marcinwhite Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Do bagnetu serwisowego. Różnica w nim jest taka w porównaniu z normalnym, że nie można z nim jeździć. Jak silnik pracuje bagnet musi być wyciągnięty i otwor zaslepiony. via Nexus6@Tapatalk
griga-st Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Zaślepka jest jak sama nazwa wskazuje do zaślepienia. Czyli nie powinno się tam cokolwiek znajdować. Prowadnica jest do warsztatowego przyrzadu pomiarowego T70178.
jacob_krk Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Witam wszystkich! Podpinam się pod temat, bo mam taki sam problem ze sprawdzeniem poziomu oleju w moim świeżo nabytym Audi A4 B8 Sedan,1.8 TFSI, 120KM z 2010 roku w wersji S-Line. Otóż po przejechaniu 400 km od zakupu pojawił mi się komunikat - dolej oleju max 1 l. Po powrocie do domu podniosłem maskę lecz po chwili ją zamknąłem, odpaliłem jeszcze raz - komunikat zniknął. Od tamtej pory przejechałem kolejne 30 km i nic się nie pokazuje - skąd zatem mam teraz wiedzieć czy powinienem dolać oraz ile? Gdy próbuję otworzyć elektroniczyny system pomiaru oleju pojawiają się następujące komunikaty: - Na włączonym silniku: " Oil level display available after approx. 2 minutes. engine must be warm and must be siwtched off." - Gdy wyłączam silnik i odczekuję dwie minuty, a później wkładam kluczyk i nie odpalam silnika. "Switch ignition on to configure selected system" Dodam, że stosowałem się do zaleceń z forum - silnik nagrzany do 90 stopni, samochód zaparkowany na płaskim podłożu.Czy ten system faktycznie trzeba jakoś skonfigurować jak mówi drugi komunikat? Przy odpalaniu silnika wyświetla mi się jeszcze 'Service due!' - moze tu leży problem? Oczywiście zamiast bagnetu mam zaślepkę - dzwoniłem do dwoch ASO Audi w okolicy, nie potrafią mi pomóc mówiąc, że takiej części nie da się zamówić. Może powinienem podjechać do nich na sprawdzenie stanu oleju? Orientujecie sie ile to moze kosztować? Bardzo proszę o rady - kiedyś było prościej - bagnet i wszystko wiadomo.
komoornik Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Po rozgrzaniu silnika wyłącz go, a potem włącz zapłon (bez uruchamiania silnika). Bo komunikat wskazuje że tylko wsadziłeś kluczyk.
technix5 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) Cześć, proszę o pomoc w rozszyfrowaniu informacji z wyświetlacza dotyczące wymiany oleju oraz terminu przeglądu, nie wiem jak je interpretować: 1. przypada termin wymiany oleju od 8 600/136 dni ; przypada termin przeglądu od 12 400 po przejechaniu 200km: 2. przypada termin wymiany oleju od 8 800/140 dni ; przypada termin przeglądu od 12 600 czy te wartości oznaczają ile kilometrów auto przejechało od wymiany oleju i przeglądu? Pozdrawiam Edytowane 10 Czerwca 2017 przez technix5
komoornik Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Tak, tam nie ma żadnej analizy. Zlicza km i dni.
marcin1985nl Opublikowano 12 Maja 2020 Opublikowano 12 Maja 2020 Witam, Czy to normalne ze ten wskaznik oleju odczytuje rozne wartości?? Zauważyłem ze po dlugiej trasie pokazuje wiecej niz np po kreceniu sie po mieście odpalanie gaszenie itp. W obu przypadkach 90 stopni po okolo 5 minutach.
mareqww Opublikowano 12 Maja 2020 Opublikowano 12 Maja 2020 Miarodajny jest tylko bagnet - można rzec obowiązkowy w tych silnikach. Wskazanie na MMI można traktować jako pomocniczą informację - w przypadku niskiego/zerowego stanu pełni funkcję "dzwonka alarmowego".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się