marcin_o23 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 a później ktoś ci powie że masz zajechany silnik i milion przebiegu :gwizdanie: , oczywiście zgadzam się że zapchany kat to zło
SotoM Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 dlatego nie wpuszcza się klienta na warsztat(chyba ze z doradcą) zeby mu serce nie pękło jakby zobaczył jakie narzedzia klepia jesgo wóz... :> czy to audi czy M-B czy BMW niewazne....ten kto wymyslił młotek - chwała mu za to...
Polko_V Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 dlatego nie wpuszcza się klienta na warsztat(chyba ze z doradcą) zeby mu serce nie pękło jakby zobaczył jakie narzedzia klepia jesgo wóz... :> czy to audi czy M-B czy BMW niewazne....ten kto wymyslił młotek - chwała mu za to... dokladnie...wiem jak robia na warsztatach i pierwsze co jest w szafce z narzedziami to..."młotek" i wybilem juz nie jeden kat i zawsze jechalem autem przed i po "operacji". I zawsze byla wyczuwalna roznica, jednym wieksza innym mniejsza, ale ZAWSZE
hubtychy Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 No i w końcu pozbyłem się dziada :> Większych różnic w jeździe póki co nie zauważyłem tylko przyjemnie turbinka gwiżdże :gwizdanie:
MAGIC87 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne Padnie turbo i bedzie palił 15 litrów
Reniu Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 No no, i po przejździe takiego nieekologicznego wehikułu krowy przestaną dawać mleko Panowie, wszystko w temacie zostalo powiedziane, tu nie ma niewiadomych. W 15 letnich AFN może być tylko lepiej
Góral.tz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 w 12 letnim AVG też tylko lepiej
Polko_V Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a ja juz nie mowie o 11 letnim AJM-ie i 234752km i bez obawy napewno turbie sie nic nie stanie
hubtychy Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a ja juz nie mowie o 11 letnim AJM-ie i 234752km i bez obawy napewno turbie sie nic nie stanie Jedynie co to odetchnie bo będzie jej lżej
P-U-M-A Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Panowie jaką rurke potrzebuje zamiast kata w AVF chodzi mi o długość i średnicę. Można kupić na allegro?
hubtychy Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Panowie jaką rurke potrzebuje zamiast kata w AVF chodzi mi o długość i średnicę. Można kupić na allegro? Na Allegro jest facet który robi zamienniki katalizatorów.Tlumiki-gruchot czy jakoś tak.Ale ja nie potrafiłem się z nim dogadać więc wybiłem wkład i zostawiłem pustą puszkę.
P-U-M-A Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 A nie znacie mniej więcej jaka długa i jaką średnice musi być ta rurka nie ma możliwości wjechania teraz na kanał to nie sprawdze
Polko_V Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 wyciagnij puche z filtrem powietrza i powinienes miec duz miejsca, aby to zmierzyc i 15 min roboty :gwizdanie: i bez kanalu
kris166 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Wyciąć kata i koniec. Ale pucha może zostać, żeby przeglądy przechodził śpiewająco.
ficjor Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Koledzy, Jak się ma sprawa wyciętego katalizatora do jazdy po krajach UE (głównie Niemcy, Austria)? Mogą wyniknąć z tego jakieś nieprzyjemności?
pastaldo Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Koledzy, Jak się ma sprawa wyciętego katalizatora do jazdy po krajach UE (głównie Niemcy, Austria)? Mogą wyniknąć z tego jakieś nieprzyjemności? jak trafisz na upierdliwców i sprawdzą Ci emisje CO2 i innych tam substancji w spalinach i przekroczy wartość normy która Twój samochód powinien spełniać to chyba mandat i laweta
wypsiu Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Nikt Ci nic nie zrobi ... ja ma wywalonego kata tylko zostawiłem oryginalną puchę do przeglądu i w razie jakiejś kontroli i śmigam bez żadnych problemów po Belgii jak i od czasu do czasu BE-NL-DE-PL.... tak jak ktoś wcześniej napisał że przykopci jak nie jest rozgrzany,jak jadę na przegląd przegonię trochę auto i nie pozwalam aby miał mniej jak 90*C podczas kontroli... przechodzi przegląd bez problemu oczywiście w BE...
Polko_V Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 ja jutro mam przeglad i dam se specjalnie wlozyc do rury (brak kata tylko pusta pucha), i niech diagnosta oceni jak to hula
marcin248 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 też taki mam plan z tym że u siebe w AFNie czy spełnię normy , przegląd się robi dla siebie żeby wiedzieć czym się jezdzi , niedawno robiłem przypominałem im o sprawdzeniu świateł , szarpaków zbieżności z tyłu też chciałem żeby sprawdzili wszystko co się da , z tym że zapomniałem o tej emisji spalin , ale czytałem że nawet po wycięciu kata dalej się mieści w tolerancji , ciekawe jak po wirusie ?? nie zeszłem trochę z tematu? Grzesiu napisz jak wyszło na przeglądzie ,
Rekomendowane odpowiedzi