yuch Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 witam właśnie wróciłem po zabiegu podmiany n75 wymianach wężyków sprawdzeniu zaworka zwrotnego i lipa , jak sztanga ciężko porusza się lub wizualnie nie osiąga chociażby 1 cm ( minimum) to do czyszczenia , a zwłaszcza jak nie idzie jej ruszyc palcami lub powietrzem wężyk na gruche i ciągniemy obserwując ruch sztangi . Niestety u mnie na 100 % wyciągam ja i czyszcze oznakuje punktakiem i licze na szczescie heheh ---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:01 ---------- a porównałem u kolegi prace sztangi to nawet jak opada to równo ( brak jakich kolwiek jakby zaciec ) wszystko gładko pracuje , a skok spory widać gołym okiem ze grubo ponad 1 cm
Robokop Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 ja do poruszania sztangi uzywam takiej wielkiej strzykawki i jak robie cisnienie to sztanga pracuje
goldi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Najlepiej jest klucz 14 czy 15 i pół godziny machać Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk
rollek Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam Po wymianie uszczelki pod glowica, nastawnika pompy wtryskowej mam problem z samochodem. Auto odpala normalnie, chodzi na obrotach jalowych do momentu wcisniecia gazu. Czasami jak nacisne gaz, to odrazu gasnie, czasami uda sie ja wkrecic do okolo 3500-4000rpm i silnik nie rowno chodzi, zaczyna kopcic na czarno i siwo i w momencie wkrecania sie na te obroty, uda sie go na nich zatrzymac na 2s-3s po czym nastepuje brak reakcji na gaz i auto chodzi na obrotach jalowych falujac. Po kilkunastu lub nawet kilkudziesieciu sekundach silnik znow chodzi na jalowych stabilnie lecz nie reaguje na wcisniecie gazu. W momencie gdy auto wkreca sie do tych obrotow doladowanie zbliza sie nawet do 1.8b (mam zamontowany wskaznik podpiety pod kolektor ssacy) i auto automatycznie gasnie, wiec turbina przeladowywuje. Na VAGu brak bledow. Dawka ustawiona na 5.6-5.8mg/suw, napiecie nastawnika okolo 1.700v. Mam wrazenie, ze problem lezy w samym nastawniku, lecz dlaczego turbina przeladowywuje ? W czym problem ?
miodzio992 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 WitamPo wymianie uszczelki pod glowica, nastawnika pompy wtryskowej mam problem z samochodem. Auto odpala normalnie, chodzi na obrotach jalowych do momentu wcisniecia gazu. Czasami jak nacisne gaz, to odrazu gasnie, czasami uda sie ja wkrecic do okolo 3500-4000rpm i silnik nie rowno chodzi, zaczyna kopcic na czarno i siwo i w momencie wkrecania sie na te obroty, uda sie go na nich zatrzymac na 2s-3s po czym nastepuje brak reakcji na gaz i auto chodzi na obrotach jalowych falujac. Po kilkunastu lub nawet kilkudziesieciu sekundach silnik znow chodzi na jalowych stabilnie lecz nie reaguje na wcisniecie gazu. W momencie gdy auto wkreca sie do tych obrotow doladowanie zbliza sie nawet do 1.8b (mam zamontowany wskaznik podpiety pod kolektor ssacy) i auto automatycznie gasnie, wiec turbina przeladowywuje. Na VAGu brak bledow. Dawka ustawiona na 5.6-5.8mg/suw, napiecie nastawnika okolo 1.700v. Mam wrazenie, ze problem lezy w samym nastawniku, lecz dlaczego turbina przeladowywuje ? W czym problem ? Mi się wydaje że Twoim problemem jest ten nastawnik, być może źle go założyłeś na pompę, tzn ten palec dobrze nie trafia. Dawki niby są wysokie ale przy takich bez problemu powinien chodzić.
Robokop Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 ok ja juz po zabiegu dzis mialem wolne to od rana sie zajolem ta turbina, pozniej wrzuce logi jakbyscie mogli jeszcze mi sprawdzic..
miodzio992 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Nadal lapie awaryjny ? Duzo syfu bylo ? Jak poszlo ? Jak wrazenia po czyszczeniu ?
Robokop Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Dobrze poszlo czas pracy 7godz Dzis juz nigdzie nie jade, jutro go rozkulam to bede wiedzial:) syfu bylo nawet sporo, mysle ze problem rozwaizany ale jutro bede wiedzail na 100% ---------- Post dopisany 10-01-2014 at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany 09-01-2014 at 18:04 ---------- Nie łapie awaryjnego tu mam 011BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A tu dynamiczne 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i 003-008-011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
miodzio992 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Turbo pompuje ok, fajnie ze sie udalo jedna mala uwaga na drugi raz logi rob kazde oddzielnie
Robokop Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 to spoko ciesze sie a logi to wszystkie robie oddzielnie oprocz 3.8.11 bo tez mi kiedys ktos zwrocil uwage ze te najepiej robic je razem
goldi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zawsze oddzielnie się robi są dokładniejsze wartości Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk
yuch Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 witam właśnie jestem po czyszczeniu turbinki , już wszystko ok nie łapie awaryjnego i dobrze się zwija , największym problemem to było wyczyszczenie kolektora dolotowego masakra , logi po czyszczeniu wstawie ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ---------- oto log po wyczyszczeniu , czy ktoś powie czy ok Grupy: 011,011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- przed i po
Robokop Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Witam, znowu cos z turbo nie tak ;( szlak mnie trafi z tym gnojokiem :/ podejrzewam ze gdzies jest dziura bo syczy glosno tu mam logi z data dzisiejsza 003- http://vaglog.pl/log_194879.html 007 dyn- http://vaglog.pl/log_194880.html 008 dyn- http://vaglog.pl/log_194881.html 011 stat i dyn ponizej z data dzisejsza- http://vaglog.pl/log_194882.html tym razem nie ma bledow Edytowane 28 Listopada 2014 przez Robokop
ciahciah Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 pewnie rurę 'S' pod turbo rozerwało
Robokop Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 znalazlem, pekla rura od IC do tej plastikowej po przetarciach od zaciskow na przewodach do pompy :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się