Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeszcze gdzies cieknie ale juz mniej niz przed wizyta u mechanika

Opublikowano

Moze ktos napisac jak to sie wymienia ,bo chce to zrobic sam.Gdzie kupowaliscie ten krociec w motoryzacyjnym dostane?Czy trzeba spuszczac plyn i jak pozniej odpowietrzyc,czy oprocz krocca cos jeszcze jest potrzebne?

Opublikowano

plyn spuscic napewno trzeba, nie ma innej opcji. Krociec dostaniesz napewno w ASO i tam najlepiej kupic, nie powinien byc drogi, odpowitrzyc mozesz nie wiem jak w 2.0 ale w 1.8T jest korek na rurce prowadzącej wode nad kolektorem ssacym

Opublikowano

z calego ukladu czy tylko z tego jak odkrece co zleci?

Opublikowano

z tego zlec dosyc duzo pewnie z polowa, jak Ci nei przeszkadza ze Ci woda zaleje cala skrzynie i spod auta bedzie sie lala z kilkunastu miejsc na ziemie to mozesz i tam odkrecic i spuscic :)

Opublikowano
Dzięki znalazłem wyciek na króćcu wodnym z tylu silnika!!!

Pilchus a przy jakim przebiegu to ci sie stalo?Bo w moim przypadku jak odebralem auto jak mi gaz zakladali i chyba sie termost.przyciag i raz mi sie zagrzal zaraz po odbiorze .I mysle ze to przez to.

---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ----------

z tego zlec dosyc duzo pewnie z polowa, jak Ci nei przeszkadza ze Ci woda zaleje cala skrzynie i spod auta bedzie sie lala z kilkunastu miejsc na ziemie to mozesz i tam odkrecic i spuscic :)

spoko postawie cos :wink: na skrzynie jak wejdzie jakis pojemnik.

Opublikowano

nie musowo termostat, gazownicy mogli gdzies naprezyc uklad wodny i mogl ten element peknac, a jest pewnie od nowosci nie wymieniany i to ejst plastik i mogl byc juz troche kruchy, po montazu reduktora spuszcza sie tez plyn i mogli nei dolac go wiecej niz trzeba, ogolnie jezeli stalo cCi sie to po montazu gazu to ja bym uderzyl do gazownikow z reklamacja...

Opublikowano

Nom masz racje najlepiej to byc przy aucie a nie zostawiac.Pomysle jak to jeszcze rozwiazac.Przed montazem ani grama mi nie uciekalo.

---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ----------

no tak po montazu reduktora ale musieli pozniej jezdzic zeby gaz ustawic

---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ----------

To jest dziwne dla mnie ,na montaz i dzialanie instalacji nie moge zlego slowa powiedziec ale to zdazenie po montazu .....

Opublikowano

musieli nie musieli, nie jest to koniecznie tym bardziej jezeli warsztat jest drut to puszczaja auto po regulacji na postoju w warsztacie...

Opublikowano

ok dzieki za podpowiedzi i info jezeli ma ktos jakies cenne uwagi to prosze pisac. pozdrawiam

Opublikowano

Mój mechanik 2 dni temu wymienił króciec i na chwilę obecną jest w porządku, ale powiedział mi jeszcze, że jeśli będzie ewentualnie ubywało płynu to wąż od nagrzewnicy do wymiany /też chyba nie jakieś kosmiczne pieniądze:) Jak dalej będzie ciekło to napiszę. U mnie ubywało płynu około 300-400 ml dziennie:kox:

Opublikowano

Waz cieczy chlodzacej zasilanie 8E2819371B , powrot 8E1819373R Cena w ASO 130zl sztuka.

Opublikowano

W takim razie mam nadzieję, że to tylko króciec:decayed:

Opublikowano

czy to może być wyciek z tego węża : 8e181937r?

Opublikowano

moze ktos wrzucic jakies sprawdzone sklepy na necie co mozna kupic ten kruciec

Opublikowano

Nie mam pojecia, mechanik mowil ze byl wyciek z weza idacego do nagrzewnicy, za jakis czas znowu auto idzie do mechanika i mam nadzieje, ze jpo wizycie bedzie ten uklad szczelny

Opublikowano
Ja miałem taki wyciek właśnie w avf i był to przewód wodny który idzie koło filtra paliwa, z tyłu za silnik (nie wiem czy nad czy pod vacu pompa) i wchodzi w blok w okolicy czujnika płynu G62, sprawdz go bo podobno to czesta przypadłość, tez mi tak uciekało około 0,5l na miesiac..

Mam sporą dziurę w tym wężu, jaki on ma kod??

UPDATE:

numer tego węża to 038121473, koszt około 70 zł.

Opublikowano

ja na dniach zabiore sie za wymiane oringu pod tym króccem... oring w ASO 20zł troche pogadałem ze sprzedawczykami aby nie robili jaj z cena i sprzedali za 10zł...to i tak sporo jak za takie gówno... na glebe mi nie cieknie. slad płynu ledwo widoczny na narozniku bloku. zostaje sam zaschniety koncentrat...

Opublikowano

Witam wszystkich specjalistów

Temat który poruszam jest powszechny wiadomo może być wszystko tzn głowica,węże ,króćce itd.

Moje pytanie brzmi co mógł ukryć sprzedawca auta jeżeli zostawił poluzowany korek od wlewu płynu chłodniczego do zbiorniczka.

Po przejechaniu 100km z poziomu max robi się ok 3cm pod poziomem min

Autko nie dymi nie ma kisielu w oleju ,nie bąbli w zbiorniku.

Opublikowano

Także kupiłem kiedyś auto z głowicą do roboty, było podobnie z korkiem, pewnie myślał, ze poziom będzie większy, ponieważ gdy odkręcasz poziom się zwiększa.. Nie martw się zrobisz i będzie hulał.. Nasz 2.0 gdzie hula już kilka lat po zrobieniu i jest o.k.

---------- Post dopisany at 14:39 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ----------

Płyn spała się z paliwem i śladu nie ma, tylko co 100 km dolewka. Dobry mechanik to sprawdzi w prosty sposób a także serwis np. Bosh.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...