Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klepiące zawory


AZCARS

Rekomendowane odpowiedzi

sie temat rozkręcił hehe dzis skończyłem składać michę ;) a wiec tak smok byl po raz 2 strasznie zapchany wymienilem na nowy i wyczyscilem caly dól silnika . panewki w stanie bardzo dobrym . skrecilem na nowych śrubach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super dobrym olejem :decayed:

polecam sprawdzić co się dzieje czasami przy castrolu http://img.photobucket.com/albums/v722/wavinwayne/VW%20Engine%20Pics/valvecoveroff.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wysylac te foty do wszystkich zagorzalych fanatykow tego scierwa:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis zielony sylikon nie wiadomo skąd ;/ nagar który się poodlepial ze ścianek bloku i dirko na ktorym skladalem wczesniej pompe teraz go dalem tyci tyci ledwo co na zewnątrz go widać i wyczyscilem blok i miske z tego nagaru . na zimnym cisnienie wsciekle sie na mocno zagrzanym trzymaa 1,4 zalalem castrola bo na 2.0 tfsi w a5 pisze castrol . Ktoś mi powie jaka moze byc przyczyna ze na nowym napinaczu wywala bład 16396 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po płukance takie dziwy sie dzieją , o silikonie też myślałem ale czekałem na twoją ocenę ja też na castrolu jeżdzę tyle niemiec jeździł i było dobrze i ja tez jeżdżę ,nastawnik zmieniłeś a łańcuch? może wyciągnięty i sypie błędem:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pływał w misce kawalek i jak gniotlem na autostradzie to wpadalo i blokowało en smok do konca i zaraz cisnienie spadalo i konewka na fisie . nastawnik i łancuch nowy ale pseudo orginał z allegro . sie zastanawiam co moze byc przyczyna 16 oczek na lancuchu , poskladany napewno dobrze bo juz tyle razy rozbierany ze z zamknietymi oczami potrafie zrobic hehe . a wkurza mnie to bo w awarie wchodzi i gorzej jedzie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie to jest to IWIS czyli ori

Sprawdz okablowanie i wtyczke do napinacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal masz problem z cisnieniem oleju, jest zdecydowanie za niskie. i zalej cos innego

to ze pisze na silniku ze nalezy lac castrol , nie znaczy ze optymalnym jest tak robić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wiemy czy w kanale z pompy do napinacza jest dobry przeplyw, mozliwe ze cos jest w kanale i olej nie dociera w odpowiedniej ilosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast oleju chcesz nalać do smarowania ropy i jeżdzić przez godzine ??!

:decayed:

to nie byłoby najlepsze posunięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna ewentualnie pod cisnieniem ropa obmyc go gdzie tylko sie da ale fakt pomysl szalony z tym odpaleniem ;d

ewentualnie pozatykac co sie da i zalac pod korek oleju caly silnik ropa nie odpalajac i czekajac troche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...