Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logow-lapie tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

właśnie wróciłem po zabiegu podmiany n75 wymianach wężyków sprawdzeniu zaworka zwrotnego i lipa , jak sztanga ciężko porusza się lub wizualnie nie osiąga chociażby 1 cm ( minimum) to do czyszczenia , a zwłaszcza jak nie idzie jej ruszyc palcami lub powietrzem wężyk na gruche i ciągniemy obserwując ruch sztangi .

Niestety u mnie na 100 % wyciągam ja i czyszcze oznakuje punktakiem i licze na szczescie heheh

---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:01 ----------

a porównałem u kolegi prace sztangi to nawet jak opada to równo ( brak jakich kolwiek jakby zaciec ) wszystko gładko pracuje , a skok spory widać gołym okiem ze grubo

ponad 1 cm

Opublikowano

ja do poruszania sztangi uzywam takiej wielkiej strzykawki i jak robie cisnienie to sztanga pracuje

Opublikowano

Najlepiej jest klucz 14 czy 15 i pół godziny machać

Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk

Opublikowano

Witam

Po wymianie uszczelki pod glowica, nastawnika pompy wtryskowej mam problem z samochodem.

Auto odpala normalnie, chodzi na obrotach jalowych do momentu wcisniecia gazu. Czasami jak nacisne gaz, to odrazu gasnie, czasami uda sie ja wkrecic do okolo 3500-4000rpm i silnik nie rowno chodzi, zaczyna kopcic na czarno i siwo i w momencie wkrecania sie na te obroty, uda sie go na nich zatrzymac na 2s-3s po czym nastepuje brak reakcji na gaz i auto chodzi na obrotach jalowych falujac. Po kilkunastu lub nawet kilkudziesieciu sekundach silnik znow chodzi na jalowych stabilnie lecz nie reaguje na wcisniecie gazu. W momencie gdy auto wkreca sie do tych obrotow doladowanie zbliza sie nawet do 1.8b (mam zamontowany wskaznik podpiety pod kolektor ssacy) i auto automatycznie gasnie, wiec turbina przeladowywuje. Na VAGu brak bledow. Dawka ustawiona na 5.6-5.8mg/suw, napiecie nastawnika okolo 1.700v. Mam wrazenie, ze problem lezy w samym nastawniku, lecz dlaczego turbina przeladowywuje ? W czym problem ?

Opublikowano
Witam

Po wymianie uszczelki pod glowica, nastawnika pompy wtryskowej mam problem z samochodem.

Auto odpala normalnie, chodzi na obrotach jalowych do momentu wcisniecia gazu. Czasami jak nacisne gaz, to odrazu gasnie, czasami uda sie ja wkrecic do okolo 3500-4000rpm i silnik nie rowno chodzi, zaczyna kopcic na czarno i siwo i w momencie wkrecania sie na te obroty, uda sie go na nich zatrzymac na 2s-3s po czym nastepuje brak reakcji na gaz i auto chodzi na obrotach jalowych falujac. Po kilkunastu lub nawet kilkudziesieciu sekundach silnik znow chodzi na jalowych stabilnie lecz nie reaguje na wcisniecie gazu. W momencie gdy auto wkreca sie do tych obrotow doladowanie zbliza sie nawet do 1.8b (mam zamontowany wskaznik podpiety pod kolektor ssacy) i auto automatycznie gasnie, wiec turbina przeladowywuje. Na VAGu brak bledow. Dawka ustawiona na 5.6-5.8mg/suw, napiecie nastawnika okolo 1.700v. Mam wrazenie, ze problem lezy w samym nastawniku, lecz dlaczego turbina przeladowywuje ? W czym problem ?

Mi się wydaje że Twoim problemem jest ten nastawnik, być może źle go założyłeś na pompę, tzn ten palec dobrze nie trafia. Dawki niby są wysokie ale przy takich bez problemu powinien chodzić.

Opublikowano

ok ja juz po zabiegu dzis mialem wolne to od rana sie zajolem ta turbina, pozniej wrzuce logi jakbyscie mogli jeszcze mi sprawdzic..:)

Opublikowano

Nadal lapie awaryjny ? Duzo syfu bylo ? Jak poszlo ? Jak wrazenia po czyszczeniu ? :)

Opublikowano

Dobrze poszlo czas pracy 7godz :P Dzis juz nigdzie nie jade, jutro go rozkulam to bede wiedzial:) syfu bylo nawet sporo, mysle ze problem rozwaizany ale jutro bede wiedzail na 100%

---------- Post dopisany 10-01-2014 at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany 09-01-2014 at 18:04 ----------

Nie łapie awaryjnego :)

tu mam 011BS

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

A tu dynamiczne 010

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i 003-008-011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Turbo pompuje ok, fajnie ze sie udalo :) jedna mala uwaga na drugi raz logi rob kazde oddzielnie ;)

Opublikowano

to spoko ciesze sie :)

a logi to wszystkie robie oddzielnie oprocz 3.8.11 bo tez mi kiedys ktos zwrocil uwage ze te najepiej robic je razem

Opublikowano

Zawsze oddzielnie się robi są dokładniejsze wartości

Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk

Opublikowano

witam

właśnie jestem po czyszczeniu turbinki , już wszystko ok nie łapie awaryjnego :) i dobrze się zwija , największym problemem to było wyczyszczenie kolektora dolotowego masakra , logi po czyszczeniu wstawie

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ----------

oto log po wyczyszczeniu , czy ktoś powie czy ok

Grupy: 011,011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

przed i po

Opublikowano

jutro postaram się zrobić

Opublikowano (edytowane)

Witam,

znowu cos z turbo nie tak ;( szlak mnie trafi z tym gnojokiem :/

podejrzewam ze gdzies jest dziura bo syczy glosno

tu mam logi z data dzisiejsza

003- http://vaglog.pl/log_194879.html

007 dyn- http://vaglog.pl/log_194880.html

008 dyn- http://vaglog.pl/log_194881.html

011 stat i dyn ponizej z data dzisejsza- http://vaglog.pl/log_194882.html

tym razem nie ma bledow

Edytowane przez Robokop
Opublikowano

pewnie rurę 'S' pod turbo rozerwało

Opublikowano

znalazlem, pekla rura od IC do tej plastikowej po przetarciach od zaciskow na przewodach do pompy :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...