Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to teraz ja powiem swój problem. doszło umnie do wymiany płynu w zbiorniczku na zielony febi bo musiałem wymienić przewody bo puszczały płyn. Oddałem je do zarobienia zalałem płynem i jest własnie to wycie przed ta cala wymiana wystepowało to rzadko i ciszej a teraz słychać bardziej tylko w środku auta co obstawiacie albo co mam sprawdzić żeby mieć pewność co to może być i czy moge zalać czerwony płyn zamiast zielonego??Pomocy chłopaki dodam,że płynu nie ubywa nic i kierownica chodzi lekko.

Opublikowano

to teraz ja powiem swój problem. doszło umnie do wymiany płynu w zbiorniczku na zielony febi bo musiałem wymienić przewody bo puszczały płyn. Oddałem je do zarobienia zalałem płynem i jest własnie to wycie przed ta cala wymiana wystepowało to rzadko i ciszej a teraz słychać bardziej tylko w środku auta co obstawiacie albo co mam sprawdzić żeby mieć pewność co to może być i czy moge zalać czerwony płyn zamiast zielonego??Pomocy chłopaki dodam,że płynu nie ubywa nic i kierownica chodzi lekko.

Nie wiem czy to prawda ale gdzie kiedys wyczytałem ze nie powinno sie zakuwać przewodów cos ze średnica

Opublikowano

Ale zostały zakute jak ori średnica ta sama może pompa siada a może być pasek?

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze moze byc sprzegielko alternatora

Dosc tania investycja wiec moze wymien I zobaczysz czy cos zmieni

Edytowane przez Rado83
Opublikowano

A co to sprzegielko ma wspólnego z buczeniem przy skrecaniu? ??

Opublikowano

Jest napedzane tym samym paskiem

Opublikowano

A ile takie sprzegielko to może zafunduje sobie razem z paskiem?

Opublikowano

Okolo 130zl mysle mysle ze z paskiem bo nie bedziesz Musial Tego robic dwa razy , jezeli to nie poloze to juz tylko pompa zostaje no chyba ze napinacz tez slaby , podjedz moze do mechaniora zeby sprawdzil napinacz

Nie wiem Ile pasek kosztuje 130 to za Samo sprzegielko

Opublikowano

To wymienimy i się okaże wtedy dzięki

Opublikowano

Daj znac po czy pomoglo info zawsze komus moze sie przydac

Pozdr

Opublikowano

a powiedzcie mi jeszcze bo dzis sprawdzalem pasek i jest napiety wiec chyba napinacz jest ok da sie go sprawdzic inaczej?? i za co odpowiada to sprzegiełko??

Opublikowano

Witam

Podepne sie pod temat...mam podobny problem i obstawiam ze to pompa wspomagania bo przy max skrecie widac jak kolo od pompy sie przycina i przez to pasek piszczy.

Moje pytanie to czy przypasuje mi kazda inna pompa od a4 b6 czy zaleznie od modelu czy tez rocznika roznia sie one czyms??

Z gory dzieki za podpowiedzi ;)

Opublikowano

u mnie okazalo sie ze mam pekniety uchwyt sitka w zbiorniczku wspomagania wymiana zbiorniczka zalatwila sprawe

Opublikowano

jak to sprawdzic czy uchwyt sitka jest pekinety ?? po otwarciu zbiorniczka bedzie cos widac??? u mnie dzis wszystko bylo sprawdzone nic nie slychac pod maska a w samochodzie w srodku za to slychac juz nie wiem co jest grane?

Opublikowano

zalatw sobie jakas duza szczykawke i sciag caly plyn ze zbiorniczka do jakiegos naczynia tam na samym dole jest sitko jesli sie rusza to znaczy ze urwany cena w aso nowki 170zl okolo

Opublikowano

a co to sitko powoduje ze jest to buczenie przeciesz to tylko sitko ;p chyba ze cos robi z cisnieniem w ukladzie albo cos

Opublikowano

no wlasnie nie wiem do konca ale jak go nie ma to gejzer w zbiorniku i zatarta pompa ja np jak mialem pekniete to wystarczylo ze ustawilem je w miare i buczenie ustalo

Opublikowano

wypompuje plyn ze zbiorniczka i zobaczymy ;-)

Opublikowano

Duża szczykawka i do przodu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...