iszek Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Juz myslalem ze problem rozwiazany, ale jednak nie:facepalm: Po swietach auto odstawiam do mechanika niech szuka wycieku.
A4B5AJM Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 U mnie też powtarzał się problem z ubytkiem płynu chłodniczego. Ciągle leciało z tyłu silnika. Okazało się, że vacum pompa walnięta i na węże, czujnik leciała ropa i robiła swoje. Węże i uszczelka czujnika dostawały widocznie pod d*pie i leciało
damianoss Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Witam. Ja właśnie też długo szukałem wycieku płynu ale na szczęście znalazłem wyciek za głowicą z 038121132G. Auto mi tez parowało po odpaleniu i bałem się że to uszczelka pod głowica lub pęknięcie głowicy tak jak to chyba niestety jest w twoim przypadku o ile nie znalazłeś jeszcze wycieku płynu na zewnątrz. Ja do momentu usunięcia wycieku jeżdżę i poluzowanym korkiem od zbiorniczka wyrównawczego tak ze by nie było ciśnienia w układzie.
damianoss Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Witam. Jak wyszło z tym wyciekiem ?? U mnie jest podobnie ale coś mi sie wydaje ze to z pod króćca z tyłu głowicy dokładniej z 038121132G. Teraz szukam jeszcze jaki jest numer uszczelki dla tego elementu.
machina Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Oby nie była to UPG, zobacz czy nie wywala przez zawór bezpieczeństwa w korku, węże twarde po ostrzejszej jeździe?
iszek Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Auto wrocilo od mechanika, wyciek byl przy wezu nagrzewnicy. Oby nie była to UPG, zobacz czy nie wywala przez zawór bezpieczeństwa w korku, węże twarde po ostrzejszej jeździe? nie mam porownania jaki jest miekki waz, a jaki twardy. 1
machina Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Przegoń mocniej auto i sprawdź jak bardzo możesz zcisnąć górny wąż do chłodnicy, czy możesz bez problemu dwoma palcami zcisnąć tak by ścianki węża się spotkały? U mnie na gorącym silniku jest to trochę utrudnione.
rafal9119 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 to jest chyba normalne ze jak silnik osiagnie 90C to weze beda twarde nie tak jak kamien. to jest normalne.
machina Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Ok, to zrozumiałe, ale chyba nie jest normalne że jak na gorącym silniku upuszczę ciśnienie korkiem i przejadę ostrzej 2 km i w zbiorniczku ponownie jest ciśnienie ? 1
rafal9119 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 sprawdz moze korek. a jak silnik ci osiagnie 90C i postoi noc to dalej masz cisnienie ????
machina Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Właśnie po nocy jak odkręce korek to jest delikatne pssyt
rafal9119 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 to tak samo jak i u mnie . to jest normalne bo jak by korek od razu cisnienie puscił to by płyn wyrzuciło
mastapi Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 jeśli z wydechu po odpaleniu na powierzchni jezdni pod wylotem spalin można zaobserwowac skraplająca sie wodę może to swiadczyc o problemach z chłodzeniem?
machina Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 jeśli z wydechu po odpaleniu na powierzchni jezdni pod wylotem spalin można zaobserwowac skraplająca sie wodę może to swiadczyc o problemach z chłodzeniem? Nie, może świadczyc co najwyżej o odparowywaniu wody z wydechu.
iszek Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 sprawdz moze korek. a jak silnik ci osiagnie 90C i postoi noc to dalej masz cisnienie ???? yes ---------- Post dopisany 20-04-2013 at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2013 at 10:38 ---------- wczoraj po zrobieniu dluzszej trasy po zamknieciu auta slyszalem spod maski jak cos syczalo w okolicach wlasnie zbiorniczka wyrownawczego, o czym to moze swiadczyc?
machina Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 A nie jechałeś przypadkiem na włączonej klimie? prawdopodobnie to właśnie z klimatyzacji ten szum słyszałeś i jest to normalne że chwile po zgaszeniu auta go słychać-wyrównuje się ciśnienie.
nrula Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Czy może mi ktoś zrobić zdjęcie albo wytłumaczyć gdzie jest ten króciec?. Samochodem przejechałem około 700 km i już drugą litrę płynu chłodniczego dolewam. Samochód garażowany, nie ma plam pod samochodem w garażu, nie przybywa oleju, samochód nie kopci, nie ma tzw. "masła" na korku wlewu oleju. Mam robić rozrząd w przyszłym tygodniu to wymienię pompę wody bo jest jedną z podejrzanych ale taka ilość to jest problem. Samochód teraz w lecie rozgrzewa się do 90 stopni po przejechaniu około 1 km i temperatura się utrzymuje. Proszę pomóżcie. Samochód kupiony 2 tygodnie temu.
benyA4 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Pozycja numer 28 , cena w ASO 50zl , dzis sam go kupowalem . Zdjecie dotyczy silnika ALT ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- Numer czesci 06B121132D ---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:31 ---------- Dla silnika 1.8T oznaczenie jest 06B121132E ale z tego co widze wymiary wejsc sa takie same.
WWY_30606 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 I jak problem rozwiązany? Bo wydaje mi się że mam coś podobnego tylko u mnie duże cisnienie się robi jak raz odkręciłem korek to aż płyn od dołu poszedł i o dziwo sprawdzali mi głowicę i wszystko z nią ok 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się