zabamix Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam. Mam problem poniewaz auto wskakuje w tryb awaryjny przy wcisnieciu do podłogi pedału gazu. Podczas jazdy sprawdzałem na wykresie doładowania turbiny i ewidentnie widać że jak mocno przyspiesze turbo za mocno dmucha co w nastepstwie przełacza w tryb awaryjny i (niezawsze) zapala się kontrolka silnika(błąd nastawnika turbiny). myślałem ze źle ustawiona jest turbina, ustawiłem ją wg instrukcji na tym filmiku Jak ustawić zawór elektroniczny w turbosprężarce do Audi i VW | porady | poradnik | filmik | tutorial - Spryciarze.pl Przy spokojnej jeżdzie nic sie nie dzieje. Czy jeśli wstawie logi pomoze mi ktoś? czy jest turbo brudne, przytarte czy cos innego ?
adrian998998 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Jak wczesniej nic się nie działo z turbiną to nie potrzebnie to kreciłeś. Zrób logi i pomyślimy. Patrzyłeś jak ta geometria chodzi czy się nie zacina?? jak tam z czujnikami?? Map sensorem??
zabamix Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 dzisiaj przyjechał kumpel z oryginalnym VCDS-em i zrobiliśmy adaptacje turbiny, i teraz nie ma błędu nastawnika, turbo dmucha ciągle, nie odłącza się. lecz pojawił się kolejny błąd: 008194 - Particulate Trap bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON i teraz miga tylko kontrolka świec żarowych(spirali) po gwałtownym przyspieszeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się