Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

 

Od dobrych kilku miesięcy ubywa mi płynu chłodniczego w moim a4 b7 1.8t bfb lpg. 

Co 1000km muszę dolewać troszeczkę płynu. Niby nic w tym dziwnego i nie byłoby większego problemu, jednak zauważyłem że przy sondzie lambda i na katalizatorze jest sporo zielonego osadu. Czy to sto procent przedostawanie się płynu chłodniczego do komory spalania i uszkodzona uszczelka pod głowicą / pęknięta głowica? ( tak jak znalazłem info na internecie ). Może to głupie, ale czy skoro używam czerwonego płynu to osad ma prawo być zielony ? Dodam, że samochód chodzi idealnie, nie ma żadnych problemów i na LPG i na pb. Chodzi pełną mocą. Robiony był test uszczelki testerem i wyszedł negatywnie nic z tego nie rozumiem. Gdyby nie ten zielony osad miałbym to wszystko gdzieś. 

Opublikowano

Szukać wycieku z tyłu silnika przy grodzi, jak tam jest sucho to wymiennik ciepła z LPG lub upg.

Opublikowano

Witam, 

Ja również mam problem z ubytkiem płynu chłodzącego. Silnik 1,8T BFB. W moim przypadku płyn leje się przez ten słynny króciec z tylu silnika. Ostatnia wymiana 2 mc temu i teraz znowu to samo. To już 3cia wymiana tego elementu. Czy macie Panowie jakiś pomysł, o co może chodzić? 

Opublikowano
23 minuty temu, Panu_Szymonu napisał(a):

Czy macie Panowie jakiś pomysł, o co może chodzić? 

Skąd dokładnie ten płyn Ci się leje?

Opublikowano
41 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Skąd dokładnie ten płyn Ci się leje?

Puszcza uszczelka (oring) między blokiem silnika a króćcem

Opublikowano

Skąd dobrałeś wymiar o-ringu? Masz ten króciec w ogóle cały? Pęknięty nie jest albo krzywy?

Opublikowano
1 minutę temu, Langista napisał(a):

Skąd dobrałeś wymiar o-ringu? Masz ten króciec w ogóle cały? Pęknięty nie jest albo krzywy?

Za każdym razem kupuje nowy króciec. I zawsze puszcza przy styku króćca i bloku. Tak jakby tworzyło się tam jakiej duże ciśnienie. 

Opublikowano
18 minut temu, Panu_Szymonu napisał(a):

Puszcza uszczelka (oring) między blokiem silnika a króćcem

 

Nie pamiętam dokładnie jak tam jest ale jak oringu nie ma w komplecie z ori króćcem to kup ori króciec plus ori oring, wyczyść wszystko przed montażem porządnie i powinno być ok. Jakieś 2 lata temu wymieniałem króciec na ori i nic nie ciekło, tylko nie pamiętam czy ori oring był w komplecie. Miesiąc temu wymieniałem głowicę i zamontowałem ten sam króciec z tym samym oringiem i nic nie cieknie, jest susza.

Opublikowano

Ok. Dam znać po wymianie

Opublikowano
7 minut temu, Panu_Szymonu napisał(a):

Ok. Dam znać po wymianie

A co montowałeś wcześniej?

Opublikowano

Stan: Nowy

Numer katalogowy części: HP 110365

Producent części: Hans Pries

Typ samochodu: Samochody osobowe

Jakość części (zgodnie z GVO): O - oryginał z logo producenta samochodu (OE)

Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 0.5

Numery katalogowe zamienników: 06B121132E

Numer katalogowy oryginału:06B121132E

Strona zabudowy: przód

Waga produktu: 0.5

Opublikowano (edytowane)

Kupujesz najtańszą chińską marnej jakości cześć i się później dziwisz że cieknie, i tak 3 razy?

Kup ori kruciec i oring a zapomnisz o wycieku. Przecież to nie jest cześć która kosztuje miliony.

 

Nowy 06B121132E w aso to 94,99zł

Edytowane przez MaTeo85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...