tobi665 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam Dziś zauważyłem że na jednym tylnym kole mam luz, myślałem że to łożysko trzeba dociągnąć i faktycznie troszke dociągnąłem jednak luz pozostał i jest jakby tam gdzieś z tyłu tarczy. Co to możę być? aha Jeszcze takie pytanko odnośnie dokrcania łozyska. czy na tlnyc łoyskach nie ma czegoś takiego że jak bardzo dokręce to koło powinno sie obraca z oporem?? jak próbowałem i dokręciłem z taką wiekszą siłą to koło i tak normalnie sie kręciło. Normalne to??
OLIVER Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Chyba w takim przypadku będą się kwalifikowały łożyska do wymiany.....pewnie bieżnie są już wyżłobione ..odkręć nakrętkę zdejmij i po oglądaj w jakim są stanie .... Jesli łozyska są w porządku to nie ma problemu z likwidacją luzu na nich....
tobi665 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 ale tak jak pisze nie czuć luzu tak jakby tutaj na łozyskac tylko jakby całe latało i luz był tam gdzieś z tyłu
OLIVER Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 ale tak jak pisze nie czuć luzu tak jakby tutaj na łozyskac tylko jakby całe latało i luz był tam gdzieś z tyłu No to weź kogoś do pomocy i lokalizuj ten luz ...czyżby czop był popuszczony na śrubach?
tobi665 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 a tak obrazowo kóry to ten czop?
OLIVER Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 a tak obrazowo kóry to ten czop? Tu masz obrazowo:wink: Chociaż to mało prawdopodobne ....ale kto wie??
fafnasty Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 raczej jak czop byłbu lużny to by odleciał tylko luz na łożysku z tyłu jest możliwy a wydaje sie ze to z tyłu tarczy przez to ze w tarczy są łozyska. rozbierz to i zakładaj nowe tanie są wiec nie narazisz sie na koszta ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- jeśli łozysko raz było dociagniete to juz sie 2 raz go nie dociaga to nic nie da moze tylko szybciej je zabić.
tobi665 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 aha, musze poszukać manuala jak to sie robi w audi, bo w passcie b4 robiłem ale tam bębny były aha, dodam ze jak wyjałem tą zawleczke to nakrętka palcami sie kręciła tak lekko
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 pomiedzy łozyskiem a nakretka powinna byc jeszcze gruba podkładka
tobi665 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 raczej jest bo nie widziałem kulek/wałków w łożysku hehe ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ---------- Jeszcze mam takie pytanko, Mam taki objaw że jak jade czasem mi taie szuranie/obcieranie postukiwanie rytmiczne występuje, czaasem przy 30 czasem przy 90km/h czasem nazakręcie czasem na prostym, nie jest t z niczym związane ani po niczym szczegółnym nie ustaje ot tak zaczna i przestaje kiedy chce czasem jak hamuje to też o słychać tylko tak jakbby stumione Czy to mogą być krzywe tarcze hamulcowe?? czy jakby bły to tarcze to już cały czas bym to słyszał i czuł??
sawul Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Tak trzęsło by kierownicą jakbyś miał krzywe tarcze .Zobacz klocki.
tobi665 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 ale kierownicą nie trzęsie, moze jak hamuje ale o strasznie delikatnie czuć chodzi mi o to tarcie/stukanie tak jakby klocek o tarcze no al jakby to było to to powinno cały czas?
tobi665 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 jesli wiedziłbym że to łożyka to tak bym zrbił, ale mam te stuki/obcierania już 1,5roku, a jkby to łożyska to nie wykończyłyby sie już?
fafnasty Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 1.5 roku i dalej tak jeździsz ? ale i tak masz luz na łozysku tak ? 2 łozyska to nie majatek
tobi665 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 na tylnym mam luz który dopiero zobaczyłem, a to obcieranie to z przodu słysze jakby
fafnasty Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 blacha osłonowa na półosi nie obciera o półoś ???
tobi665 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 no właśnie że nie i nawet ranty też jakoś szlifowałem, a wasnie tak sie zastanawiam czy o nie krzywe tarcze, no al jakby były krzywe to cały czas powinno trzeć?
OLIVER Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jesli wiedziłbym że to łożyka to tak bym zrbił, Wszystko wskazuje ze ten luz to wina łożysk.... musze poszukać manuala jak to sie robi w audi, bo w passcie b4 robiłem ale tam bębny były Nic nie musisz szukać jesli robiłeś w pasku to robota jest prawie taka sama z łozyskami tylko w Twoim Audi są tarcze z piastą a w Pasku bęben z piastą ... robota taka sama mam te stuki/obcierania już 1,5roku I tak z tym jeździsz?? Chłopie ...Rób coś z tym bo pisaniem tu nic nie poprawisz sobie .... Jeśli nie czujesz sie na siłach to poproś kogoś o pomoc albo zleć tą robotę dobremu mechanikowi ....
fafnasty Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 krzywe tarcze wyczujesz na pedale hamulca i kierownicy... blache osłonowa tarczy sprawdziłes?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się