Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wycięcie katalizatora i czarny dym


łukasz1986

Rekomendowane odpowiedzi

witam. koledzy pomóżcie mi bo wyciałem ostatnio katalizator i od tego momentu auto kopci na czarno jak głupie.przed wycięciem było troche mulaste ale nie kopciło.teraz jest taka sprawa że raz turbo ładnie ciągnie a innym razem ciągnie do 2500 obr/min i nagle czuć jakby coś auto z tyłu trzymało i czarna łuna dymu z tyłu.co może być tego powodem? czy to że puszka w której był katalizator została zaspawana i wsadzona spowrotem, czy to ze turbo moze juz niedomaga i trzeba przeczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile czasu mineło od kiedy wyciołeś zamiast wydłubać go ze środka katalizator i jak tam korekcje na wtryskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakieś błędy są ?? Turbo w 1z nie podlega pod czyszczenie (brak zmiennej geometrii) Zrób logi i wrzuć na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że n75 nawala i auto łapie tryb awaryjny. Jak zgasisz silnik i odpalisz ponownie to ciągnie normalnie?

Rób logi to coś wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tego nie wycinałem tylko mechanik.a jeśli bł by to ten zawór n75 to były by wlaśnie takie objawy? ok postaram sie zrobic logi gdy będe mial czas

---------- Post dopisany 25-11-2013 at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 18:43 ----------

problem został rozwiązany zawór egr nawalony jest, po zaślepieniu go oraz przewodu ciśnieniowego auto jakby odżyło,zrobiło sie żwawe jak nigdy dotąd:decayed: , kopcić też przestało na szczęście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w 1Z od dawna jeżdżę bez kata i faktycznie początkowo sadzą z wydechu walił :decayed: Pozdrawiam Greenpeace :polew::polew: teraz mi kopci zetor bo mi się Intercooler rozszczelnił :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Panowie mam takie pytanie czy jak wycinaliście kata to były jakieś problemy z wyjęciem go, bo słyszałem że w 1Z i AHU jest inny układ turbiny i Egr-a niż w AFN i jest go ciężęj wyjąć czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przyznam że się namordowalem w 1Z bo kat wyjdzie tylko góra. Trzeba wywalic EGR i jego rurke i nawet rurke smarowania turbo a i tak jest ciasno. Ja musiałem ciągnąć za silnik żeby się odchylil i kat wyszedł bo dołem go nie wyjmiesz.

send from HTC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa to niedobrze bo plecionka mi już przepuszcza spaliny a u tłumikarzy w Luboniu krzyknęli mi za wymianę plecionki i wycięcie kata 350 więc bede musiał się z tym sam pomęczyć. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...