Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dolot w 1.8 T


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

miałem kiedyś stożek w fordzie 1.6... ale wtedy szedł :grin: usunąłem szybciej niż założyłem :kox:

+4g/s :slina: prawie tyle co jadąc pod wiatr :grin:

Ja mowir o samym tipie. Takiego gowna jak stozek nigdy bym sobie nie zalozyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś stożek w fordzie 1.6... ale wtedy szedł :grin: usunąłem szybciej niż założyłem :kox:

+4g/s :slina: prawie tyle co jadąc pod wiatr :grin:

Ja mowir o samym tipie. Takiego gowna jak stozek nigdy bym sobie nie zalozyl

:facepalm:

No tak,lepiej założyć tipa na k03 i cieszyć się efektem placebo..:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sorki , ale się już pogubiłem.To jak to jest w końcu z tym TIP-em.Warto czy nie warto.Wszędzie się pisze, że jak robić program do 1.8T to najpierw dp (i to jest bardzo logiczne), później tipa i na końcu program (przynajmniej bez jazdy w okolice 200+).Robić w końcu TIP-a czy nie do prorgamu.Jest to jednak ok.500zł, więc jest o czym gadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obecnie po poprzednim wlascicielu mam sportowa wkladke jr filters ale nie ma tego dzieku co na stozku :-) turbo tylko wali jak by bov siedzial ale to z tego co pisza tez dv uszkodzony. Mimo ze do 200km celuje to mam w planie dolot na stożku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak celujesz w 200km to wypadało by wtryski większe założyć będzie zapętlać :D no podstawa to DP i FIMIC bo inaczej turbo bedzie ci puchło w lato np pęknie korpus po stronie wydechu ...:( tak jak ja mam ;/ a co do TIP to nie zmienię zdania nic nie daje przy K03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację na tym forum totalnie nie ma nic o TIP. A wiesz dlaczego? Bo to tajemna wiedza, której nikt Ci nie zdradzi. Lepiej żebyś nie zaglądał stronę dalej bo jeszcze znajdziesz pierwsze lepsze tematy:

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/tip-ip-pytania-309818/

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/turbo-inlet-pipe-tip-244509/

ale tak to do B5, a Ty masz przecież B6, które różni się 1 wyjściem... więc może idźmy dalej....

Let me google that for you

---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ----------

Nie zapomnij za chwilę założyć tematu w stylu "Downpipe, ile tak naprawdę daje i czy jest sens".

Konkretnie. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie morduj silnika:polew: miałem i szyko sie tego pozbyłem , i nigdy więcej , gdzie chcesz go włożyć ?? w miejsce filtra :facepalm: musiałbyś go zalożyć gdzieś ponizej komory silnika i modlic się o brak deszczu:naughty: lepiej miec zdrowe 190 niz kulawe 200 , :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka to mordęga ?

gdzie chcesz go włożyć ?? w miejsce filtra

Nie, zderzaka :grin:

lepiej miec zdrowe 190 niz kulawe 200 ,

10 km z filtra ? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj kolego ze zrozumieniem dalem znak zapytania do twojego stwierdzenia o 10 km, a v power nie daje mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...