medium_rze 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Sprawdź pod samochodem czy nie masz gdzieś wycieków. U mnie maglownica była wporządku, pompa wspomagania na szczęście też, pomogła wymiana płynu na Febi zielony, bo niestety ale też mialem kolor brunatny co ewidentnie kwalifikowało go do wymiany. Teraz jestem wyczulony i napewno częściej będe zwracał uwagę.Tobie też radze bo jednak wymiana płynu w odpowiednim czasie może wydłużyć prace tych elementów, a jego zaniedbanie prowadzić będzie do szybszego zużycia się układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow_956 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 a plyn Ci bulgotal/pienil sie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medium_rze 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zdarzyło się że się lekko zapienił, ale nie bulgotał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow_956 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 dzieki za odp, pojade dzis na wymiane tego plynu odpowietrze zobaczymy. Pozdrawiam. ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- nie udalo mi sie dzis wymienic tego plynu :/ a jutro musze jechac w trase (150km), pompa moze ulec uszkodzeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutilator 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam, Potrzebuje fachowej wiedzy, na temat układu kierowniczego w a4 b6 2.0 ALT. Nigdy wczesniej sie nad tym nie zastanawiałem ale czy normalne jest w Audi ze na prostej drodze przy lekkim sekrecie kierownica samochód nie prostuje tylko cały czas skręca po puszczeniu kierownicy ? Opisze to może jeszcze raz: Jadę na prostej, skręcam lekko i puszczam kierownice, kierownica nie odbija na prosto tylko zostaje w tym miejscu jak ja skreciłem. Wydaje mi sie że nie powinno tak być i po lekkim skręceniu i puszczeniu kierownica powinna sie prostować. Co sądzicie o takim zachowaniu Audi ? Trzeba robić zbieżność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 raczej skontrolować wahacze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutilator 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A co dokładnie może być z wahaczami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zapieczone przeguby/koncowki Bo pamietaj że w czasie skrętu kierownicą wahacze muszą się obracać, jeśli jest jakiś opór to nie będą miały siły wrócić na swoje, spoczynkowe miejsce. Również możliwe jest, że sama przekładnia chodzi ciężko, Można spróbować podnieść cały przód i pokręcić kierownicą oceniając jak pracuje układ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutilator 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dzięki za podpowiedź. Czyli ten problem nie jest związany ze zbieżnością ? Będę musiał w takim razie zajrzeć do tych wahaczy. A czy te zapieczone przeguby/końcówki da się jakoś "odpiec" np. smarując wd40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Sprawdź wahacze ale zbieżność też warto skontrolować. Nie wiadomo czy coś nie poleciało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Oddaj do kogos kto sie zna z zawiecha to nie przelewku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzak 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 witam ..posiadam a4 b7 1.8 t z 2006 roku ..ma 193 tys ori przebiegu ..jezdzilo od nowosci na 18stkach i zaczela wyc własnie pompa ..jest znosnie jak nie dodaje gazu i krece kiera ..ale jak robie to z gazem to wycie sie mega nasila.. jaka pompe polecacie do 1.8 t ?jakas trw albo co innego ? czy tylko i wylacznie z aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiEnrike 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam, Pewnie temat stary jak świat ale w istniejących wątkach nie znalazłem podobnego przypadku. Jak w temacie, problem pojawia się tylko przy max skręcie oraz co dla mnie bardzo dziwne - na postoju i oczywiście przy parkowaniu. Jakieś pomysły co może być nie tak? btw skoro już piszę o usterkach to mam jeszcze telepotanie silnikiem/całą budą na ciepłym silniku - poducha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrollGun 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 U mnie skrzypi wybity górny wahacz właśnie przy manewrach parkingowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiEnrike 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zastanawiam się czy to nie przypadkiem wina pompy wspomagania - tak przynajmniej mi się wydaje po "nasłuchu" ale nie mam pewności bo wspomaganie jest a płynu nie ubywa. Wahacz na postoju też może się odzywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 A u mnie powodem był wybity dolny ,przedni wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja mialem podobnie ale okazalo sie ze winne bylo lozysko oporowe alternatora.bo sie zatarlo i pasek mial co robic i sie slizgal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrollGun 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Posprawdzaj wizualnie wahacze, jak będzie wybity, od razu to zauważysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiEnrike 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja mialem podobnie ale okazalo sie ze winne bylo lozysko oporowe alternatora.bo sie zatarlo i pasek mial co robic i sie slizgal Byćmoże to być właśnie to bo na zimnym silniku sama jego praca jest dosyć głośna i specyficzna jakby pasek delikatnie piszczał. Będę wymieniał olej to zlecę mechanizatorowi przegląd wszystkich potencjalnych usterek o których tutaj piszecie. Póki co dzięki i odezwę się jak odkryję przyczynę denerwujących dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owieczka 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 W razie czego jak nie uda Ci się znaleźć zawsze możesz zakupić takie cudo i obsłuchać autko jak u lekarza Stetoskop Diagnostyczny warsztatowy samochodowy (4161944637) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 100% skuteczność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się