Skocz do zawartości
IGNOROWANY

grubosc tarczy hamulcowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do zuzycia tarcz bardziej preferowalbym taktyke jezdzenia az nie sie nie zwichruja albo poprostu nie zaczna sie szybko przegrzewac. Bo branie pod uwage jakis minimalnych wartosci podanych przez producenta to zmienialbysmy takie elementy co chwile. Dopoki klocek bierze cala powierzchnia a tarcze sie nie gna czy nie przegrzewaja zbyt szybko nie ma co zmieniac. (co do przegrzewania tu duzo takze zalezy od stylu jazdy, bo ktos 3x w krotkim okresie czasu dopier**li po hamulcach z 200 do 0 to maja prawo sie przegrzac:).) Wiec bardziej bym zwrocil uwage na to jak tarcze wygladaja widac ewidentnie czy klocek bierze calosc czy nie. Oraz czy nie ma jakis bic przy hamowaniu.

Opublikowano
Co do zuzycia tarcz bardziej preferowalbym taktyke jezdzenia az nie sie nie zwichruja albo poprostu nie zaczna sie szybko przegrzewac. Bo branie pod uwage jakis minimalnych wartosci podanych przez producenta to zmienialbysmy takie elementy co chwile.

Tarcza odpowiada w bardzo dużym stopniu za bezpieczeństwo twoje i innych więc akurat w ich przypadku wartość graniczna ma WIELKIE znaczenie.

Fakt,da się jeździć na zjechanej na żyletkę tarczy.

Gorzej jak przyjdzie awaryjnie wyhamować z dużej prędkości.

A jeśli preferujesz jazdę na żyletkach to nikt ci tego zabronić nie może.:decayed:

Opublikowano

Jak tarcze robia sie zyletki to dadza o sobie znac przy mocniejszym hamowaniu juz. A gdzie tu dopiero jakies awaryjne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...