zombie88 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Witam Serdecznie, jak w temacie juz napisalem pojawil sie problem z przodnimi swiatlami. Kiedy wlaczam swiatla mijania (soczewki) "wariuja" tzn jak im sie zechce czasami swieca obie (bardzo rzadko) a tak to na przemian raz sie wlaczy prawa, wylacze silnik zapale na nowo wlacze swiatla i wlaczy sie lewa. Do tej pory nie mialem tego problemu. Lampy sa ksenonowe ale nie wiem czy zwykly ksenon czy bi Czy jest ktos w stanie pomoc co moze byc przyczyna i polecic jakis zaklad na podkarpaciu? Dzisiaj pojawil sie problem ze musialem wracac na samych postojowkach a nie chce spotkac mundurowych bo dostane od nich napewno mily prezent swiateczny... :/ Druga sprawa jest taka ze zaczely parowac. Tzn dostaje sie wilgoc do srodka lamp obu staralem sie znalesc jakas szpare ale nic nie widac zeby gdzies byla szczelina.
arczi1968 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zacznij od tego, że musisz naprawić nieszczelność lamp. Wyciągnij lampy i wyczyść i zabezpiecz (grubo) smarem śruby regulacyjne i koniecznie sprawdź szczelność klapek (gdzie dostajesz się do żarówek), jeżeli śrubki nie trzymają, to wymień je na troszkę większe, sprawdź ułożenie i stan uszczelek, wyczyść to dokładnie, posmaruj lekko smarem silikonowym lub czymś co nie wchodzi w reakcję z gumą. Przed zamontowaniem tak zrobionej lampy - koniecznie wysusz ją dokładnie, w tym celu zdemontuj żarówki. Robota nie jest na 5minut, ale da się.
Fido Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Edit.Kolega wyżej był szybszy więc edytuję posta. Jak zabiegi z suszeniem nie pomogą to trzeba szukać dalej czyli żarniki i przetwornice. Posprawdzaj jeszcze wtyczki od lamp.
bystry_p Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Jesli kolega ma ksenon to swiatla ma sterowane z MCE a nie z przelacznika. Tak wiec pasowalo by zobaczyc czy z z odpowiednich pinow w MCE wychodzi napiecie na poszczegolne zarowki: lewa i prawa. Mozna tez to zrobic wchodzac w MCE w vagu i robic test MCE. Wtedy sprawdza kazda zarowke. Polecam jednak sprawzac czy jest konkretnie prad na kablu wychodzacym z MCE. W momencie gdy jest prad a zarowka sie nie pali to wiadomo ze wina lezy w lampie. Tak wiec suszenie i czyszczenie stykow przy przetwornicy. A zeby sprawdzic czy masz zwyklu ksenon czy biksenon to wystarczy wlaczyc swiatla i zalaczac dlugie. na tej zarowce ktora sie pali powinna w soczewce przelaczac sie przeslona, jak rusza sie i zmienia kat swiecenia soczewka to masz biksenon. A jak zapala sie druga zarowka w lampie to masz zwyklu ksenon od mijania a od drogowych jest H7
wrclaguna Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-parowanie-bi-xenon-199064/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się