Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci dymi nie odpala po 1 obrocie,prośba o analize


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem ciekaw czy jest ok

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011ns - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Przemo teraz bardziej krzykliwie bez przeszłości(zamknięcie nic nie daje nadal zero odzewu)

---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ----------

jest ktoś kto odpłatnie zdiagnozuje auto wobec logów,oczywiście logi online dla porównania też są możliwe.Dodam że auto na nie depniętym gazie(tz stopniowo wciskany)lepiej idzie niż mu od razu cisnąć 100%

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:44 ----------

Co do Ciebie Przemik zamknij i ten post bo pytając się czy coś napisać czy zamknąć wolałeś zamknąć to(zamiast odpowiedzieć,tymbardziej pisałem PW że chce Twojej opinii) i ten zamknij dla twego darmowego spokoju,otworze następny nie musisz się pocić.Moze kto inny odpowie(na innym forum widze że też nie dostane odp)

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ----------

Prośba do moderatorów.O otwarcie starego tematu zamkniętego przez Przemik.W nowym "darmowym" wątku nadal bez odpowiedzi nie ma.W starym posiadam historie logów,która może być pomocna do oceny stanu silnika.Pochopnie(w momencie emocji)zdecydowałem o zamknięciu wątku.Po namyśle prosze o otwarcie wątku i obiecuję o podjęciu skruchy(bądź przyjęciu ostrzeżenia),jeśli ostrzeżenie jest brane pod uwage proszę przynajmniej o opinie jaki jest powód(dla potomnych w mieszaniu na forum)ten wątek jestem w stanie skasować od momentu dostarczenia informacji co i jak.

---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ----------

Dodam tylko że 1.9 to no problem data posta do odp.Wystarczy napisać logi 2.5tdi i jest problem??w oddzielnym dziale diesel 2.5tdi jakoś to działa.Tutaj wolna amerykanka wsio z gazem włącznie(mechanicy muszą mieć obszerną wiedze)jak dla mnie przydałoby się aby dany mod był pod dane kody silników,bo nie wiadomo do kogo pisać(na ogólnym nie ma odp)[nie kryjąć opcji przemika''na da darmowe musisz czekać''].Czuję się dyskryminowany bo mam 2.5 tdiV6AFB.Zero odp,dodatkowo jak wcześniej prosiłem o otwarcie posta(myślę że to da głebszą wiedzę co do tego auta)z ostrzeżeniem włącznie,czekam na opinie modów??.

---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

Mnie kurw..ca strzelia dajcie numer konta do wpłaty na forum,chce dać kasę na rozwój,jeśli to ma mieć przekładnie do opinii w danej kategorii ''klubowicz,władca postów''pojawie się na spocie itp(wlepka i ramka tablic).Chce być czysty wobec was :) ale dajcie mi odpowiednią wiedzę(po to forum istnieje??)

Opublikowano

masz turbo do czyszczenia i przepływke do wymiany.

Opublikowano

spróbuj troche przyspieszyć kąt wtrysku w okolice 1ATDC. może to coś pomoże...

pozatym wyczysć przepływke(bezdotykowo) preparatem do przepływomierzy crc air sensor cleaner i bedziesz wiedzial co i jak...

Opublikowano

Turbo było czyszczone(chyba że nie dokładnie),przepływke postaram się wyczyścić lub kupie nową.

Opublikowano

najpierw wyczyść. ja ten środek kupiłem w inter carsie za ok 40 pln. mi pomogło a i Ciebie wyjdzie taniej niz nowa przepływka..

Opublikowano
najpierw wyczyść. ja ten środek kupiłem w inter carsie za ok 40 pln. mi pomogło a i Ciebie wyjdzie taniej niz nowa przepływka..

Ja mam preparat do czyszczenia tarcz i pomogło ale nie do końca,nie daje na full.Nowa musi być nie mam od kogo na test zamienić:(

Opublikowano

ja bym jeszcze sprawdził egra, zaworek lub szczelnośc przewodów idacych do gruszki lub samą gruszke może uszkodona,.

turbo przeładowuje a potem niedoładowuje, sprawdz szczelnośc gruszki również,

załóż wężyk na gruszke i pociągnij powietrze zobacz jak chodzi i czy szczelna, tak samo z egr,.

sprawdz stan zaworka, ewentualnie zamień je miejscami z egr

Opublikowano
ja bym jeszcze sprawdził egra, zaworek lub szczelnośc przewodów idacych do gruszki lub samą gruszke może uszkodona,.

turbo przeładowuje a potem niedoładowuje, sprawdz szczelnośc gruszki również,

załóż wężyk na gruszke i pociągnij powietrze zobacz jak chodzi i czy szczelna, tak samo z egr,.

sprawdz stan zaworka, ewentualnie zamień je miejscami z egr

Robert wiem o co kaman,gruszka sprawdzona jak turbo na stole,szczelna sam się dziwie że takie jaja.Na teście 3 biegu idzie jak piorun.Dziś jechałem i po stopniowym dodaniu gazu na 4 biegu zbiera się lepiej niż na full a na 3 biegu nie ważne full i leci jak oszalały :(

---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:43 ----------

Zastanawiam się nad opaską do gruszki aby ścisnąć przewód,przy obciążeniu jest tam pare barów.Może coś pomoże,dam znać jutro:)

Opublikowano

tam jest vac, opaska nic nie pomoże, lepiej sprawdzenie całości wężyków,. i zaworka n75

jak dawno filtr paliwa zmieniany i na jaki???

Opublikowano
tam jest vac, opaska nic nie pomoże, lepiej sprawdzenie całości wężyków,. i zaworka n75

jak dawno filtr paliwa zmieniany i na jaki???

Sprawdzalem cały układ(w trakcie wymiany rozrządu),jedynie zbiorniczek w błotniku(na podciśnienie)może byc zagadką,filtr zmieniany około 6 tyś na niemieckie coś mann czy hertz nie filtron choć na filtronie lepiej mi się wydaje,tylko częściej wymieniać :(.Przejrze jutro jeszcze raz ale nie mam teraz miernika czy trzyma jak należy,u mechanika cyknięcie było po dobrej minucie.Zagadka jak dla mnie niesamowita.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...