Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz sprawny czy do wymiany ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie nie wiem czy czasem przepływomierz mi nie poszedł.. :/

dodam egr zaślepiony

nawet gdy jadę dane parametry nie są takie same.

dfyf.jpg

Opublikowano

Na podstawie tego screena nie można stwierdzić czy przepływka sprawna.. tutaj masz log na postoju a do przepływki trzeba sie przejechać..

Tutaj masz EGR i ciśnienie doładowania...

Zrób logi wg tematu tutaj:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Opublikowano

Ja tutaj nie widzę nic złego... skąd stwierdzenie o przepływce? tzn Ty napisałeś że nie wiesz czy... a odczuwasz coś na aucie ?? Auto ma program/chip ?

Opublikowano

Auto nic nie ma robione . zdziwiło mnie spalanie . rozumiem że zima i troche więcej będzie palił ale zdaje mi się że parametry przepływki powinny być stałe .a nie tak jak u mnie . jedyną rzeczą którą mam zrobione to nie mam kata i egr off.

Opublikowano

Te zwiększenie zużycia to po zaślepieniu egr ? Czy już miałeś zaślepiony i nagle się zwiększyło ? Nie wiem czy dobrze myślę, jeśli nie to koledzy poprawcie mnie. Wydaje mi się, że gdy zaślepiony jest egr to wtedy silnik zasysa tylko świeże i zimne powietrze, a nie ciepłe spaliny i dlatego może więcej palić.

Opublikowano
Auto nic nie ma robione . zdziwiło mnie spalanie . rozumiem że zima i troche więcej będzie palił ale zdaje mi się że parametry przepływki powinny być stałe .a nie tak jak u mnie . jedyną rzeczą którą mam zrobione to nie mam kata i egr off.

Kolego ..A ile Ci to pali ? że twierdzisz ze za dużo:wink: Może masz z ciężką nogę :decayed:

Według mnie masz coś nie halo bo turbo wolno wstaje

Jeśli chcesz się dowiedzieć coś więcej to zrób KOMPLET!!! logów i zamieść je w odpowiednim dziale a Koledzy na pewno spojrzą Ci na nie i podpowiedzą co masz nie tak ....

Inaczej to nikt nie będzie strzelał w ciemno

Opublikowano

sprawdz dolot bo Ci przeplywka cos za duzo mierzy powietrza. Wyglada na jakas dziurke w wezu

Opublikowano

Szukaj dziury w dolocie

Opublikowano

Kolego, a tak wogóle to odczułeś jakikolwiek spadek mocy??

Opublikowano

Poruszaj sztangą turbosprężarki. Zobacz czy płynnie Ci chodzi. W tym sensie, że jak pociągniesz do góry maxymalnie to ciągle będziesz musiał użyć jednakowej siły. W innym przypadku turbo/gruszka to sprawdzenia. Możesz też go przegonić na trasie i sprawdzić czy to pomoże.

Opublikowano

turbo po czyszczeniu i ustawianiu miałem z tyg temu . po odślepieniu Egr'u parametry przepływki wróciły do normy .czyli nie jak pisali koledzy dziura na dolocie czy coś z gruchom .wszytko jest ok

Opublikowano
turbo po czyszczeniu i ustawianiu miałem z tyg temu . po odślepieniu Egr'u parametry przepływki wróciły do normy .czyli nie jak pisali koledzy dziura na dolocie czy coś z gruchom .wszytko jest ok

Hmmmm ...ciekawe rzeczy wypisujesz ....no to pochwal sie logami i sie okaże czy wszystko jest ok....:wink:

Opublikowano

turbo nadal wstaje baardzo pozno. Byc moze jednak nie jest dobrze ustawiona sztanga. Skroc ja troche. A logi z przeplywki?

Opublikowano

i bardzo słusznie... kłodka

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...