Tomkem91 Opublikowano 12 Listopada 2024 Opublikowano 12 Listopada 2024 Witam. Od dobrych kilku miesięcy ubywa mi płynu chłodniczego w moim a4 b7 1.8t bfb lpg. Co 1000km muszę dolewać troszeczkę płynu. Niby nic w tym dziwnego i nie byłoby większego problemu, jednak zauważyłem że przy sondzie lambda i na katalizatorze jest sporo zielonego osadu. Czy to sto procent przedostawanie się płynu chłodniczego do komory spalania i uszkodzona uszczelka pod głowicą / pęknięta głowica? ( tak jak znalazłem info na internecie ). Może to głupie, ale czy skoro używam czerwonego płynu to osad ma prawo być zielony ? Dodam, że samochód chodzi idealnie, nie ma żadnych problemów i na LPG i na pb. Chodzi pełną mocą. Robiony był test uszczelki testerem i wyszedł negatywnie nic z tego nie rozumiem. Gdyby nie ten zielony osad miałbym to wszystko gdzieś.
Langista Opublikowano 14 Listopada 2024 Opublikowano 14 Listopada 2024 Szukać wycieku z tyłu silnika przy grodzi, jak tam jest sucho to wymiennik ciepła z LPG lub upg.
Panu_Szymonu Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia Witam, Ja również mam problem z ubytkiem płynu chłodzącego. Silnik 1,8T BFB. W moim przypadku płyn leje się przez ten słynny króciec z tylu silnika. Ostatnia wymiana 2 mc temu i teraz znowu to samo. To już 3cia wymiana tego elementu. Czy macie Panowie jakiś pomysł, o co może chodzić?
pelonek1 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 23 minuty temu, Panu_Szymonu napisał(a): Czy macie Panowie jakiś pomysł, o co może chodzić? Skąd dokładnie ten płyn Ci się leje?
Panu_Szymonu Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 41 minut temu, pelonek1 napisał(a): Skąd dokładnie ten płyn Ci się leje? Puszcza uszczelka (oring) między blokiem silnika a króćcem
Langista Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia Skąd dobrałeś wymiar o-ringu? Masz ten króciec w ogóle cały? Pęknięty nie jest albo krzywy?
Panu_Szymonu Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 1 minutę temu, Langista napisał(a): Skąd dobrałeś wymiar o-ringu? Masz ten króciec w ogóle cały? Pęknięty nie jest albo krzywy? Za każdym razem kupuje nowy króciec. I zawsze puszcza przy styku króćca i bloku. Tak jakby tworzyło się tam jakiej duże ciśnienie.
pelonek1 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 18 minut temu, Panu_Szymonu napisał(a): Puszcza uszczelka (oring) między blokiem silnika a króćcem Nie pamiętam dokładnie jak tam jest ale jak oringu nie ma w komplecie z ori króćcem to kup ori króciec plus ori oring, wyczyść wszystko przed montażem porządnie i powinno być ok. Jakieś 2 lata temu wymieniałem króciec na ori i nic nie ciekło, tylko nie pamiętam czy ori oring był w komplecie. Miesiąc temu wymieniałem głowicę i zamontowałem ten sam króciec z tym samym oringiem i nic nie cieknie, jest susza.
pelonek1 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 7 minut temu, Panu_Szymonu napisał(a): Ok. Dam znać po wymianie A co montowałeś wcześniej?
Panu_Szymonu Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia Stan: Nowy Numer katalogowy części: HP 110365 Producent części: Hans Pries Typ samochodu: Samochody osobowe Jakość części (zgodnie z GVO): O - oryginał z logo producenta samochodu (OE) Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 0.5 Numery katalogowe zamienników: 06B121132E Numer katalogowy oryginału:06B121132E Strona zabudowy: przód Waga produktu: 0.5
MaTeo85 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) Kupujesz najtańszą chińską marnej jakości cześć i się później dziwisz że cieknie, i tak 3 razy? Kup ori kruciec i oring a zapomnisz o wycieku. Przecież to nie jest cześć która kosztuje miliony. Nowy 06B121132E w aso to 94,99zł Edytowane 11 Stycznia przez MaTeo85
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się