Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem AWX 1.9 TDI 131KM


kapa123451

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Opisze mój problem jaki mam z samochodem. Środa po pracy godz. 13.30 jade na Stację Paliw Shell i wlewam V-Power Do pełna, weszło dokładnie 60 litrów (nie było jeszcze rezerwy) odpalam i wracam do domu. Po 3-4 godzinach postoju i checi pojechania do sklepu pojawił sie problem z odpaleniem, ale odpalił i gitara. Nastepny dzien po pracy, sklep budowlany (30 km dalej) silnik zagrzany itp. i po 20 minutach postoju juz niechciał odpalic, pomógł preparat do "szybszego rozruchu". Jak auto stoi np 8-9 godzin to odpali a jak jest ciepły to juz jest problem, musze go dłuzej krecic. Macie jakis pomysł ??? paliwo nie hallo?? filtr paliwa? inne sugestie? swiece? Aku ma rok i jest ok, filtr paliwa wymieniony 15 tys. temu. POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedys jeszcze w poprzednim aucie zalalem lpg z shella. Mialem problemy z autem poki nie wypalil sie gaz. Od tamtej pory nie tankuje na shellu

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlej te paliwo i wlej nowe z innej stacji, znajomy kamaza zajezdził po tym shelowskim paliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzis kupiłem kanister 20 litrów i wąz 3 m. do sciagania paliwa. Jutro z 20 litrów spuszcze. Ale ten Shell to jest nowo otwarty max 2 miesiace, no i w niemcowni.. Jak byłem z paragonem na Shellu i mowie o co kaman to babka mowi ze "od paliwa to nie mozliwe"- kasierka co sie zna na wszystkim.... (bez obrazy do zawodów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i babka ma racje, gdyby paliwo było kiepskie to miałbyś problemy również podczas jazdy

a tekst z kamazem rozbawił mnie do łez-gościu przedtem jeździł chyba na odbarwianym opale kwasem siarkowym i to on mu zjadł kamaza a nie paliwo z shela i to z nowej stacji

osobiście tankuje na shelu raz też wlałem v-powera i zero problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruszyna Ty się nie naśmiewaj, nie znasz dnia ani godziny, a tym bardziej stacji na której możesz zatankować ostatni raz swoją furę i potem następne tankowanie będziesz robił już na nowych pompowtryskach :decayed::grin:

No ale na poważnie, to źle Ci nie życzę, tak że niech moje słowa lepiej zamienią się łajno :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku mam sprzęt budowlany i też miałem problemy po paliwie shelowskim a jak ciebie to tak bawi to udanej zabawy:facepalm:

i babka ma racje, gdyby paliwo było kiepskie to miałbyś problemy również podczas jazdy

a tekst z kamazem rozbawił mnie do łez-gościu przedtem jeździł chyba na odbarwianym opale kwasem siarkowym i to on mu zjadł kamaza a nie paliwo z shela i to z nowej stacji

osobiście tankuje na shelu raz też wlałem v-powera i zero problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaję, że możesz mieć problem z przekaźnikiem 219 pod komputerem, po nagrzaniu potrafi się "skleić" i problem z odpaleniem. Jak załapie to już silnik idzie normalnie. Jak tak miałem i wystarczyło przeczyścić jego styki, problem z odpalaniem minął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu powiem wam że u mnie jest taka stacja co max dwa lata pod jakimś szyldem i nowy. Jakość paliw to tragedia nasi mijają łukiem. Żeby nie Warszawiacy którzy maja ja po drodze to by upadła. A ostatnio właśnie 2 lata była pod szyldem Shell. ;-) Jak Shell będzie tak kolegów prywatnych dobierał to wyląduje niżej niż dno.

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaję, że możesz mieć problem z przekaźnikiem 219 pod komputerem, po nagrzaniu potrafi się "skleić" i problem z odpaleniem. Jak załapie to już silnik idzie normalnie. Jak tak miałem i wystarczyło przeczyścić jego styki, problem z odpalaniem minął.

Jutro zobacze i przeczyszcze styki i sie zobaczy co i jak i dam znac. A od czego jest ten przekaznik??

---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 11:22 ----------

przekaznik 219 przeczyszczony, nic nie pomogło.. dalej to samo....n:facepalm:

---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ----------

a czy moze byc winien czujnik teperatury paliwa?? Ze na ciepłym nie pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaję, że możesz mieć problem z przekaźnikiem 219 pod komputerem, po nagrzaniu potrafi się "skleić" i problem z odpaleniem. Jak załapie to już silnik idzie normalnie. Jak tak miałem i wystarczyło przeczyścić jego styki, problem z odpalaniem minął.

Jutro zobacze i przeczyszcze styki i sie zobaczy co i jak i dam znac. A od czego jest ten przekaznik??

---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 11:22 ----------

przekaznik 219 przeczyszczony, nic nie pomogło.. dalej to samo....n:facepalm:

---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ----------

a czy moze byc winien czujnik teperatury paliwa?? Ze na ciepłym nie pali

Czujnik nic do tego nie ma.jak jest uszkodzony to komp ustawia temperature serwisowa.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczysciłem jeszcze raz ten przekaznik 219 pstryknołem preperatu na złącza i jest o wiele lepiej, o wiele lepiej pali. W najbliższym czasie wymienie go na nowy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...