Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5 arj] 2,4 quattro silver edition


Darkman

Rekomendowane odpowiedzi

Stare fotele kubełkowe były tylko kilka godzin na forum w dziale sprzedam i już cieszą nowego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj fajnie są te recaroski, niech służą jak mi do tej pory. Z grzania będziesz Happy bo kubełki w porównaniu do recaro to tylko podgrzewają. Ja max ustawiałem na kilka minut 5 i tak po chwili zjeżdżałem na 4-kę 6-tka jest chyba dla kościstych zmarzluchów.

Świetny egzemplarz w uniwersalnie pięknym sreberku.

ps. rozpiskę do liczników szukam po pendrive -ach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kolejne zakupy na allegro do modyfikacji hebli na przodzie:

** OSŁONY TARCZ HAMULCOWYCH PHAETON Z WLOTAMI ** (3939013843) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli do celu.:-)

---------- Post dopisany 05-02-2014 at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2014 at 13:12 ----------

Zestaw pod 345mm już w montażu:

- tarcze Zimmermann 345mm/30/46.5 gładkie

- klocki Ferodo FDB 1629 z czujnikami zużycia

- osłony tarcz z VW Phaeton

- zaciski A6C6 3,0 TDI

- zwrotnice S4 + nowe łożyska SKF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e954ee4b0eb24fdbm.jpg

Zderzak S4 zamontowany:-)

1daf071fafc44d69m.jpg

AVUS III na zapas :-)

f70ec706cd50d845m.jpg

zwrotnice z S4 polift + osłony tarcz VW phaeton na 345mm( nawet 365 obsłużą hehe)

96dab5ae988ad0b6m.jpgb3397e6492999ed1m.jpg

Heble na przedzie w końcu będą hamować- 345mm:-)

Wleciały tez przy okazji zegary S4 2000 r z FIS w super stanie więc... będziemy modzić by nie używać emulatora can-bus do RNS-E

7e0a24d8b285f8a3m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z konkretnego rocznika tego vw masz te osłony ? jest to p&p do zwrotnic z s4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do osłon z VW phaetona tu masz opis jak zmodyfikować osłony do zwrotnicy praktycznie wychodzi podobnie:

RS246.com Forum :: The World's #1 Audi R, S and RS Enthusiast Website • View topic - Bilstein Suspension + Phaeton Brake Cooling Upgrade Install

Będzie następny mod- tym razem heble na tył z RS4 :

00985b067a199667m.jpg

Do wnętrza zaś wlecą carbony:

83b471fd8d447a4cm.jpg23ffb85643502027m.jpgc97aee9c61c1e95dm.jpgffae57684c8c9d5bm.jpgfb26caee38ab8d8am.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ..jakby to powiedzieć... w niedługim czasie może wleci AZR...:-) w ostateczności AGB na wirusie:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wleci chłodniczka oleju wspomagania bardziej wydajna i za grosze:

AUDI A6 C5 1.8 T TDI CHŁODNICA OLEJU -RADOM (3903341895) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretne mody:kox::kox:

A z tymi zwrotnicami nie trzeba było zmieniać jednego wachacza na taki od S4? Bo krązyły mity że to było konieczne... Jak masz jakieś fotki z prac przeszczepu na 345mm to zrób jakieś DIY dla potomnych:hi:

---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:42 ----------

Wleci chłodniczka oleju wspomagania bardziej wydajna i za grosze:

AUDI A6 C5 1.8 T TDI CHŁODNICA OLEJU -RADOM (3903341895) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

tym mnie zaciekawiłes:naughty:

ciekawe czy to P&P do TDI

---------- Post dopisany at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ----------

tylko tego chyba nie zaadoptuje jako chłodnicy oleju silnika:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiona chłodnica jest od chłodzenia tylko i wyłącznie układu wspomagania. .Ma za zadanie lepiej odprowadzić ciepło z układu. PIECIAJEK sprzedał mi ten patent bo u niego zdaje egzamin.

W oryginale cały układ chłodzenia wygląda tak:

ba27b039ba11e6b4m.png

Zwrotnica z S4 pasuje P&P do aut V6 ( 2,4;2,8;2,5 tdi) gdzie jest łożysko 82mm i większa średnica na wieloklinie z przegubu( jak na fotce):

d210e526bb6af97bm.jpg

bc25ea1c684dd6eam.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obecnie u siebie w mojej wrzosowej mam załozona chłodnicę oleju pod zbiorniczkiem od wspomagania i to juz jest całkowicie doskonały pomysł bo wisco przedmuc**je komore silnika i dodatkowo stale studzi mi olej wspomaganiu. Jak Darek nie ma nic przeciw to fotki strzelę i wkleję tutaj mój pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx. Ładna będzie jak w przyszłym tygodniu zamontuje carbony i heble na tył oraz RNS-E w końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...