Dejzor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam. Przy regeneracji tylnych zacisków niestety straciłem cały płyn z układu hamulcowego. Z tego co wyczytałem, przy utracie całego płynu jesteśmy zmuszeni odpowietrzac sprzęgło i jakąś specjalną procedurą pompę ABS. Pytania do doświadczonych osób, ktore juz to robiły: 1.Jak wygląda procedura odpowietrzania? Czy najpierw odpowietrzam sprzęgło, a potem hamulce 1- tył pasazer 2-tył kierowca, 3-przód pasazer 4- przód kkierowca? 2.Czy normalnie pompując hamulcem pompa ABS bedzie sie w stanie odpowietrzyć, czy zmontować sobie układ podcisnieniowy i przepychać płyn pod cisnieniem bez pompowania? 3. Gdzie są odpowietrzniki od sprzęgła? - pytanie chyba kluczowe Co do odpowietrzania ABS VAGiem to u mnie ta opcja niestety nie działa bo sterownik tego nie obsługuje. Robie poprawnie w BS i nic sie nie dzieje. Bede wdzięczny za wszelkie sugestie.
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 No to tylko siąść i płakać, kto jest winien tego ze cały płyn poszedł się yebać ????
Dejzor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Po odkreceniu przewodów zostały one prowizorycznie zaślepione i płyn nie uciekał. Niestety przez moja nieuwage jedna z zaslepek sie obluzowała i płyn przez cala noc wykapał tak że w zbiorniczku wyrównawczym bylo pusto. Ja nie z tych co usiada i placza i mam zamiar jutro zrobic sobie układ do odpowietrzania pod cisnieniem, z tym ze nie wiem (jeszcze sie dokladnie nie przygladalem) gdzie znajdują sie odpowietrzniki od sprzęgła.
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Odpowietrznik masz na dole w wysprzegliku.
Dejzor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Okazało się że sprzeglo ma osobny obwód (płyn i zbiorniczek ten sam, ale w głównym zbiorniczku jest mniejszy który pomimo cały płyn ucieknie, trzyma płyn do obwodu sprzęgła). Odpowietrzyłem dziś sam tył metodą ciśnieniową i wszystko ok, leciał czysty płyn. Pedał był twardy ale gdy samochód troche pochodził na jałowym odpadł w podłoge i dopiero po podpompowaniu znowu robil sie twardy. Jutro odpowietrze przód i zobacze co sie bedzie działo. Zastanawia mnie tylko to że pompa ABS po przekreceniu zapłonu nie robiła bzzzzzzz a gdzies wyczytałem ze powinna. Czy podczas gdy pompa nie pracuje to jest mozliwe jej odpowietrzenie? Slyszalem ze gdy jest nieaktywna to kazdy wylot do poszczególnego kola ma zablokowany i nie da sie jej odpowietrzyc. Czy to prawa?
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Masz jeszcze zapowietrzone tylne zaciski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się