Skocz do zawartości
IGNOROWANY

uszczelka pod glowica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej panowie, ktos robil w ostatnim czasie uszczelke pod glowica? dzisiaj mialem wolny dzien, zdemontowalem sobie pokrywe na silnik patrze a miedzy glowica a blokiem uwalone olejem. prawie na bank siadla uszczelka pod glowica i wali na zewnatrz. w zbiorniczku nie bulgota, oleju takze w nim brak. ale bedzie trzeba sie po swietach za to zabrac. jakie przewidywalnie sa to koszta? uszczelka planowanie robocizna...

Opublikowano

Jak z motorówki jeszcze się nie leje, jest tylko zapocone, i wszystko działa O.K, to ja bym się z remoncikiem nie spieszył :decayed:

Co do kosztów, to razem z rozrządem i obróbką głowicy, trzy lata temu temu pękło trzy koła PLN:whistling:

I dzisiaj jest już zapocone :thumbdown:

Opublikowano

jeśli jest to tylko zapocenie to daj spokuj narazie nie rób tego,jeśli jest to nieszczelność w miejscu kanału zpływowego a nie ciśnieniowego to nie masz się czym martwić na długi czas,

Opublikowano

BPW silnik jest troche przechylony, od strony chlodnicy spalin to juz troche tego wycieku jest ( caly blok zabrudzony i polowa skrzyni ) . noormanie jeszcze latam, nie ubywa plynu, zbiorniczek czysciutki, jedynie ten olej ucieka. co do wymiany uszczelki, zastanawiam sie czy ma sens sprawdzanie calej glowicy. mam nalatane 270.000 i nie ma problemu z glowica jedynie ta nieszczelnosc oleju...

chcialem ja zwalic, planowac i wlatuje nowa uszczelka. ewentualnie uszczelniacze. co Wy na to?

Opublikowano

U mnie uszczelkę wydmuchało po 100 kkm, i pwiem Ci że zastanawiałem się co robić, bo mechanior ocenił zużycie gniazd pompek następująco: "jak wytrzymają do 200 kkm to będzie cud" :decayed:

Pstanowiłem zaryzykować, zrobiłem gniazda zaworów i zawory, planowanie i uszczelniacze zaworowe.

Teraz na blacie prawie 150 kkm i na razie poza delikatnym poceniem praktycznie ze wszystkich stron głowicy, wszystko OK :whistling:

Opublikowano

ja na początek umyl bym dokładnie silnik i obserwował skąd dokładnie jest ten wyciek czy oby napewno z pod czapki. bo wycieki potrafią zmylić może ciec skąd indziej a rozprzestrzenia się po krawędzi górnej bloku i optycznie to wygląda jakby spod głowicy,a po stronie kolektorów nie ma kanałów olejowych ciśnieniowych tylko splywowe. ja na początek obejrzało bym czy to czasem nie sypie spod uszczelniacze walka rozrządu.lub też z tyłu spod tandemowki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...