Czokla001 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam wszystkich ,Kłopoty z moim audi a4 b6 dotycza zawieszenia .O tuż mechanik stwierdził ze mam 1 wachacz górny do wymiany a na dolnym guma w wachaczu jest zuzyta . Ze względu że mam nowe zimówki na przodzie a szkoda zeby je ściachało udałem sie na warsztat czy faktycznie mechanik miał racje okazało sie ze geometria była nieprawidłowa a zawieszenie jest w porządku , więć zdecydowałem sie na zrobienie geometri . Zaznaczam że cała akcja dzieje sie w Angli . Dodam ze robiłem geometrie 4 miesiące wczesniej i teraz te parametry sa całkiem inne .Czy tak powinno byc? .prosze was o jakieś porady . poniżej dodam wydruk z ustawienia
Sitek77 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam wszystkich ,Kłopoty z moim audi a4 b6 dotycza zawieszenia .O tuż mechanik stwierdził ze mam 1 wachacz górny do wymiany a na dolnym guma w wachaczu jest zuzyta . Ze względu że mam nowe zimówki na przodzie a szkoda zeby je ściachało udałem sie na warsztat czy faktycznie mechanik miał racje okazało sie ze geometria była nieprawidłowa a zawieszenie jest w porządku , więć zdecydowałem sie na zrobienie geometri . Zaznaczam że cała akcja dzieje sie w Angli . Dodam ze robiłem geometrie 4 miesiące wczesniej i teraz te parametry sa całkiem inne .Czy tak powinno byc? .prosze was o jakieś porady . poniżej dodam wydruk z ustawienia http://s14.postimg.org/3zpw0492l/Farmera_001.jpg Nie wiem czy to ma znaczenie ale ktoś kto to robił wybrał B8 zamiast B6. Może nastawy fabryczne są inne aczkolwiek nie sądze.
marekg Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam wszystkich ,Kłopoty z moim audi a4 b6 dotycza zawieszenia .O tuż mechanik stwierdził ze mam 1 wachacz górny do wymiany a na dolnym guma w wachaczu jest zuzyta . Ze względu że mam nowe zimówki na przodzie a szkoda zeby je ściachało udałem sie na warsztat czy faktycznie mechanik miał racje okazało sie ze geometria była nieprawidłowa a zawieszenie jest w porządku , więć zdecydowałem sie na zrobienie geometri . Zaznaczam że cała akcja dzieje sie w Angli . Dodam ze robiłem geometrie 4 miesiące wczesniej i teraz te parametry sa całkiem inne .Czy tak powinno byc? .prosze was o jakieś porady . poniżej dodam wydruk z ustawienia http://s14.postimg.org/3zpw0492l/Farmera_001.jpg Nie wiem czy to ma znaczenie ale ktoś kto to robił wybrał B8 zamiast B6. Może nastawy fabryczne są inne aczkolwiek nie sądze. a dlaczego nastawy w B6 i B8 miałyby być takie same????
Sitek77 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 No tego nie wiem więc poddałem w wątpliwość. Co do zbieżności to pewnie nie ma znaczenia ale kąty pochylenia moga byc faktycznie różne.
TooMeeK87 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Ja wczoraj ustawiałem geometrie na diagnostyce komputerowej po wymianie paru elementów i wyglądało to tak, że wybiera parametry marka>model>i rodzaj zawieszenia były do wyboru wszystkie typy tzn. 1ba 1be 1bd quatro i FWD koleś pomimo że mu mówiłem jaki rodzaj jest osobiście sprawdzał na wlepie w bagażniku więc to wszystko ma znaczenie. Auto teraz jeździ jak ja chce a nie odwrotnie. A4 B8 ma na pewno inne parametry.
PASSATB5 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 No ba, samo b8 ma może z 3-4 rodzaje zawieszeń i też sie kąty będą różniły.
Czokla001 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 no czyli trafiłeś kolego na odpowiedniego diagnostę i wszystko by sie zgadzało w tym temacie , ze na każdy rodzaj zawiasu sa odpowiednie parametry najbardziej to chodzi pewnie o kąty pochylenia . A miałeś kolego wydruk komput. z ustawienia ?
TooMeeK87 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 no czyli trafiłeś kolego na odpowiedniego diagnostę i wszystko by sie zgadzało w tym temacie , ze na każdy rodzaj zawiasu sa odpowiednie parametry najbardziej to chodzi pewnie o kąty pochylenia . A miałeś kolego wydruk komput. z ustawienia ? Jeśli o mnie chodzi to nie mam, przy mnie to było robione i widziałem jak było przed i po zabiegu. Na forum gdzieś były parametry ustawień z wypisanymi kątami. Musisz poszukać.
Kuker Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 A tak z innej beczki. Po ustawieniu zbieżności samochód słabo się prowadzi. Tzn nie mogę " znaleźć" jazdy na wprost. Ściąga mnie to w lewo to w prawo. Całe wymienione. Zbieżność ustawiłem na +1,6 ma ktoś dla mnie jakieś porady?
greg2505 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 A tak z innej beczki. Po ustawieniu zbieżności samochód słabo się prowadzi. Tzn nie mogę " znaleźć" jazdy na wprost. Ściąga mnie to w lewo to w prawo. Całe wymienione. Zbieżność ustawiłem na +1,6 ma ktoś dla mnie jakieś porady? możliwe że długo jeździłeś ze źle ustawioną zbieżnością i opony się przytarły , teraz jest efekt ściągania auta ,na początek podmień koła
Kuker Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 opony zmienione na nowe zimówki i brak zmian...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się