kkkk1 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam , Tak jak w temacie mam a4 b5 silnik AEB i skrzynie z silnika 2.5 v6 chyba akn 6 biegowa manual oczywiscie I nie mam pojecia jakie sprzeglo by pasowalo interesuje mnie wielkosc 240mm bo takie bylo przy skrzyni Teraz mam ori z aeb ale bede robil program na ok 240 km wiem ze z awx pasuje 224 mm ale to dosc spora moc bedzie na to sprzeglo i tez doczytalem ze z 1.9tdi silnik avf sprzeglo 240mm ale nie wiem jak to bedzie pasowac ? Znaczy rozrusznik itp. Czy macie jakies pomysly lub sprawdzone sprzegla? Co mozecie mi doradzic? Czekam na jakas pomoc a i nie interesuje mnie spiek chce sprzeglo do jazdy na co dzien i zebym nie wymienial go czesto a z tego co wiem to z awx potrafi przy takiej mocy moze wiekszej slizgac Z gory dziekuje za pomoc ---------- Post dopisany 13-12-2013 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 12-12-2013 at 22:56 ---------- nikt nie pomoże ? ewentualnie jaki z czego docisk pasuje na jednomas z audi wzdłużnego 1z ? bo takie też montują do aeb ale nie wiem z jakim dociskiem ?
pioteros Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 ja bym poszedl w normalne sprzeglo od twojej skrzyni o ile dwumas bedzie otworami pasowal do wału 1.8t, ewentualnie dwumas od 2.5tdi i docisk od S4 lub nawet vw LT, po srednicy powinien pasowac
kkkk1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 no wlasnie to tez jest wyjscie ale nie mam jak to sprawdzic niestety a druga sprawa to sie zastanawiam czy nie wsadzic sztywnego kola z a4 1z i miec po problemie z dwumasem i wtedy docisk z s2 (240mm) i moc s2 230 tylko trzeba w kole nawiercic dziury pod docisk z s2 i wywazyc docisk , mam mozna powiedziec wieczny spokuj heheh pomysl od kolegów z innego forum teraz jestem na etapie z czego i ile wytrzyma
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 jak dopasujesz docisk od S2 240mm do jednomasy 1z ktore ma 228mm ?
elmo814 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 A4 1.8 T -sprzęgło-dwumas zajechany - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum dwumas/jednomas AGU : 1.8T i 20V - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM : TDI - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Lekkie kolo zamachowe. : 1.8T i 20V - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - lektura
kkkk1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 PIOTEROS - nie jestem pewien ale wiem to z forum gdzie wypowiadal sie pan GTO ze do zamachu bodajrze z 2.0 16v a ten zamach pasuje do aeb jak znajde jutro to podesle a co do lektury to mam pytanie do pierwszego tematu ile wytrzyma sprzeglo z 2.8q ? i czy pasuje p&p no i to drugie to s6 (100) turbo quattro 2.2t ale napewno nie c6 tak jak tam napisano i to samo pytanie ile wytrzyma ? i czy pasuje p&p ?? i nie chce kit valeo a sachs performance duzy koszt i teraz mam dylemat bo mam dzwonic w sprawie tego sprzegla s2 i nie wiem czy brac czy nie ;( ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- Jednomas od R4 + docisk od R5? - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum temat sprzegła z s2
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 ale to po co bawić się w taki cuda rozwierty, montuj duwmase ze zwyklej v6 i docisk z LT po 96 roku, jest naprawde mocny i bedziesz miał sprzeglo nie do zajechania 240mm, podejść mysle ze na 95% podejdzie
elmo814 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 kkk1 to ci podejdzie do 1.8t i do 1.9tdi - koło zamachowe: VW 037 105 273C - zestaw sprzęgłowy Sachs: 3000 384 001 - śruby do koła zamachowego: N90206103 - śruby do docisku: N10101001 - łapa sprzęgła 02J 141 719B
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 elmo zestaw sachsa ktory podales jest do silnikow poprzecznych
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 passki b3/b4 byly w 2.8 ale vr6 i mialy silniki poprzeczne wszystkie jest to typowka do vr6, nie moze pasowac np do corrado golfa iii i do nowszych paskow
