niestandardowy Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 hej panowie, ktos robil w ostatnim czasie uszczelke pod glowica? dzisiaj mialem wolny dzien, zdemontowalem sobie pokrywe na silnik patrze a miedzy glowica a blokiem uwalone olejem. prawie na bank siadla uszczelka pod glowica i wali na zewnatrz. w zbiorniczku nie bulgota, oleju takze w nim brak. ale bedzie trzeba sie po swietach za to zabrac. jakie przewidywalnie sa to koszta? uszczelka planowanie robocizna...
piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Jak z motorówki jeszcze się nie leje, jest tylko zapocone, i wszystko działa O.K, to ja bym się z remoncikiem nie spieszył Co do kosztów, to razem z rozrządem i obróbką głowicy, trzy lata temu temu pękło trzy koła PLN:whistling: I dzisiaj jest już zapocone
SotoM Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 jeśli jest to tylko zapocenie to daj spokuj narazie nie rób tego,jeśli jest to nieszczelność w miejscu kanału zpływowego a nie ciśnieniowego to nie masz się czym martwić na długi czas,
niestandardowy Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 BPW silnik jest troche przechylony, od strony chlodnicy spalin to juz troche tego wycieku jest ( caly blok zabrudzony i polowa skrzyni ) . noormanie jeszcze latam, nie ubywa plynu, zbiorniczek czysciutki, jedynie ten olej ucieka. co do wymiany uszczelki, zastanawiam sie czy ma sens sprawdzanie calej glowicy. mam nalatane 270.000 i nie ma problemu z glowica jedynie ta nieszczelnosc oleju... chcialem ja zwalic, planowac i wlatuje nowa uszczelka. ewentualnie uszczelniacze. co Wy na to?
piotrsob1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 U mnie uszczelkę wydmuchało po 100 kkm, i pwiem Ci że zastanawiałem się co robić, bo mechanior ocenił zużycie gniazd pompek następująco: "jak wytrzymają do 200 kkm to będzie cud" Pstanowiłem zaryzykować, zrobiłem gniazda zaworów i zawory, planowanie i uszczelniacze zaworowe. Teraz na blacie prawie 150 kkm i na razie poza delikatnym poceniem praktycznie ze wszystkich stron głowicy, wszystko OK
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 ja na początek umyl bym dokładnie silnik i obserwował skąd dokładnie jest ten wyciek czy oby napewno z pod czapki. bo wycieki potrafią zmylić może ciec skąd indziej a rozprzestrzenia się po krawędzi górnej bloku i optycznie to wygląda jakby spod głowicy,a po stronie kolektorów nie ma kanałów olejowych ciśnieniowych tylko splywowe. ja na początek obejrzało bym czy to czasem nie sypie spod uszczelniacze walka rozrządu.lub też z tyłu spod tandemowki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się