dawid_sc Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 noo zawsze mozna sprobowac moje jest zjeba.. hehe bynajmniej wiem teraz . Dzis takie mialem szarpania ze masakra plus palanie 18/100 lpg;p
sony_dark Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 ja podobne spalanie miałem jak wtryski gazu były zapchane. Po regeneracji wróciło do normy. Ale to nie to wiem:)
dardit Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ale kolega Dawid ma nie podłączone sondy do kompa od gazu więc może dużo palić. Znalazłem że może da się kupić sam mapsensor ale jutro bede znał szczegóły to napisze
dawid_sc Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 ten co ja znalazlem to za drogii;d;d;d wlasnie jutro podpinam sondy i komp w ruch masakra juz mnie wkur.... to auto
waskivw Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Podpięcie sond do ECU lpg raczej instalacji nie wyreguluje , zyskasz tylko podgląd w programie LPG . Ps . Jakie masz komponenty instalacji LPG ?
RobertWS Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Dawid u mnie jakby się uspokoiło z szarpaniem, ale jeszcze wyczuwalne:wink: Ssanie już ze 3 dni 1100, wkreca się jak nigdy, aż buda chodzi i spalanie 12.7 lpg:decayed: Ten samochód szybciej zmienia zdanie niż kobieta:grin: Może musisz jechać wyregulować gaz, mi jak się mapy rozjechały to 20/100l miałem emerycką jazdą.
sony_dark Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 no to podobnie jak u mnie było ssanie 1100, szarpania prawie brak. Ale na drugi dzien wróciło wszystko do normy niestety:(
maju91 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 a u mnie szarpanie jest przez cały czas ;/ czasem jak go tak mocno przegonie przez pewien dystans to potem mam wrażenie, ale może mi się tylko wydaje że szarpania są jakby mniej odczuwalne
dawid_sc Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Waskivw mam staga 300 isa2 dane mojego zestawu - kontroler wtrysku gazu STAG 300 6 ISA2 - wiązka emulatora z wtyczkami typu Europa (Bosch) - panel sterowania z pełnym wskazaniem poziomu gazu - czujnik ciśnienia i podciśnienia - czujnik temperatury reduktora - wskaźnik poziomu gazu z wiązką - listwy wtryskowe REG OMVL DREAM XXI 2szt x 3 cyl - reduktor VERSUS VRL Standard o mocy do 200KM i własnie znowu jest cos takiego ze jak go mocniej przygniote to przelacza mi sie na pb potem zaraz na lpg . dzis podepne sony i powiedz mi z kad najlepiej zabrac sygnal obrotow ?? z altelnatora czy gdzies z wiazki .? na schemacie pisze ze z cewki a ja wzialem z modulu bo musialem na szybko bo jechalem na dojczland. tylko ze bez gazu mialem go 7 miesiecy i tak samo szarpalo . ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:20 ---------- mysle ze dupiaty wtrysk jest zrobilem na nim juz 20tys km myslalem o hana zielonej co wy na to??
sony_dark Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 ja się nie wypowiem na temat dokładnego modelu ale polecane są właśnie hany oraz barracudy. ---------- Post dopisany at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ---------- ale moim zdaniem to lepiej pierw naprawić tą usterkę a potem inwestować dalej.
waskivw Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Sygnał obrotów możesz pobrać z czujnika wałka rozrządu na lewej głowicy ( Bank 2 , środkowy pin jak dobrze pamiętam , tylko w programie trzeba przestawić żeby obroty dobrze czytał ) Wtryskiwacze ja zakładam Barracudy ( mają dysze , do 2,6 możesz spr. od 2mm , nie wiem na jakim ciśnieniu jeździsz ) Hany zielone za wydajne do tego silnika , tu masz 25kM/cyl . Ja miałem ten silnik na regach i dysza 2,2 , ciśnienie 1,2b tylko z Techem , a on delikatniej traktuje wtryskiwacze .
