gados82 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Nie moglem znaleźć konkretnej informacji. Chce powymieniac wezyki podcisnienia od n75 do gruchy itp... na silikonowe. Potrzebuje informacji jakiej grubości powinny byc i jak długie konkretnie do 2.0tdi. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
niestandardowy Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 raczej takiej informacji nie znajdziesz, kup wezyk z metra i po demontazu swoich docinaj je na odpowiednia dlugosc...
gados82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Bardziej chodzi mi o grubość. Podobno sa dwa rodzaje wezykow 3.2mm i 5mm ale nigdzie nie moge potwierdzic tej informacji Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 przede wszystkim ważne jest fi wew wezyka aby pasował ci na krocce. przy turbo owszem fi wew to 5 a pozostałe to 3ki
gados82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Czyli 3mm dwa metry styknie a 5mm jeden metr. Oplaca się kupowac te silikonowe? Troche drogo sobie licza na allegro ponad 10 zl za metr. Czy kupic normalne takie jakie były fabrycznie? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 u mnie fabryczne pod maska to wężyki plastikowe,które są zakończone 5cm odcinakami łącząc miedzy sobą elementy układu podciśnienia... moze napisz co jest prblemem i co próbujesz znaleźc na poczatek najtanszym kosztem...?? problem z odcinaniem mocy/całkowity brak mocy...?
gados82 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Problem b polegal na lapaniu trybu awaryjnego znalazlem dziurke w wezyku który dochodził do n75. Dziurka byla na koncu tego wezyka to odcialem ten kawałek. Ale marwie sie ze caly wezyk moze byc juz w ciezkim stanie i dla swietego spokoju chce je wymienic. Glownie to chodzi mi o te dwa wezyki ktore odchodza od n75 Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 trzeba kupic wezyk olejoodporny i zeby sie nie zapadal podwplywem podcisnienia....
gados82 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 koledzy a podpowiedzcie co co może być przyczyną trybu awaryjnego jeżeli się włącza on tylko wtedy kiedy mocno przyspieszam i zawsze przy 120km/h jak będę jechał delikatnie to moge spokojnie nawet 160 leciec i sie nie włączy. Wszystkie czujniki posprawdzane poźniej znalazłem dziurkę w przewodzie gumowym który dochodzi do N75 odciąłem dziurawy kawałek i był spokoj przez tydzień poźniej znowu, stawiam że ten przewód jeden lub drugi jest gdzieś dalej sparciały i przy mocnym dociśnięciu pedału gazu gdzieś się coś rozszczelnia .... ps.nie mam jak zrobic logów brak kabla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się