Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek Mocy


Sixyon

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt tu nie wróży z fusów... Kopci?szarpie? Odpala normalnie? Zrób logi.

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moje Audi . A4 B5 1998r 2,5 150 km

Mam Problem mianowicie samochód przy 2 tysiacach obrotów traci moc nie mam pojecia w czym moze leżeć problem

Licze na pomoc

pozdrawiam

Uporałeś sie z problemem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne przewody! Ewentualnie mi się tak wtrysk sterujący zawieszał i tak się robiło. ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze.

A który to zaworek od Turbo? Ten z którego wychodzi przewód podciśnienia i idzie do gruszki turba?

Mam identyczny problem.. przy ok. 2800 obr. przestaje jechać.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka ok, przewody podciśnienia ok(te które były w kiepskim stanie zostały wymienione).

I jeszcze taka sytuacja: jak wdepnę pedał do końca to przyśpiesza w miarę ok, ale do 3 tys obr, natomiast jak dodaję stopniowo gazu to idzie w miarę powyżej 3 tys obr, ale też nie za wysoko.

Podczas normalnej jazdy, gdy przyśpieszam dość spokojnie to przy około 2 tys obr słychać takie ciche tyknięcie gdzieś nad pedałami(w okolicach bezpieczników?) tak jakby jakiś przekaźnik?

Zamierzam jeszcze podmienić zaworek n75 i ewentualnie przepłuwkę, ale wątpie żeby to ona była winna, ponieważ po odpięciu wtyczki nie ma popraw, a powinna być..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a spróbuj odpiąć na chwilę wtrysk sterujący i podpiąć , u mnie kiedyś się zawiesił i był też problem. ( po takim odpięciu będzie błąd ale to najwyżej później sobie skasujesz) a jeżeli po odpięciu przepływki nic się nie zmienia także ona jest raczej ok. na temat przekaźników się nie wypowiadam ale raczej nie chce mi się wierzyć że coś z nimi nie tak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, sprawdzę. ;)

Odnośnie przekaźników, nie mówię, żę są one uszkodzone, ale może przez uszkodzenie któregoś z zaworków wchodzi w tryb awaryjny lub odłącza z niego zasilanie, nie wiem...

W tygodniu muszę podjechać gdzieś na komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zwróciłeś uwagę czy pracuję od dołu ten popychacz w zaworku ?? Przy odpaleniu powinien pójść do góry jak mnie pamięć nie myli. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o sztangę gruszki od turbo? Tak pracuje prawidłowo i jest szczelna, zmienna geometria też działa. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka ok, przewody podciśnienia ok(te które były w kiepskim stanie zostały wymienione).

I jeszcze taka sytuacja: jak wdepnę pedał do końca to przyśpiesza w miarę ok, ale do 3 tys obr, natomiast jak dodaję stopniowo gazu to idzie w miarę powyżej 3 tys obr, ale też nie za wysoko.

Podczas normalnej jazdy, gdy przyśpieszam dość spokojnie to przy około 2 tys obr słychać takie ciche tyknięcie gdzieś nad pedałami(w okolicach bezpieczników?) tak jakby jakiś przekaźnik?

Zamierzam jeszcze podmienić zaworek n75 i ewentualnie przepłuwkę, ale wątpie żeby to ona była winna, ponieważ po odpięciu wtyczki nie ma popraw, a powinna być..

Polecałbym zrobić logi dynamiczne na początek(zaoszczędziłoby to trochę czasu w szukaniu,na regionalnego spota ktoś z pewnością pomoże na miejscu:wink:),jeśli nie masz możliwości to szybka podmiana n75 z n18,różnica powinna być odczuwalna.Jeśli nie to turbo do czyszczenia ale to wróżenie z fusów najlepiej :vaglogi::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbym podmienić zaworek n75 z n18 wszystkimi wężykami i kostką, dobrze rozumiem? Ok ok, dzięki. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...