Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Juz myslalem ze problem rozwiazany, ale jednak nie:facepalm: Po swietach auto odstawiam do mechanika niech szuka wycieku.

Opublikowano

U mnie też powtarzał się problem z ubytkiem płynu chłodniczego. Ciągle leciało z tyłu silnika. Okazało się, że vacum pompa walnięta i na węże, czujnik leciała ropa i robiła swoje. Węże i uszczelka czujnika dostawały widocznie pod d*pie i leciało :D

Opublikowano

Witam.

Ja właśnie też długo szukałem wycieku płynu ale na szczęście znalazłem wyciek za głowicą z 038121132G.

Auto mi tez parowało po odpaleniu i bałem się że to uszczelka pod głowica lub pęknięcie głowicy tak jak to chyba niestety jest w twoim przypadku o ile nie znalazłeś jeszcze wycieku płynu na zewnątrz. Ja do momentu usunięcia wycieku jeżdżę i poluzowanym korkiem od zbiorniczka wyrównawczego tak ze by nie było ciśnienia w układzie.

Opublikowano

Witam. Jak wyszło z tym wyciekiem ??

U mnie jest podobnie ale coś mi sie wydaje ze to z pod króćca z tyłu głowicy dokładniej z 038121132G. Teraz szukam jeszcze jaki jest numer uszczelki dla tego elementu.

Opublikowano

Oby nie była to UPG, zobacz czy nie wywala przez zawór bezpieczeństwa w korku, węże twarde po ostrzejszej jeździe?

Opublikowano

Auto wrocilo od mechanika, wyciek byl przy wezu nagrzewnicy.

Oby nie była to UPG, zobacz czy nie wywala przez zawór bezpieczeństwa w korku, węże twarde po ostrzejszej jeździe?

nie mam porownania jaki jest miekki waz, a jaki twardy.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przegoń mocniej auto i sprawdź jak bardzo możesz zcisnąć górny wąż do chłodnicy, czy możesz bez problemu dwoma palcami zcisnąć tak by ścianki węża się spotkały? U mnie na gorącym silniku jest to trochę utrudnione.

Opublikowano

to jest chyba normalne ze jak silnik osiagnie 90C to weze beda twarde nie tak jak kamien. to jest normalne.

Opublikowano

Ok, to zrozumiałe, ale chyba nie jest normalne że jak na gorącym silniku upuszczę ciśnienie korkiem i przejadę ostrzej 2 km i w zbiorniczku ponownie jest ciśnienie ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

sprawdz moze korek. a jak silnik ci osiagnie 90C i postoi noc to dalej masz cisnienie ????

Opublikowano

Właśnie po nocy jak odkręce korek to jest delikatne pssyt

Opublikowano

to tak samo jak i u mnie . to jest normalne bo jak by korek od razu cisnienie puscił to by płyn wyrzuciło

Opublikowano

jeśli z wydechu po odpaleniu na powierzchni jezdni pod wylotem spalin można zaobserwowac skraplająca sie wodę może to swiadczyc o problemach z chłodzeniem?

Opublikowano
jeśli z wydechu po odpaleniu na powierzchni jezdni pod wylotem spalin można zaobserwowac skraplająca sie wodę może to swiadczyc o problemach z chłodzeniem?

Nie, może świadczyc co najwyżej o odparowywaniu wody z wydechu.

Opublikowano
sprawdz moze korek. a jak silnik ci osiagnie 90C i postoi noc to dalej masz cisnienie ????

yes

---------- Post dopisany 20-04-2013 at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2013 at 10:38 ----------

wczoraj po zrobieniu dluzszej trasy po zamknieciu auta slyszalem spod maski jak cos syczalo w okolicach wlasnie zbiorniczka wyrownawczego, o czym to moze swiadczyc?

Opublikowano

A nie jechałeś przypadkiem na włączonej klimie? prawdopodobnie to właśnie z klimatyzacji ten szum słyszałeś i jest to normalne że chwile po zgaszeniu auta go słychać-wyrównuje się ciśnienie.

Opublikowano

mozliwe bo korzystalem z klimy

Opublikowano

Czy może mi ktoś zrobić zdjęcie albo wytłumaczyć gdzie jest ten króciec?. Samochodem przejechałem około 700 km i już drugą litrę płynu chłodniczego dolewam. Samochód garażowany, nie ma plam pod samochodem w garażu, nie przybywa oleju, samochód nie kopci, nie ma tzw. "masła" na korku wlewu oleju. Mam robić rozrząd w przyszłym tygodniu to wymienię pompę wody bo jest jedną z podejrzanych ale taka ilość to jest problem. Samochód teraz w lecie rozgrzewa się do 90 stopni po przejechaniu około 1 km i temperatura się utrzymuje. Proszę pomóżcie. Samochód kupiony 2 tygodnie temu.

Opublikowano

bez_tytu_u.jpg

Pozycja numer 28 , cena w ASO 50zl , dzis sam go kupowalem . Zdjecie dotyczy silnika ALT

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

06_B121132_D.jpg

Numer czesci 06B121132D

---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:31 ----------

Dla silnika 1.8T oznaczenie jest 06B121132E ale z tego co widze wymiary wejsc sa takie same.

Opublikowano

I jak problem rozwiązany? Bo wydaje mi się że mam coś podobnego tylko u mnie duże cisnienie się robi jak raz odkręciłem korek to aż płyn od dołu poszedł i o dziwo sprawdzali mi głowicę i wszystko z nią ok

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...