machu85 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Nie wiem czy moje doswiadczenia okaza sie pomocne, ale w moim 3.0 dzialo sie cos podobnego tylko na gazie jak byl zimny, swiezo po przelaczeniu na lpg, na skrzyzowaniu i przy zawracaniu falowaly mu obroty 800-500, powymienialem wezyki podcisnienia (kupilem w sklepie z czesciami do aut ciezarowych za 5zl/m), byly w kiepskim stanie, zwlaszcza ten od jednego z zaworow sterowania klapa w kolektorze ssacym. Od tamtej pory jak reka odjal, nie bylo problemow przez jakis czas, niestety w/w wezyk peknal jeszcze raz i objawy te same. Powered by TapaTalk2
dawid_sc Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 zrobie dzis wszystko i zobaczycie mapy itd bo bylo dobrze dobrze palil nic sie nie przelaczalo a teraz mu sie tak popierniczylo ze naprawde mam dosc. a wiesz moze jeszcze jak te sondy podpiac zeby nic nie uszkodzic ?? mam dwa kable i do ktorych sie wpiac od sondy ---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ---------- kabelki mi zostaly dwa filetowy i fioletowo czarny ---------- Post dopisany at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- Nie wiem czy moje doswiadczenia okaza sie pomocne, ale w moim 3.0 dzialo sie cos podobnego tylko na gazie jak byl zimny, swiezo po przelaczeniu na lpg, na skrzyzowaniu i przy zawracaniu falowaly mu obroty 800-500, powymienialem wezyki podcisnienia (kupilem w sklepie z czesciami do aut ciezarowych za 5zl/m), byly w kiepskim stanie, zwlaszcza ten od jednego z zaworow sterowania klapa w kolektorze ssacym.Od tamtej pory jak reka odjal, nie bylo problemow przez jakis czas, niestety w/w wezyk peknal jeszcze raz i objawy te same. Powered by TapaTalk2 u nas juz prawie wszystko wymienione procz ECU wiec raczej to nie wezyki ;p
waskivw Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Sondy w 2.6 powinny być 3 przewodowe , dwie kostki dwu pinowa (białe przewody)to grzałka , a jeden pin ( kabel czarny ) to sygnał , ze staga fioletowy = Bank 1 , fioletowy z paskiem = Bank 2 , wystarczy się dolutować tylko do instalacji samochodu ( przed złączem sond)
dawid_sc Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 ale jeden ma isc do jednej sondy a drugi do drugiej sondy??? czy 2 kable od centralki staga maja isc do jednej sondy ---------- Post dopisany at 11:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:34 ---------- ok skumalem .;p
RobertWS Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Każdy do innej sondy:wink: a jak tak mówicie o wtryskiwaczach gazu to ja mam OMVL gdzie po 140tys zostały zregenerowane i już nastepne 20tys hulają
waskivw Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Bo to wcale nie jest zły wtryskiwacz , tylko ciężko jest trafić na dwie listwy z identycznym wydatkiem , co w V-ach powoduje rozjazdy między bankami.
RobertWS Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Jak mi gaziarz robił to mówił, żeby zawsze brać wtryskiwacze z numerami produkcji następujacymi po sobie, wtedy są one z jednej taśmy produkcji i będą grały na 2 banki idealnie. Jak gazu nie zakładałem, tylko reaktywowałem praktycznie cała instalacje prócz przewodów.
dawid_sc Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 jutro moja taczka idzie na kanal i nie wyjedzie do poki nie zrobie;p naszczescie dzis skonczylem a3 i bede mial dupowoza jakiegos , powoli brakuje mi sily do tego auta i wlasnie poddac sie to tak troche lipton;p bez walki ale znowu walcze rok;p i zero efektow;/ ---------- Post dopisany 31-01-2014 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2014 at 21:41 ---------- A wiec dzis podpialem sondy 1 jest calkiem uwalona :/ auto nie przelacza sie na pb juz i ma dobra moc tylko sonda jedna out. Natomiast obroty sa ok teraz spada max na 1tys i lekko na 900 i tyle za to stuki sa;p jutro ciag dalszy:)
sony_dark Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 czyli szarpania zostały. Nic nie wymyślisz trzeba kompa naprawić bądź wymienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się