Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b5 1.6 ANA


xXPiotrekXx19

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak: miałem tak w ADR na sekwencji (przepustnica na linkę), robiłem SWAPa na APU (przepustnica elektroniczna), sekwencja została dokładnie ta sama i problemu już nie ma. Trzeba zrobić logi, zobaczyć co się dzieje z sondą itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sondę sprawdzał mechanik to że pracuje dobrze w normie no tak czy siak zobaczę co powiedzą tam gdzie montowali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sondy - gazownik u mnie też ją kiedyś sprawdzał i była niby ok, ale... ale nie do końca. Pracowała bardzo dobrze na LPG, generalnie na PB też ale miała chwile zawiechy gdzie na PB dawała na przykład na bogato. Sprawdź jeszcze zawór par paliwa czy cyka prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór par paliwa wymieniałem bo wcale nie pracował i miałem błąd na vagu i go wymieniłem i błędu nie ma i słychać jak cyka. a jak sie robi te logi jak byś mógł opisać i wstawić tu albo przesłać mi na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do logów to wsio jest opisane na forum, ja nawet nie próbuje tego opisać. Masz dział cały o diagnostyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko poszukam pewnie na youtubie też się znajdzie jak to zrobić tylko robił bym to po wizycie u gazownika jakoś w wolnej chwili i z jakich grup bym miał robić

---------- Post dopisany 05-12-2013 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 03-12-2013 at 20:35 ----------

dzisiaj byłem u gazownika i trafiłem na takiego co nie odpuścił i szukał co i jak bo poprzedni to od razu tak musi być i po lekkich zmianach w parametrach instalacji jest o wiele lepiej tylko że czas pracy mu się skończył i zaprosił mnie jeszcze raz i wtedy dopracujemy do końca jednak da radę tylko trzeba dobrego mechaniora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ucieszyłem się bo przynajmniej zrobili to jeszcze na gwarancji bo później to tylko koszta by były za każdą usługę ale dobrze że to ogarną.

---------- Post dopisany 16-12-2013 at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2013 at 18:40 ----------

witam dzisiaj było autko u gazownika na dokończenie pracy związanych z tym spadnieciem obrotów podczas gdy się wcisnegło gaz i puściło to po powrocie spadało poniżej obrotów jałowych i normowało się w pierwszym etapie pan dużo zmieniał i było lepiej ale nie tak jak na benzynie i dzisiaj też przez 2 godzinki pracował ni nie dawało to efektu jak na benzynie stwierdził że zmieni wtryski na większe miałem wtryski MED czarne a tarez założył białe i poustawiał i jest ok jednak dało rade zrobić a nie bajerować klienta że tak musi być. a mam pytanie czy jak są teraz większe wtryski będzie auto więcej paliło bo pan który zajmował się moją a4 powiedział że to że są większe nie znaczy że będzie więcej palił czy to prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie powinna palić więcej,widocznie czarne miały za małą wydajność stąd te kłopoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe/mniejsze itp - to nie ma znaczenia bo regulowane to będzie czasem wtrysków. Nie może więcej palić, bo jak będzie więcej palił to znaczy że mieszanka będzie nie taka jak być powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki wolę się upewnić bo nie nieraz mechanicy dobrą ścieme wciskają i teraz wolę się upewnić. no te białe są stosowane do aut od 25kw na cylinder a u mnie ogólnie auto ma 74 kw . ale jestem zadowolony z rezultatu teraz nie występują takie incydenty. można się zająć innymi sprawami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że wtryski są za wolne do twojego auta, i dlatego takie cyrki się działy.

Wstawiając większe wtryski można to trochę wyeliminować, ale mapa musi być nisko lub ciśnienie mniejsze.

Próbowałeś przejechać się na trzecim biegu do odcinki?

Nic się nie dzieje?

Jeżeli gazownik zmienił tylko wtryski a mapy nie ruszał to na pewno więcej spali, oraz mieszanka będzie bogata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tygodniu po zmianie wtrysków na większe usterka powruciła. byłem ponownie i inny pan zrobił inaczej wtryski zostawił te białe listwę wtryskową przeniusł na pokrywę zaworów dzięki czemu są krótsze wężyki od gazu i do tego zrobił dobrą kalibrację i jak narazie jest idealnie jak na benzynie zobaczymy jak długo ale pokazywał mi ile mu zostało wężyków to z każdego cylindra ściął po 10 cm to jak dla gazu pewnie ogromna różnica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...