kondi169 1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Co sądzicie o tych zawieszeniach? Jakie są wasze odczucia? Bo mnie już zaczyna denerwować to auto i jego zawiecha to jakaś masakra.... Jazda tym autem po naszych drogach to istna pomyłka czuć każdą jedną dziurę każdą łatę na drodze... Nie wspominam już tutaj o dziurach ale o zwykłej drodze... Odnoszę wrażenie, że wysypując na drogę paczkę zapałek to czułbym każdą jedną.... A jak jest w waszych audi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otomsono 1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 albo jesteś przewrażliwony albo masz zrypane zawieszenie nie ma się co oszukiwać polskie drogi są ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 zawieszenie jest ok bo było sprawdzane. Ale to po prostu czuć każdą nierówność... Jeżdżąc corsą b nie było to tak odczuwalne jak w audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 bo audi ma troszkę inne zawieszenie niż inne auta jest sztywniejsze przynajmniej ja tak odczuwam i bardziej mi się to podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 a4 dość dobrze mi się jeździ zawiecha super dość droga ale coz, cos za cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sliwka 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 chyba chłopaki nie mówicie o seryjnym zawieszeniu:facepalm: W audicach jest ogólnie miękko, bmw sporo twardsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 chyba chłopaki nie mówicie o seryjnym zawieszeniu:facepalm: W audicach jest ogólnie miękko, bmw sporo twardsze No własnie. Jaki kolega ma zestaw(tzn typ zawiechy i koło) wielowahacz w połączeniu z 1BA i kołem max 16` daje za***isty komfort. Nie wiem jak można do tego porównać odczucia z corsy b w której każdy dół słychac nawet i na desce rozdzielczej:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 bo właśnie każdy dół to ja słyszę w audi a4 mam koła 15.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 to spodziewaj się że możesz mieć w aucie śladowe ilosci przystanku autobusowego Masz coś porypane w zawieszeniu, stawiam na wywalone amory. U mnie na 15 i 1ba (najelpsza koza w mieście) nie czuję żadnych dołów, a dojazd mam nie za ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Guano prawda - zwyczajnie Audi robi bardzo słabe zawieszenie, jeśli chodzi o wybieranie nierówności, itp. Miałem B6, z zawieszeniem 1BE - auto kupione z przebiegiem 100k km z niemieckiego salonu AUDI - zawieszenie na polskich drogach koszmar. Zmieniłem na KONI Sport i sprężyny H&R i dopiero wiedziałem, że żyję Jeździłem później e91 LCI na 16" kołach Run On Flat (twardych jak cholera) - auto 190k km i zarówno na niemieckich, jak i na polskich drogach REWELACJA. Teraz mam A6C6 po lifcie - zawieszenie 1BA (najbardziej komfortowe) i też nie jestem zadowolony, w związku z czym zmieniam to dziadostwo na Bilstein B12 (Bil B8 + Pro-Kit). Wniosek mój jest z tego taki, że Audi nie dorosło jeszcze do robienia dobrego zawieszenia, przynajmniej w zestawieniu z BMW Zwyczajnie robią kanapowce, albo twarde dziadostwa, zamiast wzorować się na lepszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 amory z tyłu wymienione na sachsy 2 tygodnie temu a przód na trzepakach pokazuje, że jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 może masz założone jakieś sportowe amory i sprężyny z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Guano prawda - zwyczajnie Audi robi bardzo słabe zawieszenie, jeśli chodzi o wybieranie nierówności, itp. Miałem B6, z zawieszeniem 1BE - auto kupione z przebiegiem 100k km z niemieckiego salonu AUDI - zawieszenie na polskich drogach koszmar.Zmieniłem na KONI Sport i sprężyny H&R i dopiero wiedziałem, że żyję Jeździłem później e91 LCI na 16" kołach Run On Flat (twardych jak cholera) - auto 190k km i zarówno na niemieckich, jak i na polskich drogach REWELACJA. Teraz mam A6C6 po lifcie - zawieszenie 1BA (najbardziej komfortowe) i też nie jestem zadowolony, w związku z czym zmieniam to dziadostwo na Bilstein B12 (Bil B8 + Pro-Kit). Wniosek mój jest z tego taki, że Audi nie dorosło jeszcze do robienia dobrego zawieszenia, przynajmniej w zestawieniu z BMW Zwyczajnie robią kanapowce, albo twarde dziadostwa, zamiast wzorować się na lepszych. Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 a jak to sprawdzić czy to są sportowe?? nic na nich nie pisze a powiem, że przód w mojej audi bardzo nisko siedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Ja w siebie w A6 walczyłem też z komfortem. W a4 było super super wyciszenie żadnej dziury nie było słychać ani czuć a w a6 powinno być lepiej a było gorzej. Winowajcą jest mocowanie zawieszenia z tyłu (takie kielichy). One mają gumę która się starzeje (u mnie już jej w sumie nie było) i całe uderzenie przechodzi na karoserię, jest dużo dużo głośniej i wydaje się jak by amortyzacji nie było. Podsumowując sprawdź górne mocowania zawieszenia i z przodu i z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 o który dokładnie kielich chodzi? podsyłam rysunek Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 5242cd98f8a43.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 A tutaj też napisałeś więc podzielę się tym co pisaliśmy na PW, Chodzi o ten element: http://www.redcarautoczesci.pl/media/produkty/normal/ZXhgsyfAaeAJA6CMW9Dj.jpg Amortyzuje on przenoszenie uderzeń przez amortyzator na karoserie jak jest stary lub zniszczony wszytko idzie na budę i jest efekt jak by się jechało na drewnianych kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Jak ta czesc sie nazywa? Jakis kod, cokolwiek poprosze... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Poduszka amortyzatora: KRAFT PODUSZKA AMORTYZATORA TYL PASSAT B5 AUDI A6 (3673330033) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Z przodu pewnie też są takie poduszki, ale nie wymieniałem jeszcze przodu więc pewności nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Guano prawda - zwyczajnie Audi robi bardzo słabe zawieszenie, jeśli chodzi o wybieranie nierówności, itp. Miałem B6, z zawieszeniem 1BE - auto kupione z przebiegiem 100k km z niemieckiego salonu AUDI - zawieszenie na polskich drogach koszmar.Zmieniłem na KONI Sport i sprężyny H&R i dopiero wiedziałem, że żyję Jeździłem później e91 LCI na 16" kołach Run On Flat (twardych jak cholera) - auto 190k km i zarówno na niemieckich, jak i na polskich drogach REWELACJA. Teraz mam A6C6 po lifcie - zawieszenie 1BA (najbardziej komfortowe) i też nie jestem zadowolony, w związku z czym zmieniam to dziadostwo na Bilstein B12 (Bil B8 + Pro-Kit). Wniosek mój jest z tego taki, że Audi nie dorosło jeszcze do robienia dobrego zawieszenia, przynajmniej w zestawieniu z BMW Zwyczajnie robią kanapowce, albo twarde dziadostwa, zamiast wzorować się na lepszych. Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Nie wiem Kolego Wandej, co chciałeś tym emotkiem wykazać i jakież swoje emocje przekazać, więc może się rozwiniesz? Napisałem swoją subiektywną opinię, a zaproponuję Ci douczenie się języków obcych i poczytanie opinii na temat seryjnych zawieszeń Audi, na forach typu audizine, czy motor-talk Może troszkę więcej znajdziesz w sobie krytycyzmu zamiast ślepego zapatrzenia Może uraziło Cię stwierdzenie, że Audi powinno się uczyć pewnych rozwiązań, czy wyważenia auta od BMW - niestety to prawda znana nie od dziś Mam w domu również nowe A7 i podobnie, jak kiedyś w aucie Kuredu, napier..la cały czas zawieszenie - ASO nic nie znalazło, rozbierając wszystkie elementy zawieszenia w drobny mak - może wg Ciebie to jest super, wg mnie jednak nie i coś powinni z takimi rzeczami robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się