wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Numeru szukaj tu: Co do modelu to jest to gdzieś napisane.
lukkosz1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 312mm nie wchodzi pod 15"Na jarzmie 288mm jest widoczny nr 301 A na 312mm nr 451 I super wielkie dzięki czyli trzeba zostać przy 288 Szkoda że nie pomyślałem o tym przed kupnem miesiąc temu nowych zimówek ale cóż
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 A AJM ma większe przeguby od AFN/AVG nie czasem takie same jak AJL???? Tak teraz mysle ze oska od AJM jesr grubsza od AVG ale ogolnie przegub wchodzi w ta sama zwrotnice takze sorki za zmiszanie.masz moze nr oski swojego?
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 w ETCE nie jest oznaczony AJM ale jest ATJ który ma taką sama piastę jak AJL i reszta V6-kowej bandy czyli jest tak jak pisze Wesz82, no i mozna do AJM-a wrzucac zwrotnice od S4-ek
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Hmm.Dziwne ale to zbliża mnie o mały krok do 320:decayed: Jak znajde nr pół oski wraz z nr przegubu wrzucę to sprawdz prosze czy na pewno podejdzie:hi:
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 porównaj sobie przegub AJLa i AJMa, jak bedą takie same to jestes w domu
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Wychodzi na to ze Ajm ma taki sam jak Atj takze pasi:wink:
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Powiedz tylko s4 czy z V też podejdą,chodź esa to V-ka:decayed:
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 eSa lub allroad, wszystko zeliwo jak chcesz to mam komplecik
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Wiem widziałem ale z kasą krucho. Do tego sam wiesz co dalej zaciski,tarcze itd a ja niedawno wsadziłem 312
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 :polew::polew::polew::polew: zadziałasz na wiosnę, ale dzieki za info, bede miał więcej roboty wiecej klekotów bedzie miało wieksze hamulce ale tak na prawde to powinienem wczesniej sie domyslic ze da sie to zrobic bo juz miałem na warsztacie kilka passków B5L z seryjnymi hamulcami 320/30 mm
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Spoko zawsze do usług:kox: Tak na marginesie to od ciula trzeba dać za taki swap: Zwrotnice 400-500zł Półosie różnie ale po 150zł szt w promocji. I komplet hebli od Ciebie coś około 1200?? Także koło 2 tyś za tarcze ciut większa to trzeba się zastanowić. Jakbym miał nawalone w silniku to bym się zastanowił a na serię 312 styka:decayed: Szkoda ze nie miałem takiej wiedzy rok temu to bym juz miał 320:kwasny:
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 a po co półosie ? zmieniasz tylko zwrotnice na kompletne z piastami
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zakręciłeś mnie jak nic:decayed: Pisaliśmy o tym przegubie AJM/ATJ tak i on nie wejdzie na ośke AFN/AVG trzeba oskę zmieniać.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 to teraz trzeba sprawdzic czy AJM i AVG maja takie same półosie jak tak to tylko zmianiasz przeguby sprawdziłem w ETCE, te same sa półosie
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Tomek czytasz co pisze:decayed: Piszę ze mam półosie z AJM bo oską z AFN/AVG nie przyjmie przegubu z AJM/ATJ Trzeba zmienic półoś z AJM. Zrobiłem tak dlatego że moje zew przeguby mówiły papa i pomyślałem że wrzucę mocniejsze od 115.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 czytam, czytam, ale z ETKI wychodzi że półosie sa takie same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się