PERSHING 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witam jestem obecnie na urlopie za granica podczas podrorzy w pewnym momencie braklo mocy auto zamula-od 100 kmh do 160 kmh rozpedza bardo dlugo .znajomy podlaczyl vag-a i wyskoczyl blad czujnika powietrza (tak to przetlumaczyl na polski) i dziura w rurze od turba(o co chodzi)? odpiolem przeplywke i jest troche lepiej ale nie to co bylo co moze byc? i czy dobrze zrozumielismy bledy cz sa takie P:S sory za pisownie ale zagraniczna klawiatura+ pozrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 notlauf, dziura w dolocie albo n75 się wysrał, polecam macanko rurek, jak nie pomoże zrób logi dynamiczne bo powodów może być wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PERSHING 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 witam podlaczylem spowrotem przeplywke po jakims czasie jazdy znowu zamula a jak tylko wylacze zaplon to powraca wszystko do normy tak jak by sie cos resetowalo i za jakas chwile znowu zamula .Czy mozna wykluczyc uszkodzona turbine? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 witam podlaczylem spowrotem przeplywke po jakims czasie jazdy znowu zamula a jak tylko wylacze zaplon to powraca wszystko do normy tak jak by sie cos resetowalo i za jakas chwile znowu zamula .Czy mozna wykluczyc uszkodzona turbine? pozdrawiam z reguly nie wróże ale podejrzewam : turbo do czyszcznia .... blad czujnika doladowania spowodowany przeladowaniem [zaluzje stoja deba w turbulum] wychodzacym poza zakres czujnika .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 a ja mysle ze to nie wina turbiny bo gdyby tak było to po zrestartowaniu silnika nie polepszałoby sie na chwile tylko brak mocy byłby odczuwalny od małych prędkosci, dziura w dolocie albo n75 ........ sprawdz przewody do kolektora centymetr po centymetrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 a ja mysle ze to nie wina turbiny bo gdyby tak było to po zrestartowaniu silnika nie polepszałoby sie na chwile tylko brak mocy byłby odczuwalny od małych prędkosci, dziura w dolocie albo n75 ........ sprawdz przewody do kolektora centymetr po centymetrze wrzuc nry bledow. pomacaj rurki jak pisal kolega. odsluchaj czy nie swiszcze gdzies dolot. zrob logi dynamiczne i statyczne. wrzuc tutaj bedzie mozna pomyslec o wlasciwej diagnozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 a ja mysle ze to nie wina turbiny bo gdyby tak było to po zrestartowaniu silnika nie polepszałoby sie na chwile tylko brak mocy byłby odczuwalny od małych prędkosci, moze i nie turbo ... ale uzasadnienie jest jak najbardziej mylne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 dlaczego mylne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_G 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 dlaczego mylne? ponieważ przeładowanie spowodowane nieruchawymi kierownicami powstaje w wyższym zakresie obrotów (chyba, że "małe prędkości" o których pisałeś to prędkości pojazdu, a nie silnika) i po "zrestartowaniu" silnika notlauf ustępuje (do następnego przeładowania ) czyli to rzeczywiście nie musi być turbina sama w sobie, ale wypada trzymać się faktów :bicz3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2626 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Objaw to typowyu not lauf czyli do sprawdzenia kierowniczki turbinki oraz N-75. Najlepiej sprawdzic działanie poprzez Vag dajac sprawdzanie elementów wykonawczych i obserwujac jak i czy działa regulacja cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubica86 2 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam, miałem ten sam problem, do 120 i muuuuuuł do 160 to chyba pod warszawa bym złapał, macanko rurek ale to juz musiasz sam sprawdzić które, u mnie przy intercoolerze. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się