SlawekNR Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam. Szukałem, ale nie znalazłem tematu więc zakładam nowy Mój problem polega na tym, że dziś wymieniałem z tyłu tarcze, klocki i łożyska.. Niestety gość, u którego kupiłem wszystko, przysłał mi tarcze bez abs-u. Rozpakowałem je dopiero jak rozebrałem cały tył (wielki błąd), poza tym złapał mi zacisk i w lewym kole skończyły się już całkiem klocki (nawet blacha miała może z 5mm... :-) ) więc nie miałem wyjścia i musiałem założyć te, które dostałem.. Wpadłem na pomysł przełożenia tarczki od abs-u ze starej tarczy do nowej.. Niby wszystko ładnie pięknie, ale po odpaleniu auta wywaliło od razu błąd.. Nie wiem czy to jedna strona czy obydwie, bo kabel do kompa dopiero w poniedziałek zostanie mi zwrócony więc wcześniej nie mam możliwości sprawdzenia, w związku z tym pojawia się tutaj moje pytanie.. Czy jest możliwe, że jest źle obsadzona tarcza abs-u czy po prostu przy przełożeniu tylko tego, a nowa jest bez abs, będzie wywalało błąd i to nie będzie działać? Troche to dla mnie nie jasna sytuacja, wymiary tarczy te same, miejsce montażu tarczy abs również, teoretycznie 100% to samo.. Co może być powodem? Jest jeszcze taki temat, że chyba źle odpowietrzyłem hamulce, bo pedał zapada się do podłogi, kilka razy podpompuje, to działa.. Jak wciskam pedał hamulca na maxa do podłogfi, to oczywiście koła zblokuje, ale pedał hamulca podskakuje jak na absie przy zblokowanych kołach, tyle, że nie tak mocno.. Czy błędy abs-u mogą być spowodowane złym działaniem hamulców, ze względu na zapowietrzony układ? Będę wdzięczny za Wasze rady i podpowiedzi. Pozdrawiam!
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Czujnik nie widzi tarczy ABS ---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- A hamulce muszą się ułożyć
SlawekNR Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 W przypadku abs na chwilę obecną wydaje mi się, że może wygiąłem ją przy nabijaniu i uszkodziła czujnik, a w przypadku hamulców, to napewno nie jest to kwestia ułożenia. Wiele razy wymieniałem już hamulce i ułożyły się po kilkunastu km.. od wczoraj zrobiłem ponad 120km, a po przejechaniu 60 był mega zonk!! pedał dalej zapada się do podłogi, czuć delikatne drgania na pedale przy max dociśnięciu a na FISie wyskoczył mi alarm od niesprawnego układu hamulcowego i świeci cały czas. Płyn hamulcowy jest taki stan, jaki był. Może jednak dalej są zapowietrzone, a powietrze dostało się do pompy i teraz pokazuje uszkodzenie układu? Niestety kabla dzisiaj nie odzyskałem, może jutro po południu będę coś już wiedzieć jak się podepnę..
pioteros Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 dopoki nie rozkrecales przewodu przy zacisku to raczej nie ma szans zebys zapowietrzyl cokolwiek...
SlawekNR Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 no wlasnie rozkrecalem, bo regenerowałem cały zacisk, wszystkie oringi wymieniałem, plus dawałem nowe tłoczki.
SlawekNR Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 dzisiaj podpinałem pod vaga, błąd czujnika absu lewy tył, jeszcze nie wiem czy uszkodziłem czujnik, co jest mało prawdopodobne, czy jest gdzieś kabel uszkodzony.. a hamulce były zapowietrzone.. pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się