Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z hamulacami tył


predki74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój znajomy ma problem z hamulcami

na poczatek dwa miesiące temu wymienił klocki tarcze i regeneracje zacisków czyli gumki oringi itp. teraz zaczeło mu sie zapiekac najpierw jedna strona po odbiciu tej stronu to druga sie zapieka

podnieśliśmy tył i tak najpierw lewa strona rozłozona rozkrecona i skrecona , prawa jest zblokowana robimy prawą to lewa sie blokuje oco chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarzma sprawdzone ?

kto robił regeneracje i w jaki sposób był regenerowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jarzma wszystko sprawdzone w warsztacie były robione rozbierane i oringi wymieniane bo ciekło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nie wyczyscili srodka czyli sprezyny i mechanizmu recznego dlatego zacisk nie odbija pomimo nowych uszczelnien ktore nic nie daja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos spier.....ili, bo nie powinien tak szybko sie zatrzec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko że było wszystko oki a pytanko a regulotor siły chamowania moze coś takiego robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kazdym samochodzie jest ale on raczej nie nawala, jak nie bylo to ruszane to nie ma chyba co regulowac

zapytaj sie co dokladnie wymienili w tych zaciskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W astrze 1 kombi jest a w sedanie nie miałem bo był dlawik na rurce hamulcowej na tyłu . W a4 b6 tez nie widzę go nigdzie.

Zastępuje go ABS. ;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i tak bylo ze w autach bez absu byl korektor a z absem nie ma bo abs pelni wlasnie jego funkcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego rolą była regulacja mocy hamulców tylnych zależnie od obciążenia auta i bagażnika.

Teraz zbędny bajer bo ABS widzi co się dzieje.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego rolą była regulacja mocy hamulców tylnych zależnie od obciążenia auta i bagażnika.

Teraz zbędny bajer bo ABS widzi co się dzieje.

I dlatego nasze B5 tak słabo tyłem hamują, że nawet na śliskim ABS z tyłu nie pracuje :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegorzmen lepiej zajrzyj do hamulcow z tylu

wczoraj przy wymianie na zimówki zajrzałem i tył wygląda tak :shock3:

IMAG0683.jpg

zestaw to ferrodo przód i tył i przebieg na tym komplecie to 20 tys km.

odpowietrzane na wszystkie możliwe sposoby , pedał twardy bierze wysoko, wymieniony cały układ hamulcowy łącznie z vacum ,oprócz bloku ABS i dalej pupa słabo hamuje , a jak skasuje luz ręcznym i wtedy zahamuje to rzuca na szybę , a normalnie to nie ma szału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy po wymianie zacisków po regeneracji jest ten sam problem ale inaczej teraz odpowietrzylismy uklad nie ma powietrza jest ok uruchamiam silnik naciskam hamulec i blokuje jedno kolo nie odbija hamulec dopiera jak odkrecam odpowietrznik moge zbic hamulec nie wiem co jest czy to nie czasami abs pompa siada jakas sekcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...