Daniel131 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam. Czy jest możliwość aby pojawiał mi się błąd 00771, gdy jest uszkodzony n80? N80 przestał pracować. W baku robi się podciśnienie i syczy z korka w trakcie pracy silnika oraz po zgaszeniu, wskaźnik poziomu paliwa po kilku kilometrach opada na rezerwę. Po odkręceniu korka wlewu poziom paliwa wraca do normy. Lekko podwyższone obroty jałowe. Objawy pasują mi do uszkodzonego n80, lecz na komputerze wyskakuje mi jedynie błąd czujnika poziomu paliwa. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
gregor10 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 sprawdz czy wezyk ktory idzie od evapa (n80) do baku na wolnych obrotach zasysa caly czas powietrze, mozliwe ze sie zawor uszkodzil i podcisnienie z silnika caly czas zasysa i wytwarza podcisnienie w baku.
Daniel131 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 A więc po odłączeniu wężyka (zbiornik-evap) przy evap-ie zasadniczo nie powinien zasysać powietrza do zbiornika jeśli jest sprawny zawór? Dobrze zrozumiałem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się