam zapłon wszystko się uruchamia lusterka się rozkładają i silnik się zapala trwa to może 2-3sek nie uruchamiania a czas po jakim się uruchamia silnik od wciśnięcia zapłonu. Potem jest już normalnie na dotyk. Nie ma u mnie efektu kręcenia przez 3sek i dopiero odpalenia tylko wciskam zapłon wszystko się zaświeca i potem ciach odpala. Gibons za którym obrotem Ci silnik odpala ? Masz podniesione obroty silnika na początku ?
Gibons Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Za chwilę będę odpalał to przyjrzę się temu i napiszę Ci ---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ---------- No więc tak wciskam kluczyk wskazówki lecą do końca wracają w między czasie lustra się rozkładają i praktycznie jak kończą się rozkładać następuje rozruch ze tak powiem od strzału nie patrzyłem na temp. ale chyba u mnie podobna 7st około
gontash Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Za chwilę będę odpalał to przyjrzę się temu i napiszę Ci ---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ---------- No więc tak wciskam kluczyk wskazówki lecą do końca wracają w między czasie lustra się rozkładają i praktycznie jak kończą się rozkładać następuje rozruch ze tak powiem od strzału nie patrzyłem na temp. ale chyba u mnie podobna 7st około Jaki masz silnik - 125 kW? Jak byś mógł, zwróć jeszcze uwagę jakie obroty masz na zimnym silniku ?
Gibons Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 2.0 TDI 143KM na obroty zerknę za chwilę bo pójdę odpalać
proximpuh Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Mój na zimnym też ma zwłokę kilku sekund w zależności od temp. zewnętrznej, ale od czasu do czasu zakręci bez zwłoki i wtedy chwilę trwa zanim odpali, rzadko tak się dzieje. Auto mam od trzech lat, praktycznie od nowego i z tego co pamiętam dzieje się tak od początku.
wojcian Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 U mnie jest identycznie , i to od nowości co zima .
Gibons Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Patrzyłem na obroty i nie wzrastają ani nie falują etc są stałe.
grom Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 U mnie jak jest poniżej 5 ℃ to po wciśnięciu kluczyka mija kilka sekund zanim zacznie kręcić. Czasem też trochę dłużej kręci, także to normalka. Wysłane z mojego HTC One za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się