qoperek Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 witam nie wiem od czego to moze byc bo jak po zapaleniu silnika obroty podchodza tak do ok 1500 i jak opadaja to przy 800 gasnie silnik nie dzieje sie to za kazdym razem po odpaleniu nie ma tez w sumie roznicy czy jest cieply czy zimny i dzis mialem znowu ten problem i dodawalem gazy zeby obroty nie spadly i cos mi strzelilo pod silnikiem ale nie byl to raczej dzwiek dochodzacy z rury taki huk jakby petarda i zgasl znowu a przy nastepnej próbie odpalil normalnie nie wiem kompletnie o co chodzi ;/
Ronin Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Sprawdź przepływomierz. Zły stosunek paliwa do powietrza. Zobacz na Vagu, morze akurat coś wyskoczy.
tomaszu Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Ja bym powiedział, że to wina immobilizera, ale że po odpaleniu obroty dochodzą do 1500??
mtjk Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Miałem kiedyś podobny problem (tylko mi nic nie strzelało pod silnikiem). Od czasu do czasu samochód po odpaleniu odrazu gasł i jak już zgasł to nie szło go odpalić (trzeba było poczekać minimum godzinę żeby znowu spróbować). Czasami przed zgaśnięciem ratowało dodawanie więcej gazu (ale musiałem to robić niemalże odrazu po odpaleniu). Ojeździłem się do różnych zakładów. Sprawdzali przez VAG'a, nic nie wykryli (albo nie umieli odczytać kodów)... Jedni podejrzewali sondę lambda... inni pompę paliwa... ale nikt nie miał pewności. W końcu wybrałem się do zakładu znajomego w Rzeszowie, gdzie znają się na rzeczy. Okazało się, że padł jakiś przekaźnik (?) powiązany z alarmem samochodowym i on odcinał zapłon. Koszt wymiany chyba 15 zł.
qoperek Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2008 no bo mi nieraz mruga kontrolka po odpaleniu i immo wiec moze to byc cos z tym zwiazane .... kumpla ojciec pracuje w ASO u konarzewskiego w BDG i chcielismy podlaczyc jego VAGa ale nie dziala u mnie zapalzniczka bo ma taka przejsciowkke z zapalniczki na 230v do kompa i d.pa a przedluzacz z domu nie siegal w tyg cos postaram sie cos wykombinowac w sumie to tylko 2 razy mi strzelilo cos tam. nawet nie zwrocilem uwagi na kontrolki jak wyglada jak gasnie
Musashi Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 podlacz VAG-a, bez tego to bieganie w lesie z gorki noca we mgle byc moze uszkodzony jest ktorys czujnik spalania stukowego, jest zbyt pozny, lub wczesny zaplon i stad strzaly w wydech lub w dolot.
tomaszu Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 goperek, jeśli mówisz, że miga Ci kontrolka od immo to już wiadomo co jest grane. W dziale ZRÓB TO SAM masz opis jak to się naprawia.
qoperek Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2008 tak ale nie zawsze mi mruga , tylko ze w sumie nie mam nic do stracenia chyba nic nie popsuje
regis Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 witam wszystkich mam bardzo podobny problem. na początku po podłączeniu VAG'a wyrzucało 2 błędy: -błąd składu mieszanki - sporadyczny -blokowanie modułu sterującego - sporadyczny dokładnych numerów błędów nie pamiętam. objawy były takie że po zapaleniu auta, silnik dostawał 1500 +/-200 obrotów i gasł co wyglądało tak jakby komputer coś odcinał. teraz pierwsze pytanie: czy normalnym jest że świeci się i po paru sekundach gaśnie pomarańczowa kontrolka z symbolem auta i kluczyka(kontrolka immo ??) , która znajduje sie w okolicy strzałki od prędkości? wracając do dwóch błędów - sugerowały one że zacina się przepustnica. po rozkręceniu rzeczywiście okazało się ze jest dosyć mocno zasyfiona więc wszystko zostało przeczyszczone,złożone do kupy i odpalone. auto przy kolejnych próbach odpalenia reagowało prawidłowo lecz przy którejś tam znów przy odpaleniu zgasło. Po kolejnym odczycie VAG'iem dwa poprzednie błędy znikły i pojawił się błąd "17978 - brak osprzętu ,nie związany z osprzętem, moduł sterujący zablokowany" wyczytałem że jest to błąd immo. w takiej sytuacji radzicie co zrobić ?czy moje przypuszczenia są prawidłowe ? dodam jeszcze że auto nie zawsze nie odpal;a zdarza się tak że parę dni odpala bez zarzutu a czasami jest tak że aby odpalić auto potrzebuję kilkanaście razy spróbować. z góry dzięki za zainteresowanie ;] edit 15-08-08 14:50 czy mógłby przynajmniej ktoś odpowiedzieć jak to jest z tą kontrolką od immo? : czy normalnym jest że świeci się i po paru sekundach gaśnie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się