dudek81 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Siema koledzy. 1. Od jakiegos czasu na lekkich wybojach miga mi po srodku tablicy rozdzielczej CZERWONY WYKRZYKNIK. Mignie i zabimba 3 razy i przestaje. Myslalem, ze to cos z hamulcami, ale poziom plynu jest ok. ABS tez dziala poprawnie. 2. Podlaczylem auto pod vag i znalazlem 2 nastepujace bledy. 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High To wiem, ze jest czujnik w fotelu pasazera. Teraz tylko nie wiem, czy moze przewody zasniedzialy, czy moze czujnik do wymiany. 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - To jest cos zwiazane z centralnym zamkiem. Nie mam pojecia co, bo z zamkami nie mam problemu. Błąd skasowalem, jak sie bedzie powtarzal, to wtedy zaczne sie martwic. Co powiecie na temat tego mrygajacego wykrzyknika i czujnika od poduszki ??
pre_pl Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)32-00 - Resistance too High podobne błędy już były omawiane chyba, poszukaj.. http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4244&highlight=01217 Najczęściej trzeba podociskać styki. 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)35-00 - - To chyba też widziałem http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t4127.0.html;highlight=01367 Proszę zawsze szukać na forum
Gość Murzyn Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 dudek81 napisał/a:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - ten blad jest chyba we wszystkich B5 nic powaznego
pre_pl Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 ten blad jest chyba we wszystkich B5 nic powaznego znalazłem coś takiego w sieci : > Component: CV-Pump D11> 4 Faults Found: > 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) As it says... maybe there is a leak in the vacuum lines of the central locking system. The pump had to run for a longer time than it should in order for all the doors to become locked or unlocked. w końcu nie otworzycie tych drzwi. :one: znalazłem też coś takiego : http://www.audiworld.com/tech/elec131.shtml
dudek81 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2007 A co moze oznaczac ten migajacy wykrzyknik ?? A z centralnym to wlasnie sie zdziwilem, bo u mnie nic sie zlego nie dzieje.
pre_pl Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 A co moze oznaczac ten migajacy wykrzyknik ?? to o czym już dzisiaj dyskutowalismy http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4797 akumulator
dudek81 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 A co moze oznaczac ten migajacy wykrzyknik ?? to o czym już dzisiaj dyskutowalismy http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4797 akumulator To sie nie dzieje przy odpalaniu, tylko np. na jakims wyboju. Jak szybciej przejade przez prog zwalniajacy itp. [ Dodano: 07-01-2007, 12:26 ] Zawzialem sie i wszystko dokladnie posprawdzalem, okazalo sie, ze poziom plynu chlodzacego zszedl do minimum. Dolalem do full i jak narazie czerwony wykrzyknik nie miga. Wiec moze to byla przyczyna. Jutro sie wezme za ten czujnik w fotelu, poprawie kostki i zobacze czy bedzie OK. [ Dodano: 09-01-2007, 12:40 ] No i plyn dolany, a kontrolka wykrzyknika na wybojach czasem lubi blysnac i popikac.[br]Dopisany: 02 Styczeń 2007, 15:29 _________________________________________________Po długim czasie wziąłem laptopa znowu do auta. I mam 3 błędy: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - Wiem, że tym mam się nie przejmować 01269 - Commencement of Injection Valve (N108) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent oraz 01200 - ABS Valves Supply Voltage 35-10 - - - Intermittent A tymi mam się przejmować? Czy poprostu wykasować i niech się dzieje wola boża ?? :>
baskecior Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Pierwszy ignoruj a dwoma ostatnimi się zainteresuj. Czy układ akumulator - alternator działa poprawnie ? Pytam , bo te 2 ostatnie błędy mogą być z tym związane.
dudek81 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 Nie ma żadnych problemów z autem. Ostatnio podłączałem wzmacniacz do tuby. Może przez to wyłapał jakieś błędy ? A może przez ostatnie przymrozki ? Ale ogólnie zero problemów z odpalaniem, czy to zimny, czy ciepły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się