mateoskr1 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Witam. Mam problem. Mianowicie mój seryjny akumulator już jest na skraju swojego żywota. Jest on bardzo nietypowy ponieważ ma on 95 Ah pojemności, natomiast na rynku akumulatory o tych rozmiarach mają maksymalnie 85 Ah. Moje autko ma seryjnie ogrzewanie postojowe i zastanawiam się czy taki 85 Ah uciągnie ogrzewanie i nie będzie obawy, że później nie zapale auta, czy jednak kupić seryjny akumulator w ASO..? Akumulator Silver dynamic Varta 85 Ah kosztuje 430 zł Seryjny Aku w ASO Varta 95 Ah - 735 zł Sprzedawca w sklepie mówił, że ludzie wkładają też akumulatory do systemu start/stop, koszt takiego 730 zł Proszę o rade i opinie
POWER-KRIS Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 A to nie to. http://sklep.prostowniki-akumulatory.pl/akumulator-moll-95ah-800a-m3-plus-83095-p-520.html Źle musi być chyba 175mm max wysoki? Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
mateoskr1 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 Nie, popatrz na rozmiar. Jest 353mm, a do A4 wchodzi długi na 315mm
POWER-KRIS Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Mam Future 85Ah i mi się zdaje że jeszcze jest miejsce. No ale na tej stronie możesz pooglądać wymiary. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
mateoskr1 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 Co do wymiarów to już się orientowałem i nie ma 95 Ah o długości 315, tylko w ASO. A wysoki może być na 190. Pytanie czy kupować w ASO tak i jak ma być i płacić prawie 2x tyle, ale mieć pewność, że wszystko jest tak ja powinno, czy kupić 85 Ah i za prawie połowe mniej i ona też sobie da rade. Nie chciałbym się rozczarować, że przychodzę do rozgrzanego przez webasto auta, ale już nie zapale..
DoDo92 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Kolego niedawno miałem taki sam dylemat, ale aku 353mm weszło bez problemu wygląda to tak:
mateoskr1 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 Bez żadnych modyfikacji? Mocowanie pasuje do takiego dużego rozmiaru?
Dev Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 tutaj masz kozaka: MOLL M3 PLUS 95AH 800A 83095 GRATISY (3672770891) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
hortomagiko Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Nie wszystkie modele B6 miały podstawę akumulatora na 353mm i o ile pamiętam to w naszych katalogach podane są niektóre modele z adnotacją, że zależy to od odbiorników prądu oraz regionu klimatycznego, na który auto zostało przeznaczone. Odnośnie Twojego pierwszego posta. Nie kupuj akumulatora AGM do systemu Start&Stop do modelu B6, ponieważ te akumulatory nie tolerują wysokich temperatur. Zauważ, że we wszystkich produkowanych samochodach z systemem Start&Stop, akumulator w wersji AGM, nie znajduje się w komorze silnika. Jeśli już bardzo chcesz aku do systemu Start&Stop to poszukaj go w wersji kwasowej. ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- tutaj masz kozaka:MOLL M3 PLUS 95AH 800A 83095 GRATISY (3672770891) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Kozakiem to był jego "dziadek", jak Moll miał umowę na pierwszy montaż do całej grupy VAG. Teraz co najwyżej to jest solidny średniak.
turzol Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Podam ci jutro nr mojego aku Varty. Tez mam webasto i aku jest dluzszy niz seryjny
POWER-KRIS Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Z ciekawości to co jest kozak? Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
Dev Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Nie wszystkie modele B6 miały podstawę akumulatora na 353mm i o ile pamiętam to w naszych katalogach podane są niektóre modele z adnotacją, że zależy to od odbiorników prądu oraz regionu klimatycznego, na który auto zostało przeznaczone.Odnośnie Twojego pierwszego posta. Nie kupuj akumulatora AGM do systemu Start&Stop do modelu B6, ponieważ te akumulatory nie tolerują wysokich temperatur. Zauważ, że we wszystkich produkowanych samochodach z systemem Start&Stop, akumulator w wersji AGM, nie znajduje się w komorze silnika. Jeśli już bardzo chcesz aku do systemu Start&Stop to poszukaj go w wersji kwasowej. ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- srutututu, od ...uja aut ze S&S maja akku w komorze silnika
hortomagiko Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 srutututu, od ...uja aut ze S&S maja akku w komorze silnika Przeczytaj dokładnie. Napisałem o akumulatorze S&S w wersji AGM.
POWER-KRIS Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Moll to Moll http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Technika/Masz_auto_ze_Start_Stop_Potrzebujesz_specjalnego_akumulatora,a,218652.html http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/nowosci/wyposazenie/298.html Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
mateoskr1 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 To w takim razie zobaczę jutro czy mam podstawke na większy, i jeśli mam to kupuje większy Nie nie, nie zależy mi na start/stop, tylko sprzedawca mi taki zaproponowal miedzy innymi. Najbardziej składniam się ku zwykłemu obsługowemu akumulatorowi ---------- Post dopisany 14-11-2013 at 17:28 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 21:32 ---------- Problem rozwiązany Wszedł akumulator o większych wymiarach, długi na 353mm zdecydowałem się na Varta Silver Dynamic 100Ah / 830A. Zobaczymy ile to pożyje
POWER-KRIS Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Mówiłem że kupa loosu. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się