Griffe Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Pasty to nie wszystko i zlotego srodka nie ma, a gabka, a lakier? Rozne kombinacje daja rozne efekty dlatego z czasem ma sie coraz wiecej past i gabek bo rozne trafiaja sie lakiery.
piotraudi Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 to fakt lakier jak w audi clear i baza (czarna perła) pady mam 3m czyli uznaję ,ze traktujesz na równi produkty kocha i 3m? ty w co byś zainwestował na moim miejscu?
Griffe Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jesli ory lakier fabryczny to twardy. W tym momencie wole kocha power cut od zielonego korka, troche mocniej tniej, jest tlustszy dzieki czemu mniej pyli i mozna nim dluzej pracowac. Natomiast jak ma byc super hiper to zolty korek plus ultrafina da lepszy efekt niz sam antihologram.
gusiak11 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Mi akurat lepiej się pracuje Menzerna FG 400 niż Kochem, czy Zielonym korkiem ale jak widać każdy ma swoje upodobania
piotraudi Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 orientujecie sie czy jakiś kolega na forum ma dojście do past 3m??? na alledrogo troszkę tego jest ale ceny też wysokie litrowe to za dużo jak dla mnie poszukuje 500ml chyba ,że były troszkę mniejsze także dostępne
Griffe Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Sa dostepne mniejsze ale ciezko. W Lublinie w trzech sklepach lakierniczych mozna kupic pasty 3M na setki czyli np po 100ml kazdej.
piotraudi Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 orientujesz sie ile chca za 100???pytam aby przeliczyć jak dużo trzeba przepłacić hehehe 100 to tak na 1 raz i dosć oszczędnie
Griffe Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Nie pamietam strzelam ze okolo 15zlotych. 100 to tak na 1 raz i dosc oszczednie co masz na mysli?
piotraudi Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 chodzi mi,ze 100ml starczy na jedno auto czyli jeden zabieg
Griffe Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 W wyjatkowych wypadkach mozna nagiac ze pasty tnacej poszloby cos kolo tego (ale to bez sensu, bo znaczy, ze trzeba bylo wybrac inna droga/sposob) Pasty polerujacej to bedzie lekko kilkanascie samochodow a finiszowej jeszcze wiecej ze100ml.
piotraudi Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 ok jak działałem g3 to nie bałem sie ,że przypale lakier bo wiedziałem co i jak i do tego dużo dużo wody a w 3m zielony korek bez wody praktycznie na sucho.Tylko ,ze gradacja także inna ale obawa pozostaje
Griffe Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Pasty dajesz na nowa czysta gabke 3 ziarenka pozniej relatywnie mniej. Dajac duzo zle pracujesz. Po pierwsze musisz miec straszny balagan, po drugie nie jestes w stanie wypracowac pasty i przejsc z etapu cieacia do polerowania - najczestsza przyczyna hologramow.
arkady89 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam po zimie nadszedł czas na umycie dokładniejsze samochodu. Okazało się ze cały samochód jest porysowany. Rysy nie sięgają podkładu ale nie wiem cżycia polerowanie coś pomoże. Znacie może jakieś specyfiki żeby zlikwidować tę rysy. Nie chciałbym malować całego auta bo to są koszty.
Wafel1 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zależy co chcesz uzyskać, czy chcesz robić to sam no i podstawowa kwestia ręcznie czy maszynowo?
cptolgierd Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Ręcznie nic nie zrobisz na lakierze Audi, to tak twardy lakier że tylko się namachasz i efekt będzie mizerny. Maszynowo - owszem.
arkady89 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 To co mi doradzicie? Chcemy żeby te rysy zniknęły.
gusiak11 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 To co mi doradzicie? Chcemy żeby te rysy zniknęły. A co rozumiesz przez pojęcie ''ryski zniknęły" bo jest to dość szerokie pojęcie. Dwa jak chcesz to robić, sam czy komuś chcesz to zlecić, jaki przewidujesz na to fundusz?? bo na razie wiemy tylko że masz ryski- tzw swirle a metod ich pozbywania się jest wiele
arkady89 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Wiadomo Ze jak najmniej na to wydać. Jeśli da się samemu to sam ale jak trzeba to i w ręce lakiernika.
Griffe Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Jesli nie masz doswiadczenia i sprzetu to szybciej/taniej/bezpieczniej bedzie oddac komus kto sie tym zajmuje.
gusiak11 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 ....i w ręce lakiernika. A niech Cie przypadkiem nie skusi taki glupi pomysl, 90% z nich nie ma zielonego pojęcia o detailingu, a nawet jeżeli ma to nie chce im sie cackać z ''twoim' ' wozem i walą na odwal. Możesz próbować ręcznie ale zarypiesz się, zwłaszcza jak nie masz doświadczenia. Skoro już dojrzałeś te ryski to proponował bym oddać auto do kogoś kto ogrnia temat polerowania, zrobisz raz i będziesz zadowolony a potem zostaje już tylko odpowiednia pielęgnacja, a tak na marginesie "... chytry traci...." akurat tu ta dewiza sie sprawdza i to lepiej jak dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się