Lite44 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam szanownych forumowiczów, mam problem związany z silnikiem w audi A4 B6 2.0FSI AWA. Problem dotyczy przerywania silnika i tak jakby wpadania w tryb awaryjny po przekroczeniu 4,5tys obrotów. Błąd który wyskakuje to P1020 regulacja ciśnienia paliwa przekroczona granica regulacji. W silniku zostały wymienione to czujnik ciśnienia paliwa oraz zawór ciśnienia paliwa, nadmieniam, że przed wymianą zaworu ciśnienia auto w ogóle "nie jechało" teraz jest dużo lepiej, tylko po przekroczeniu tych obrotów wpada w ten "tryb awaryjny" ale żadna kontrolka się nie zapala. Wydaje mi się również, że na biegu jałowym nierównomiernie pracuje. Bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś miał taki przypadek. Pozdrawiam Sławek
hustlazz Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Cześć, Mam ten sam silnik i miałem podobne objawy Wymieniłem cewkę i wszystko hula aż miło.
Lite44 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam serdecznie,ufff nareszcie się ktoś odezwał już myślałem że nic z tego nie będzie, na moim terenie nikt nie potrafi mi pomóc, proszę napisz coś więcej, czy ja mam wymienić 4 cewki? Bo chodzi o cewki zapłonowe tak?, ja już myślałem o wymianie pompy wysokiego ciśnienia, sam już nie wiem. Pozdrawiam serdecznie
hustlazz Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam, W moim wypadku wymieniłem tylko jedną cewkę zapłonową (rodzaj "czerwony"), w sumie nie ja tylko znajomy mechanik (ja jestem laikiem). U mnie problem wyglądał tak że dodając gazu pow. 2000 obr. samochód tak jakby się "dławił" nie jechał z pełną mocą. W pewnym momencie zapalił mi się nawet check ale zgasł więc postanowiłem od razu udać się do mechanika, on przeprowadził test która to może być cewka (jest na forum opisany sposó. Niestety nie jestem dobrym materiałem do pomocy bo moja wiedza jest mocno ograniczona, mam nadzieję że coś to pomogło. Pozdrawiam
Lite44 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Powiedz mi jeszcze jak możesz, jaki miałeś błąd po podłączeniu do komputera
hustlazz Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jeśli chodzi o błędy to było ich kilka, między innymi nieszczelność kolektora ssącego, niestety reszty nie pamiętam. Ponoć jest akcja serwisowa Audi i jeśli masz ori cerwki to wymienią Ci wszystkie za free ale starych Ci nie oddadzą.
Lite44 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Dzwoniłem do Audi moje auto nie jest objęte akcją serwisową, muszę poszukać na forum jak sprawdzić te cewki, dzięki za pomoc, pozdrawiam
hustlazz Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość, Pozdrawiam
Lite44 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zapomniałem dodać, że przy jeździe z obrotami rzędu ok 2 tys. silnik delikatnie przerywa:(
MaciekW. Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Najlepiej i chyba najprościej jakbyś "dopadł" Sławku kogoś kto ma kompa z kablem i po podpięciu się pod auto na Vagu pokaże na którym cylindrze masz wypadanie zapłonów- tam najprawdopodobniej jest cewka do wymiany. Cylinder numer 1 to ten od chłodnicy, potem 2, 3 i 4 na "końcu" silnika od ściany grodziowej.
Lite44 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Dziękuję Ci bardzo, postaram się kogoś poszukać, może coś z tego będzie:) Pozdrawiam
hustlazz Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Dokładnie takie same objawy miałem, tylko ze mi przy dodawaniu gazu szarpał. Także popieram kolegę, musisz zobaczyć w LOGI na VAG-u
Lite44 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 A więc tak Panowie, byłem u specjalisty podłączyć auto pod komputer i wyskoczyły dwa błędy, pierwszy to "17428 regulacja ciśnienia paliwa przekroczona granica regulacji" a drugi to błąd " 16698 rozpoznanie wypadanie zapłonów" i co teraz?
chrzanio Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Ja u siebie w ALT-ku mam problem z wypadaniem zapłonu tylko na cylindrze 4, Vag pokazuje błąd misfire detect...cyl. 4 ... itd. Przekładałem cewki, wymieniłem świece mimo że były wymieniane latem. Problem pojawił się po wymianie wariatora, ale nie ma to nic dorzeczy raczej bo błędu położenia wałka nie ma. Auto na benzynie nie chodzi rwno a na gazie to juz wgl trzęsie budą, zwłaszcza jak nie jest rozgrzany. Nie wiem co może być, mechanik twierdzi że to może być nie szczelny kolektor dolotowy ale to taki gdybanie. Ma ktoś jakis pomysł ? POMOCY!!:facepalm:
hustlazz Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wypadanie zapłonów u mnie było odpowiedzialne za te akcje podczas jazdy więc to ta cewka o której mówione było, sprawdź cewki, wymień wadliwą i powinno być po krzyku
promort Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 chrzanio a sprawdzałeś czy Ci iskra nie ucieka do masy, też mialem kiedyś podobny przypadek tylko w innym aucie że przerywało i to przeważnie powyżej 2000 obr. i okazało sie że iskra uciekała do masy po świecy zapłonowej, rozwiązaniem było przetarcie drobnym papierkiem tej gumki na końcu cewki zapłonowej i przemycie benzyną ekstrakcyjną, spróbuj wykręcić świece i jak będziesz miał wzdłużny ślad na porcelanie świecy to już będziesz wiedział co jest grane. Drugi mój pomysł to może coś jest nie tak z wtryskiwaczem na 4 cylindrze ale to już moje domysły i czy w ogóle możliwe żeby tylko jeden wtrysk nawalał??
Lite44 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 Witam Panowie, wczoraj wymieniłem świece zapłonowe, silnik ładnie ciągnie, ale wciąż wyskakuje ten sam błąd i nierównomiernie pracuje na biegu jałowym i nie tylko, w dalszym ciągu jest wypadanie zapłonu, ale cewki są w porządku...
hustlazz Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Może EGR do czyszczenia ? Albo przepustnica ?
Lite44 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Sam już nie wiem, brakuje mi pomysłów, nie mam już siły się zastanawiać co to może być za przyczyna tego wszystkiego...
hustlazz Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ja też nie mam pomysłów , pozostaje jakiś kompetentny warsztat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się