kkkk1 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 no tez taka opcja jest z ta v6 ale jakos sie boje o ten dwumasno a z drugiej strony 240km to tez nie jest duzo a tak nawiasem to ile wytrzyma docisk z lt-ka ?? dokladnie passki mialy poprzecznie silniki znalazlem docisk z audi s4 turbo quattro 2.2 20v (100) i moje pytanie czy podejdzie do zamachu z v6 czy moze do 1z ? bo nie mam jak sprawdzic tak szczeze to bylbym za opsja na jednomas no ale jak nic z tego nie bedzie to zrobie tak jak kolega pisze dwumas z v6 + docisk z lt-ka a tarcza to chyba tez z v6 ? (240mm) no i dwumas z mojej v6 jest zgon a na nowy to mi troszke szkoda kasy a uzywany to nie wiadomo jaki stan
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nie porownuj mocy ale moment obrotowy, 240km to jakieś 320 nm w 1.8t a to jest tyle co seryjne 1.9tdi na pompkach, zwykle 2.8 ma blisko 300nm a ty robisz z nieco dlubnietego 1.8t jakiegoś potwora
kkkk1 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 nie mowie ze potwór to jest nic w porownaniu do mozliwosci 1.8t ale nawet nie o to chodzi chce miec tylko cos co nie bede wymienil co sezon cos pewnego z zapasem no to nic pozostaje szukanie dwumasu z v6 i docisk z lt-ka wedlug Twojej rady dzieki za pomoc wszystkim zobaczymy co to bedzie
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 ostatni raz napisze podsumowanie tego co ja mysle gdybys chcial wybrac tąwydumkę z małą tarcza 228mm i dociskiem od S2, to na dzien dobry pozbawiasz sie od groma przyczepnosci bo roznica powierzchni tarcia miedzy 228 a 240mm jest bardzo duza jak na tarcze sprzegla, bo przeciez nic ci nei da wiekszy docisk jesli tarcza wciaz zostaje mała -sprzeglo, dwumas zwykly z S4 wytrzymuje spokojnie 400nm i 260-300km w 2.7BiT... wiec nawet nie piardnie przy 1.8T 200 pare koni -to samo seria dwumas i sprzeglo z 2.5TDI 150-180KM, w serii mają minimum 350nm, wiecej niz dlubniete 1.8T, jezdza po 400tys km i daja rade - sprzeglo z LT 2.5tdi, jest mocne ze jak przesiadam sie z ltka do mojego 1.8t to moje sprzeglo wydaje sie byc miekkie jak guma, docisk/tarcza jest sa mocne w busie, w koncu ma wytrzymac sporo wieksze przebiegi rzedu 400-500-600tys km z nie rzadko zaladowana na maksa paką, sam bus wazy 2 tony plus paka 1.5T i jakos nic tam sie nie slizga... i jeszcze do tego mozna holowac nie małą przyczepe, raz holowalem co prawda na pusto inne auto busem i myslalem ze ta linka urwie sie po paru metrach pomimo lekko sliskiej nawierzchni - tylko czy to sprzeglo na bank podpasuje plug n play, mysle ze powinno gdzies kiedys czytalem ze sie tak wniosek taki, odpusc to male sprzeglo 228mm skoro zalezy ci na dobrej przyczepnosci, chociaz uwazam ze nawet sprzeglo z 1.9TDI AWX 228mm i tak by wystarczylo
kkkk1 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 wszystko sie zgadza tylko ja wlasnie chce 240 mm no dobra masz racje to bedzie najlepsze wyjscie tak nawiasem uparlem sie na jednomas z tarcza 240mm z s2 i docisk z s2 (nie ma znaczenia ze kolo zamachowe pracowalo z tarcza 228 moze takze z 240mm jak i 210mm ) wiem ze z awx wystarczy ale w avf jest 240mm to nawet lepsze pioteros dzieki wielkie za pomoc i sprostowanie moze faktycznie troche bladze mysle ze kolega rozwial dostatecznie ten temat wiec chyba do zamkniecia
elmo814 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 zdaj relacjie co załozyłes i jak to sie sprawuje ,
kkkk1 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 ok napewno napisze znalazlem docisk z lt tak jak kolega radzil i musze go dopasowac do jakiegos zamachu
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 SPRZĘGŁO TARCZA DOCISK ŁOŻYSKO OPOROWE VW LT 2,5 (3762395179) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. AUDI A4 A6 C5 2.5 TDI V6 TARCZA SPRZEGLO DWUMASA (3721264608) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. porownujac fotki to widac ze otwor w tarczy na walek skrzyni w LT jest wiekszy, wiec tarcza musi byc seryjna od A4 2.5TDI a z LTka tylko docisk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się