zimnyx Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Cześć! Od kilku lat czasu mam problem z ręcznym, w zimie zdarza się, że któraś felga się grzeje, bo ręczny nie odpuszcza. Po takiej akcji zazwyczaj wymiana linki + czyszczenie zacisku pomagają, ale głównym problemem pozostaje różnica w sile postojowego. Lewy daje 0,7kN, prawy 2,1. Dwóch różnych mechaników to oglądało, i każdy powiedział, że zaciski do wymiany. Moge to jeszcze jakoś zdiagnozować? Auto ma 13 lat i przejechane 270 tys. Kupować nowe zaciski (600pln) czy próbować regenerować? Tu są wyniki ze stacji diagnostyczne (kN)j: * przód: L=4,3 P=3,6 * tył: L=2,3 P=2,4 * ręczny: L=0,7 P=2,1 Kontynuując wątek dysproporcji L/P ręcznego. Zaciski zmienilem na nowe TRW. Wcześniej zmienione były tarcze, klocki i linki. Teraz zgadnijcie jaka jest różnica w sile hamowania L/P ręcznego: 75%. Mina mechanika była bezcenna Jadę do kolejnego... Ktoś kojarzy temat? Uparcie pytam się mechaników o regulację naciągu linek, to mówią, że to nie to.
Mateo94 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 3.11.2015 o 20:42, Dev napisał: Nie mam maila i GG Dev czy w dalszym ciągu zajmujesz się regeneracją zacisków? Edytowane 25 Sierpnia 2022 przez Mateo94
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Mateo94 napisał: Dev czy w dalszym ciągu zajmujesz się regeneracją zacisków? Niezmiennie
Mateo94 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 10 godzin temu, Dev napisał: Niezmiennie Mogę prosić kontakt do Ciebie?
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Godzinę temu, Mateo94 napisał: Mogę prosić kontakt do Ciebie? 693 45 66 99
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się