Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Swap 312


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Numeru szukaj tu:

P4250062.jpg

Co do modelu to jest to gdzieś napisane.

Opublikowano
312mm nie wchodzi pod 15"

Na jarzmie 288mm jest widoczny nr 301

A na 312mm nr 451

I super wielkie dzięki czyli trzeba zostać przy 288 :) Szkoda że nie pomyślałem o tym przed kupnem miesiąc temu nowych zimówek ale cóż :)

Opublikowano
A AJM ma większe przeguby od AFN/AVG nie czasem takie same jak AJL????

Tak teraz mysle ze oska od AJM jesr grubsza od AVG ale ogolnie przegub wchodzi w ta sama zwrotnice takze sorki za zmiszanie.masz moze nr oski swojego?

Opublikowano

w ETCE nie jest oznaczony AJM ale jest ATJ który ma taką sama piastę jak AJL i reszta V6-kowej bandy

czyli jest tak jak pisze Wesz82, no i mozna do AJM-a wrzucac zwrotnice od S4-ek :kox:

Opublikowano

Hmm.Dziwne ale to zbliża mnie o mały krok do 320:decayed:

Jak znajde nr pół oski wraz z nr przegubu wrzucę to sprawdz prosze czy na pewno podejdzie:hi:

Opublikowano

porównaj sobie przegub AJLa i AJMa, jak bedą takie same to jestes w domu :grin:

Opublikowano

Wychodzi na to ze Ajm ma taki sam jak Atj takze pasi:wink:

Opublikowano

teraz szukaj zwrotnic

Opublikowano

Powiedz tylko s4 czy z V też podejdą,chodź esa to V-ka:decayed:

Opublikowano

eSa lub allroad, wszystko zeliwo

jak chcesz to mam komplecik

Opublikowano

Wiem widziałem ale z kasą krucho.

Do tego sam wiesz co dalej zaciski,tarcze itd a ja niedawno wsadziłem 312 :facepalm:

Opublikowano

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

zadziałasz na wiosnę, ale dzieki za info, bede miał więcej roboty

wiecej klekotów bedzie miało wieksze hamulce :kox:

ale tak na prawde to powinienem wczesniej sie domyslic ze da sie to zrobic :facepalm:

bo juz miałem na warsztacie kilka passków B5L z seryjnymi hamulcami 320/30 mm

Opublikowano

Spoko zawsze do usług:kox:

Tak na marginesie to od ciula trzeba dać za taki swap:

Zwrotnice 400-500zł

Półosie różnie ale po 150zł szt w promocji.

I komplet hebli od Ciebie coś około 1200??

Także koło 2 tyś za tarcze ciut większa to trzeba się zastanowić.

Jakbym miał nawalone w silniku to bym się zastanowił a na serię 312 styka:decayed:

Szkoda ze nie miałem takiej wiedzy rok temu to bym juz miał 320:kwasny:

Opublikowano

a po co półosie ?

zmieniasz tylko zwrotnice na kompletne z piastami

Opublikowano

Zakręciłeś mnie jak nic:decayed::facepalm:

Pisaliśmy o tym przegubie AJM/ATJ tak i on nie wejdzie na ośke AFN/AVG trzeba oskę zmieniać.

Opublikowano

myślałem że masz AJM-a

AFN/AVG owszem

Opublikowano

Z AJM-a mam półosie:decayed:

Opublikowano

to teraz trzeba sprawdzic czy AJM i AVG maja takie same półosie

jak tak to tylko zmianiasz przeguby

sprawdziłem w ETCE, te same sa półosie

Opublikowano

Tomek czytasz co pisze:decayed:

Piszę ze mam półosie z AJM bo oską z AFN/AVG nie przyjmie przegubu z AJM/ATJ

Trzeba zmienic półoś z AJM.

Zrobiłem tak dlatego że moje zew przeguby mówiły papa i pomyślałem że wrzucę mocniejsze od 115.

Opublikowano

czytam, czytam, ale z ETKI wychodzi że półosie sa takie same :eusathink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...