noxes Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Jeśli się nie boisz, to poskładaj to do kupy i daj dobrze po garach i powinno ustać wszystko.
AZCARS Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 hydro używane byly wkladane , przygladalem tym starym i mega syf w środku po wycisnieciu , kreciłem go juz wysoko cisnie 7 bar a dalej klelpie zaryzykuje jeszcze i wymienie te popychacze na nowe
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zalej je olejem przed montażem, dla pewnosci sprawdz cisnienie na cylindrach
dawid_sc Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 ehhh kurde kazdy madry ja pierdykam ... spieszy ci sie??? bede od 3 u siebie jak cos sie ugadamy i podjade sprawdzimy 2 rzeczy i wyjdzie samo z siebie bo widze ze nie daleko mnie mieszkasz:)
AZCARS Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 i wczoraj auto odmówiło współpracy . na a1 przy 5 tys nagle dzwiek terkotania zjechalem na pobocze i zaraz cisnienie oleju , ze za niskie . Ostygł zjechalem jakos do domu powyżej 2100 przestawał łańcuch walić o pokrywę . Wróciłem ściągnąłem dekiel 3 obroty rozrusznikiem a lancuch skacze jak psu jajca . i jeszcze wiecej oleju w jego okolicach po scisnieciu go sciagaczem z górnego slizgu az olej trysnał . Wałki nie zatarte z dołu tez nic nie słysze . jest szansa ze tylko napinacz sie rozleciał do końca ?? bo juz mi rece opadaja z tym silnikiem prawie wszystko nowe ;/
dracus6662 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 no to ładnie , jest duża szansa ze poszedł napinacz, prawie robi dużą róznice , na alledrogo widziałem napinacz do avj za 500 pln to chyba nie dramat aż taki tym bardziej że widnieją na nim znaki ccco , jeżeli ci ręce opadają to tylko z twojej winy , kupiłeś szrot , pozornie szukając oszczędności i teraz wynosi cię o wiele drożej i nic z tego nadal kaszana, dodatkowo czemu tak auto przegoniłeś skoro wiedziałeś ze coś jest nie wporządku z silnikiem, no cyba ze posluchałeś rad kolegi pare postów wyżej to zrobił tobie niedźwiedzią przysługę, moja rada zabierz auto do dobrego mechanika odżałuj raz jeszcze troche kasy niestety i przygotuj się na zakup napinacza, czasem jeżeli samemu nie ogarnia się tematu warto poprosić o pomoc innych i nie mam tu na myśli forum tylko serwis, sprawe napewno szybko ogarną jak byś był z okolic zielonej góry to polecam bosch service :wink:
AZCARS Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 przegoniłem auto bo stroiłem samochód . szklanki łańcuch wymienione cyganie było ale z napinacza z tyłu głowicy , pompa oleju tez zmieniona cisnienie oleju w normie . u mnie nie ma dobrego mechanika w okolicy poza jednym ale u niego ceny jak i termin z kosmosu pare silnikow w swoim zyciu poskładałem seryjnych jak i wyczynowych . wiec jakims laikiem nie jestem z 1.8t stycznosci nie mialem bo wymiany paska rozrzadu nie licze , a kolega dawid przyjechał i pomogł posprawdzać i poskładać górę zapytalem na forum o napinacz bo chcialem sie dowiedziec czy polecacie ten zamiennik z allegro . i czy jest cos co mozna jeszcze sprawdzic wy moc wykluczyć reszte .
