rav85 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 problem w ty może nie mam garażu i używam auta na co dzień ;/ chyba ze kupie jakieś na allegro i wyśle i później przełożę a malowanie ile?
Dev Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Regehneracja zaciskow z jarzmami 200zl/kpl wsio Ale mam gdzies zestaw do b6
rav85 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 nie mogę ci wysłać p wiadomości ;/ , regeneracja rozumiem wsio z sprężynkami gumkami itd? ile by kształtować oddanie moich i wzięcie twoich z malowaniem regeneracja
radio22 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam właśnie wróciłem od mechanika okazało się że zablokował się zacisk na tarczy jak podnieśliśmy auto na podnośniku to nawet nie dało rady kołem obrócić tłoczek został nasmarowany i trzeba było użyć praski by ruszyć tłoczek ale jakoś się udało została też nasmarowana prowadniczka i założone nowe klocki bo stare już były zjechane do samej okładziny jeśli chodzi o tarczę to jest w dobrym stanie ma równą powierzchnię. A ja się dziwiłem czemu mi auto więcej pali za tydzień jadę na czyszczenie całego kompletu zacisków żeby już nie mieć takich niespodzianek:decayed:
marson Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 nie, masz do wymiany gumowe prowadnice i sprężyny na zaciskach Czy to dotyczy też tylnych kół? U mnie z tyłu zostaje na tarczy (nowaj) milimetrowy może 1,5 m pasek od zewnętrznej strony tarczy
marson Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Czym może być spowodowane to że zostaje rant na tarczy? logika podpowiada że zamałe klocki, może jakieś tańsze podróby są deko mniejsze
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Daj foto bo nie wiadomo o co chodzi
marson Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nie mam czasu ściągać koła a przez blaszaka nie widać by zrobić zdjęcie, ale temat jest prosty na nowej tarczy (i klockach) zostaje ślad na tarczy gdzie nie pracuje nie dociska klocek jakieś około 2mm po zewnątrznej części tarczy tak jak by okładzina klocka była o te 2mm za wąsk w stosunku do tarczy. Dodam że moje auto to jak w opisie a tarcze to te mniejsze czyli klocków nie mogli mi założyć mniejszych bo tarcze są najmniejsze występujące w tym modelu. A może tak ma być?
POWER-KRIS Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Tak ma być. Dajmy na to odwrotna sytuacja czyli za duży klocek i robi się na nim rant bo wystaje. Po puszczanie hebli by mogło łapać za tarcze i przekos lub blokowanie koła gotowe. Sony Xperia Tapatalk Pro.
radio22 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 U mnie jest ten sam problem z hamulcami zostaje na obrzeżach tarcz rant jakieś 2-4 mm przód i tył i nie wiem czy mam za małe klocki czy tak ma być dodam że mam wszystkie klocki ATE zaciski przód ATE tył LUCAS. Spróbuje w najbliższym czasie dodać foto tarcz do wglądu.
radio22 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ok dzięki za odp. już myślałem że jest coś nie tak z hamulcami
marson Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Z tym "tak ma być" to do końca nie jestem przekonany (mogę się mylic) ale dlaczego w niektórych autach tak nie ma, zaobserwujcie w nowych nawet dużo tańszych markach tarcza świeci się na całej szerokości, po wymianie klocków zostaje rant. Dlatego poruszyłem ten temat bo w nowym audi widziałem że rantu nie ma. Audi nie jest tanią marką co za tym idzie? jakość materiałów oraz dokładność wykonania i spasowania elemętów, tu każdy chyba ze mną się zgodzi.. Więc dlaczego ten problem występuje dopiero po wymianie orginalnych elemętów w tym przypadku klocków??
POWER-KRIS Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 A jak w nowym ma być rant? Zapisz sobie blachy i poszukaj go za rok i zobaczysz czy jest czy nie. U mnie na ori był z 1mm i na nowych ATE tez powoli się tworzy. ;-) Sony Xperia Tapatalk Pro.
marson Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Na ori czyli w nowej furze z salonu? bo to różnica. Nie trzeba czekać rok lub dwa by widzieć czy klocek szoruje po całosci tarczy czy nie.
Fido Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Z tym "tak ma być" to do końca nie jestem przekonany (mogę się mylic) ale dlaczego w niektórych autach tak nie ma, Różne auta mają różnie. W B6 tak ma być. A i to niekoniecznie,zależy od wielkości tarcz. Ale tu już użytkownicy musieli by się wypowiedzieć. Ja mam AWX na ori heblach i ranty są na przednich jak i tylnych.
Kulon Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 rant zawsze będzie powstawał czy to nowe auto czy stare z nowymi cześciami tak już jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się