r.kuderawiec Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam dzis rano odpalalem audi byl leki mroz ok -5 wsiadam odpalam odpaliła od strzała ale co dziwne po odpaleniu chodził silnik bardzo nierówno i zgasł odpaliłem drugi raz i audi pracowała normalnie dodam ze mam wstawioną nową pompke paliwa nie byle jaką firmy boscha nowe świece filtr paliwa Nie wiem dlaczego tak sie dzieje:kwasny: możecie pomóc bo zima dopiero sie zaczyna a ja nie odpale auta jak bedzie -20 to jest mój temat może on wam pomoże moze to cos ma z tym wspolnego pozdrawiam http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/szarpniecie-jazdy-wl-swiatel-drogowych-307705/
Labiel Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Chodziła na ssaniu? Może czujnik temp silnika do wymiany.
r.kuderawiec Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 jaki czujnik masz na mysli? temperatury cieczy ten co wskazuje temperature na zegarze? wiesz sanie mu sie czesto wl wroce z trasy postoi pol gdziny i odpala na ssaniu zauwazylem tez ze jak jest zimny silnik to lepiej ciągnie auto pozniej jak zlapi temperature to jakby tak już nie mial tej mocy
Labiel Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Jak ssanie działa dobrze to czujnik raczej odpada bo to on odpowiada za włączanie ssania. Co do utraty mocy po rozgrzaniu to minimalne spadki zawsze będą aczkolwiek w wolnossakach jest to raczej mało odczuwalne, jeśli w ogóle. Związane jest to między innymi z nagrzewaniem się dolotu itp ale w wolnossaku raczej byś tego nie odczuł więc trzeba gdzieś szukać usterki.
r.kuderawiec Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 nić czujnik jedynie temperatury ale mam nowy a i tak caly czas wyskakuje ten błąd wiec to zlałem
Labiel Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nić czujnik jedynie temperatury ale mam nowy a i tak caly czas wyskakuje ten błąd wiec to zlałem No trzeba było tak od razu. Skoro wyskakuje błąd czujnika to najpierw zajmij się nim a nie zlewasz temat. Czujnik może być ok, ale już na przykład instalacja od niego nie. Jaki konkretnie to błąd.
r.kuderawiec Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Kurde nie pamietam ale coś z tym czujnikiem właśnie ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:13 ---------- no ale czujnik temperature pokazuje normalnie AZ TAKIE ON MA ZNACZENIE?
Labiel Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Tak, takie ma znaczenie. Dzięki niemu silnik odczytuje dane o temperaturze silnika, jak jest zimniejsze zwiększa dawkę i zmienia wyprzedzenie zapłonu aby ułatwić zapłon zimnego silnika.
r.kuderawiec Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Aha no ale nie wiem co teraz z tym zrobić fantem
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Pierwsza sprawa to jaki to dokładnie błąd. Błąd danego podzespołu, czujnika itp może mieć różną formę. ECU może w ogóle nie widzieć danego rządzenia, może wywalać błąd zwarcia do masy itp. Wszystko zależy od danego podzespołu - nie wiem dokładnie jak to jest z czujnikiem temp. Do odczytywania błędów zawsze używałem Polskiego VAGa bo rodził sobie z tym całkiem dobrze a przy okazji miał od razu tłumaczenie. Może być tak że kable po prostu od czujnika masz gdzieś uwalony.
r.kuderawiec Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jutro powie ci jaki to błąd ---------- Post dopisany 21-12-2013 at 08:37 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 19:08 ---------- Witam Nr błędu 16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu/nie związany z osprzętem
piotrekkkkk Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Cześć, podłączę się pod temat. Kupiłem sobie b5tkę 1.6 na sekwencji. Na zimnym silniku strasznie ciężko odpala, jak już odpali to trzeba chwilę poczekać aż się zagrzeje, żeby miał siły ruszyć. Na ciepłym silniku śmiga na PB aż miło. Był w kompie jakiś błąd czujnika temp. cieczy, ale po wykasowaniu nie wrócił. Sprawdzałem dzisiaj temperaturę czujnika cieczy chłodzącej i porównywałem z tą na desce - wszystko gra. Jak już zapali na zimnym to nie ma ssania - tzn zawsze ma obroty poniżej 1000. Poprzedni właściciel mówił, że to pompa strzelona... No właśnie, Panowie - jak mogę dokładnie zweryfikować tą usterkę? Pompa? Może regulator ciśnienia na listwie? A może rzeczywiście to ten czujnik? Gdzie się on znajduje? Czy oprócz czujnika cieczy jest jeszcze jakiś inny czujnik? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się