dracus6662 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 hmm ja tam mechanikiem też nie jestem ale skoro nie napina łancuszka to odpoiedź masz , było o tym na forum pisane w kilku tematach i często powtarzała się info że to pompa ,zatkany smok ,a skoro ty wymieniłeś to był werdykt tylko jeden napinacz, możesz również mieć małą nadzieję że to łańcuszek ale na 70 procent to raczej napinacz w aso mówili mi w holandii ze to okolo tak 170kkm zaczyna sie odzywać , popatrz na obudowe jezeli jest wytarta to masz kolejny znak ze koniec napinacza ,po ślizgach napinacza, naprawdę jak masz jeszcze siły to zakup jego i wymień, albo zakup i oddaj do dobrego mechanika nawet chodxbyś miał ze 50 km zrobić ja ze swoją na naprawe hamulców jechałem 70 km w jedną strone z venlo aż za eindhoven ,nie ważne ze daleko wazne że profesjonalnie , skoro zainwestowałeś tyle to dokoncz sprawę do końca i będziesz miał swiety spokój na dłuugo patrząc pod kątem ile zainwestowałeś w silnik, naprawdę te silniki są bardzo wdzięczne ja naprawdę nie mam ani najmniejszego klopotu z nim jedyne co ostatnio zauważyłem to przy odpaleniu zachrobocze delikatnie lancuszek co jest oznaką kończacego się napinacza ale w aso w nl powiedzieli to co wyżej napisałem , jeżeli tylko przy odpaleniu na sekunde i zaraz znika to można smiało jeszcze jezdzić ale u mnie na liczniku jest 22333 czy nawet więcej
AZCARS Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 napinacz wymienilem to sypie blad 16396 ;/ walki ustawione dobrze lancuch nowy plukanka zrobiona olej castrol edge 5w30 tez zmieniony dzis zrzucam miske i zagladam do panewek i zakladam stara pompe oleju z nowym smokiem
AZCARS Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 jezdza na 10w40 z biedronki i im nie klepia z przebiegiem pewnie 300tys ;/ jest szansa ze zatkał sie gdzies kanał w głowicy ?
dracus6662 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 olej masz dobry ja mam olej 5w40 castrol magnatec c3 i nie narzekam olej b. dobry i cały czas silnik jeździł jeździ i będzie jeździł na nim , a robie tysiace km , nie ciekawy to może być jedynie podrobiony od pana krzysia mechanika:wink:
wgabor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 lejesz C3 do bezyniaka ,masz tam DPF:facepalm:
dracus6662 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 jak byś coś wiedział to o olejach to jest diesel a to jest benzyna olej tej jest dopuszczoczony do audi wymieniany w serwisie no ale kto by tam do serwisu zaglądał i kto by tam kupywal ori olej jak można na alledrogo ''prawie castrol'' kupić lub inny ''prawie olej'' bo jest mega promocja to i tak to wygląda:facepalm::facepalm: nie wiem tylko czy widzisz róznicę teraz dodatkowo wprowadzili w pl wersję tylko 4 l poniewaz polaczyny oszczędzały i podróby kupywały ja kupuje za 54euro w serwisie w aso 5l i litr mam na dolewkę chociaż praktycznie dolałem 150 ml między wymianą
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ostatnio smarowalem takim olejem zawiasy drzwi od chlewa
dracus6662 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 i smaruj dalej bo to dobry olej:wink: a pozatym jak coś głupiego masz pisać to lepiej zachowaj to dla siebie:wink:
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Fakt do zawiasów bardzo dobry i nic Poza tym. Widzialem za duzo silników po tym cudzie współczesnej technologii, brsk słów
dracus6662 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 tiaa wiele cudów na innych olejach też było ja latam na tym oleju poprzedni właściciel tez i dalej będę na nim latał i skończ tę rolniczą epopeje nie wnikam co masz na podwórku jak sie nie ma pojęcia czym smaruje się zawiasy to można i tym fajnie ze podzieliłeś się z nami że masz chlew i smarujesz w nim zawiasy, a w dodatku castrolem naprawdę dziekuję że tak się otworzyłeś tutaj forum bardzo cenię twoją pomysłowość:facepalm::facepalm: Przestań zaśmiecać temat .
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Sam zasmiecasz forum jakimis opowiedziami z garazu pana Zdzicha. Jak chcesz jezdzic na tym g.... to jezdzij i przestan wciskac kit. Ten olej to polsyntetyk z napisem ze fullsyntetyk, ale to tylko w Polsce bo w Niemczech niczego takiego z napisem "full" nie kupisz. Zwykle hydrokrakowane (HC) g....o.
dracus6662 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 do pana Z to sam sobie stawiasz swój wóz , wciskasz swoje 4 grosze nie ciebie pytałem i nie z tobą rozmawiałem ,ale prawo murphiego mówi coś oczywistego więc daję sobie z tobą spokój (looknij w mój podpis jak nie wiesz) ps nikt tu nie rozwodził się nad tym czy minerał czy nie nie minerał itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się