kileeer Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 STATYCZNE Log (0 - 013,018,023) Log (1 - 003,004,007) Log (2 - 000,001,002) BS Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 000) DYNAMICZNE Log (0 - 011) Log (1 - 010) Log (2 - 008) Log (3 - 004) Log (4 - 003) Log (5 - 001) Log (6 - 000) Ciężko pali, i nie ważne czy zimny czy ciepły. poprostu musze dłuzej go na rozruszniku przytrzymać aby zapalił. silnik 1.9 AVF po programie ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ---------- Nikt nie jest w stanie przeanalizować logów, czy po prostu brak zaangażowania aby pomoc komuś?
przemik Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Słuchaj To forum ma to do siebie ze diagnoze dostaje się ZA DARMO!.... jedyna cena jaką musisz zaplacic to czasami troche poczekac, az ktoś zyczliwy i z olejem w głowie przenanalizuje Twoje logi i wystuka na klawiaturze pare słow. Chcesz miec diagnoze od ręki.... jedz do mechanika.... ale nie sadze żeby tam bylo "za darmo". Pozdrawiam
kileeer Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 Analizując z logami z przed roku sam doszedłem do wniosku ze korekcja na wtryskach pogorszyła sie. Nie wiem tylko czy na pewno przepływomierz dobre dane pokazuje... Synchronizacja rozrządu chyba jest ok patrzac po cyferkach. Jeżeli ktoś cos widzi wiecej to proszę o poprawę. Pozdr Daniel
przemik Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Program dosc mocny. Jak rozumiem fura ma seryjne graty. Jedyne do czego mam zastrzezenie to... sprezarka pracuje troche niespokojnie. Reszta akctepowalna. Sama modyfikacja dobra.
kileeer Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 Program dosc mocny. Jak rozumiem fura ma seryjne graty.Jedyne do czego mam zastrzezenie to... sprezarka pracuje troche niespokojnie. Reszta akctepowalna. Sama modyfikacja dobra. Tak furmanka ma seryjne graty. A co do turbiny to nie wiem dlaczego ta możne być. Czy może być to związane z tym ze była regenerowana nie cały rok temu i nie byłem na korekcie? Bo na programie mam już zrobione ok 90 tys km. te dane z turbawki odczytujesz w gr 11 pod nazwą "Actual intake press."? tak?
przemik Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Niespokojna praca sprezarki moze byc zwiazana z lekki zapieczeniem kierownic. A poniewaz doladowanie jest spore (jak to u Rogala)... to hardware się nie wyrabia.
kileeer Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Niespokojna praca sprezarki moze byc zwiazana z lekki zapieczeniem kierownic. A poniewaz doladowanie jest spore (jak to u Rogala)... to hardware się nie wyrabia. Kurde mój styl jazdy raczej nie pozwoliłby na zapieczenie się kierownic. Ale cholera go wie...
przemik Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Kurde - mysle ze powinienes jezdzic smiało... przyjdz z logami na wiosne..
Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Problem z odpalaniem masz od dawna ? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
kileeer Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Problem z odpalaniem masz od dawna ? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Tak od dłuższego czasu, latem mnie to nie martwiło aż tak ale zimą gdy przyjdą mrozy dla diesla może być problem. Świece w tamtym roku zmieniałem na nowe, dla pewności przed logami sprawdziłem czy każda grzeje i są ok. Wczoraj jak go odpalałem i nie przytrzymałem go na rozruszniku dłużej, to jak by złapał na jeden czy tam dwa gary i zatelepało silnikiem i zgasł. druga próba dłużej przytrzymałem i odpala... jakieś pomysły macie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się