enrike2 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 to teraz ja powiem swój problem. doszło umnie do wymiany płynu w zbiorniczku na zielony febi bo musiałem wymienić przewody bo puszczały płyn. Oddałem je do zarobienia zalałem płynem i jest własnie to wycie przed ta cala wymiana wystepowało to rzadko i ciszej a teraz słychać bardziej tylko w środku auta co obstawiacie albo co mam sprawdzić żeby mieć pewność co to może być i czy moge zalać czerwony płyn zamiast zielonego??Pomocy chłopaki dodam,że płynu nie ubywa nic i kierownica chodzi lekko.
Rado83 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 to teraz ja powiem swój problem. doszło umnie do wymiany płynu w zbiorniczku na zielony febi bo musiałem wymienić przewody bo puszczały płyn. Oddałem je do zarobienia zalałem płynem i jest własnie to wycie przed ta cala wymiana wystepowało to rzadko i ciszej a teraz słychać bardziej tylko w środku auta co obstawiacie albo co mam sprawdzić żeby mieć pewność co to może być i czy moge zalać czerwony płyn zamiast zielonego??Pomocy chłopaki dodam,że płynu nie ubywa nic i kierownica chodzi lekko. Nie wiem czy to prawda ale gdzie kiedys wyczytałem ze nie powinno sie zakuwać przewodów cos ze średnica
enrike2 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Ale zostały zakute jak ori średnica ta sama może pompa siada a może być pasek?
Rado83 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Jeszcze moze byc sprzegielko alternatora Dosc tania investycja wiec moze wymien I zobaczysz czy cos zmieni Edytowane 17 Lutego 2015 przez Rado83
enrike2 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 A co to sprzegielko ma wspólnego z buczeniem przy skrecaniu? ??
enrike2 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 A ile takie sprzegielko to może zafunduje sobie razem z paskiem?
Rado83 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Okolo 130zl mysle mysle ze z paskiem bo nie bedziesz Musial Tego robic dwa razy , jezeli to nie poloze to juz tylko pompa zostaje no chyba ze napinacz tez slaby , podjedz moze do mechaniora zeby sprawdzil napinacz Nie wiem Ile pasek kosztuje 130 to za Samo sprzegielko
enrike2 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 To wymienimy i się okaże wtedy dzięki
Rado83 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Daj znac po czy pomoglo info zawsze komus moze sie przydac Pozdr
enrike2 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 a powiedzcie mi jeszcze bo dzis sprawdzalem pasek i jest napiety wiec chyba napinacz jest ok da sie go sprawdzic inaczej?? i za co odpowiada to sprzegiełko??
Rado83 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 http://mobile.autokult.pl/11649,wolne-kolo-pasowe-alternatora-dzialanie-i-diagnostyka Dość obszernie na temat I jak ogarniety temat?
haani Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam Podepne sie pod temat...mam podobny problem i obstawiam ze to pompa wspomagania bo przy max skrecie widac jak kolo od pompy sie przycina i przez to pasek piszczy. Moje pytanie to czy przypasuje mi kazda inna pompa od a4 b6 czy zaleznie od modelu czy tez rocznika roznia sie one czyms?? Z gory dzieki za podpowiedzi
michail55 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 u mnie okazalo sie ze mam pekniety uchwyt sitka w zbiorniczku wspomagania wymiana zbiorniczka zalatwila sprawe
enrike2 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 jak to sprawdzic czy uchwyt sitka jest pekinety ?? po otwarciu zbiorniczka bedzie cos widac??? u mnie dzis wszystko bylo sprawdzone nic nie slychac pod maska a w samochodzie w srodku za to slychac juz nie wiem co jest grane?
michail55 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 zalatw sobie jakas duza szczykawke i sciag caly plyn ze zbiorniczka do jakiegos naczynia tam na samym dole jest sitko jesli sie rusza to znaczy ze urwany cena w aso nowki 170zl okolo
enrike2 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 a co to sitko powoduje ze jest to buczenie przeciesz to tylko sitko ;p chyba ze cos robi z cisnieniem w ukladzie albo cos
michail55 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 no wlasnie nie wiem do konca ale jak go nie ma to gejzer w zbiorniku i zatarta pompa ja np jak mialem pekniete to wystarczylo ze ustawilem je w miare i buczenie ustalo
enrike2 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 wypompuje plyn ze zbiorniczka i zobaczymy ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się