Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę LOGÓW, a4 b6 1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

STATYCZNE

Log (0 - 013,018,023)

Log (1 - 003,004,007)

Log (2 - 000,001,002)

BS

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Log (2 - 000)

DYNAMICZNE

Log (0 - 011)

Log (1 - 010)

Log (2 - 008)

Log (3 - 004)

Log (4 - 003)

Log (5 - 001)

Log (6 - 000)

Ciężko pali, i nie ważne czy zimny czy ciepły. poprostu musze dłuzej go na rozruszniku przytrzymać aby zapalił.

silnik 1.9 AVF po programie

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

Nikt nie jest w stanie przeanalizować logów, czy po prostu brak zaangażowania aby pomoc komuś?

Opublikowano

Słuchaj

To forum ma to do siebie ze diagnoze dostaje się ZA DARMO!.... jedyna cena jaką musisz zaplacic to czasami troche poczekac, az ktoś zyczliwy i z olejem w głowie przenanalizuje Twoje logi i wystuka na klawiaturze pare słow.

Chcesz miec diagnoze od ręki.... jedz do mechanika.... ale nie sadze żeby tam bylo "za darmo".

Pozdrawiam

Opublikowano

Analizując z logami z przed roku sam doszedłem do wniosku ze korekcja na wtryskach pogorszyła sie. Nie wiem tylko czy na pewno przepływomierz dobre dane pokazuje... Synchronizacja rozrządu chyba jest ok patrzac po cyferkach. Jeżeli ktoś cos widzi wiecej to proszę o poprawę. Pozdr Daniel

Opublikowano

Program dosc mocny. Jak rozumiem fura ma seryjne graty.

Jedyne do czego mam zastrzezenie to... sprezarka pracuje troche niespokojnie.

Reszta akctepowalna. Sama modyfikacja dobra.

Opublikowano
Program dosc mocny. Jak rozumiem fura ma seryjne graty.

Jedyne do czego mam zastrzezenie to... sprezarka pracuje troche niespokojnie.

Reszta akctepowalna. Sama modyfikacja dobra.

Tak furmanka ma seryjne graty. A co do turbiny to nie wiem dlaczego ta możne być. Czy może być to związane z tym ze była regenerowana nie cały rok temu i nie byłem na korekcie? Bo na programie mam już zrobione ok 90 tys km.

te dane z turbawki odczytujesz w gr 11 pod nazwą "Actual intake press."? tak?

Opublikowano

Niespokojna praca sprezarki moze byc zwiazana z lekki zapieczeniem kierownic. A poniewaz doladowanie jest spore (jak to u Rogala)... to hardware się nie wyrabia.

Opublikowano
Niespokojna praca sprezarki moze byc zwiazana z lekki zapieczeniem kierownic. A poniewaz doladowanie jest spore (jak to u Rogala)... to hardware się nie wyrabia.

Kurde mój styl jazdy raczej nie pozwoliłby na zapieczenie się kierownic. Ale cholera go wie...

Opublikowano

Kurde - mysle ze powinienes jezdzic smiało... przyjdz z logami na wiosne..

Opublikowano

Problem z odpalaniem masz od dawna ?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Problem z odpalaniem masz od dawna ?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Tak od dłuższego czasu, latem mnie to nie martwiło aż tak ale zimą gdy przyjdą mrozy dla diesla może być problem. Świece w tamtym roku zmieniałem na nowe, dla pewności przed logami sprawdziłem czy każda grzeje i są ok. Wczoraj jak go odpalałem i nie przytrzymałem go na rozruszniku dłużej, to jak by złapał na jeden czy tam dwa gary i zatelepało silnikiem i zgasł. druga próba dłużej przytrzymałem i odpala... jakieś pomysły macie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...