bialy4 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Jak masz tyko wycie to nic nie powinno się stać ale jak masz nie wyważone koła albo masz może guza na oponie to siada dosłownie wszystko końcówki, amorki i wachacze. Przez jakiś czas się pomęczę...nie wiem ile wytrzymam. Zrobisz ze 2-3kkm to przestanie.
Damianus Opublikowano 5 Stycznia 2007 Opublikowano 5 Stycznia 2007 sposób szybszy - przypalenia gum na suchym asfalcie Fachowiec ma troszke racje mogło by to pomóc.
_Sebek_ Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2007 ...nie wytrzymałem... :/ Od wczoraj na przedniej osi toczą się nowe Dunlopy SP WinterSport 3D. Mam nadzieję że zima przyjdzie i sprawdzę ile są warte... :053: Pozdrawiam, Sebek
adadur Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Mam 4x Dunlopy SP WinterSport 3M i jeśli to porównywalne oponki będziesz w pełni zadowolony
_Sebek_ Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 Właśnie się dobrze przypatrzyłem oznaczeniom...faktycznie 3M Też jestem zadowolony...
zorp Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Też tak Miałem. Przejedź dłonią po suchym bieżniku przeciwnie do kierunku jazdy. Jesli wyczujesz "schodki", wznoszące się odwrotnie do kierunku toczenia się koła to najpewniej oznacza, ze ktoś, kto na nich wcześniej jeździł miał zużyte amortyzatory. Zimówki są szczególnie na to wrażliwe. U Niemców taka opona bez względu na zużycie bieżnika jest wymieniana, jedzie do Polski i tu ją kupujesz za 100-150 zł To wycie mija po jakimś czasie, a po jakim to zależy od tego jak mocno są uszkodzone, ja zrobiłem 6000 i ucichło. Inna metoda to dać te najgorsze na tył, czasem słabiej słychać buczenie. Mam doskonałego mechanika, on mi o tym powiedział i miał rację. Pozdrawiam
adadur Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Kolego zorp po częsci tylko masz rację, faktycznie schodki w oponie spowodowane są zasadniczo przez amorki ale co powiesz jeśli nowa opona w aucie ze sprawnymi amorkami tak ma. Otóż dużo zależy od konstrukcji opony (najczęście to przypadłość w oponach z dośc dużymi klockami na skraju bieżnika) lub też poprostu w danym aucie ona nie leży, nawet opona potrafi sie w pewnych okolicznościach nie sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się